Ga naar inhoud

engels : 11 juni 2015 : Dr. Hupkens : Radboud UMC


Aanbevolen berichten

Ik schrik er trouwens toch wel een beetje van, dat Monobloc verhaal. Ik ben heel benieuwd of ik er wel langer dan 7 jaar mee ga doen, het is wel te hopen!

Hoe ik de natrelle krijg weet ik niet nog, heb nog telefonisch consult met mijn pc

Jah ik had het ook nooit verwacht van de monoblock was er juist ook zelf positief in juist door de pc toen.

bij mij is het de 1e keer achter de spier geplaatst maar doordat die heel strak was duwde die dus mijn protheses heel erg naar boven en zakte niet.

dus toen zij ze eruit gehaald en voor de spier geplaatst.

Helaas heb ik gewoon pech met de monoblock waardoor ik toch minder vertrouwen heb om ze trug te plaatsen juist dat ik ze niet nog een keer zo wil. en er maar 10 jaar garantie op zit en de andere protheses levenslang

Wie weet zijn ze bij jou en andere waar ze juist wel heel mooi blijven en ben ik degen die gewoon die pech heb gehad.

maar dat is ook met de silleconen protheses de een krijgt iets ander niks. ( hoop dat ik die niks ben :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope wou ik echt niet.. Ben ook heel verdrietig... Lees dat iedereen hier maar nieuwe bh's koopt, en voor mij is het nog steeds een drama.

jeetje wat erg!! Heb je wel aangegeven welke cupmaat je wou? Want dan heeft denk ik toch echt de pc een grote fout gemaakt?

Heb je dit wel duidelijk gemaakt aan de pc dat het niet is zoals je wou ? anders zou ik toch als ik jou was kijken of je niet iets kan doen juridisch want het is niet niks vooral ni als het niet naar wens is gedaan en je hebt er veel geld voor moeten neerleggen. hun zouden dit eigelijk moeten oplossen.

Bij welke pc / ziekenhuis ben jij geweest?

Sterkte meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb natrelle 220 cc anatomisch en komt van 75 a naar 75 C (is mooi en natuurlijk maar oogt wel als een B). ben 1.60 m en weeg 48 kg.

oh echt. das wel beter!

wat raar dat het zo kan verschillen bij iedereen.

gelukkig heb ik nog een gesprek met de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dames,

Even een vraag,
Wie heeft er via het umc radboud nijmegen een BV gehad? en weet hoelang de wachtlijst is.

Ik krijg geen hoogte van de secretariaat daar, loopt allemaal wat door elkaar.

1e bel ik over of dat ze de vergoeding binnen hebben en of ze al datum weten (al 4 weken geleden!) had ze binnen datum wist ze nog niet.

Word ik smiddags gebeld of ik al met mijn ziekenfonds had gebeld over der vergoeding?! uuhh heb ik vanochtend over gebeld was binnen bij jullie ( dat had zei nog niet gezien!) zou worden trug gebeld ( niet gedaan!)

Volgende dag gebeld door de DR. terwijl ik week erop pas telefonische afspraak had maar omdat ik week erop ( deze week) al geopereerd zou worden belde hij nu. (oke nou dag ervoor wist niemand wat op secretariaat) maar omdat ik andere prothese wilde moest ik vandaag even bellen of ze er al waren ( 6 dagen later) zou het er wel zijn al zei die.

Vandaag gebeld zeg ik welke dag word ik geopereerd en zijn de prothese's als binnen? zegt ze nou je word pas 1 juli geopereerd!
Dus ik word gebeld met dat ik aankomende week geopereerd zou worden (dingen geregeld vanwege de kinderen!)

Al weken geleden aangegeven dat ik half juli op vakantie ga en dus niet kreupel wil zijn! dus minimaal 6 weken ervoor geopeerd wilde worden of pas erna ze weten de datums! werd rekening mee gehouden. En dan nu dit. pff ben zwaar teleurgesteld. waarom mij week eerder bellen dan de afspraak als er toch geen operatie is en weken de tijd heb?

als ze me morgen niet trug gebeld heb ga ik woensdag zelf weer bellen. heel frustrerend. :(

Dus als iemand een echte wachtlijst tijd weet hoor ik dat graag dan kan ik er zelf rekening btje mee houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeejtje wat vervelend! je hebt hun dus al betaalt? je kunt niet ergens anders heen? via Diana ook?

hoop dat je snel een datum hebt en optijd voor de vakantie, zodat je er dan al van kunt genieten!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeejtje wat vervelend! je hebt hun dus al betaalt? je kunt niet ergens anders heen? via Diana ook?

hoop dat je snel een datum hebt en optijd voor de vakantie, zodat je er dan al van kunt genieten!

Liefs

Nou ik hoef gelukkig niet te betalen krijg het vergoed van de ziekenfonds dus daar heb ik wel geluk bij maar zit wel vast aan het radboud..

helaas vervelend dat het dan zo moet lopen.

Hoopte dat iemand hier ook via radboud ziekenhuis zelf geopereerd is. en me wat meer kwa wachtlijst kon vertellen hoelang ze erop stonden.

Mijn 1e x was ik heel snel aan de beurt, ma die moest verzet worden vanwege zwangerschap. nu 7 jaar later zal die wachtlijst wel veranderd zijn.

dus iemand? of iets er van gehoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.