Ga naar inhoud

engels : 11 juni 2015 : Dr. Hupkens : Radboud UMC


Aanbevolen berichten

Hallo meiden

 

Ik ben nieuw hier op het forum of nieuw tis weer 7 jaar geleden.
Ik heb me opnieuw aangemeld vanwege dat mijn protheses eruit moeten.

 

ik heb 7 jaar geleden monoblock hydrogel gekregen via het radboud.

Na een tijd kreeg ik pijn aan mijn borsten en steeds meer deuken hobbels (net een waterbed) en waar ik bang voor was is dus werkelijkheid.

ze moeten eruit zijn niet goed dus daarom ben ik hier en omdat er een grote twijfel is en hier nu opnieuw info en ervaringen zoek.

 

al op consult geweest trug in het raddboud de arts dus ongelofelijk schrok dat ik zulke deuken had. hij was er niet over te spreken.

Nu heb ik gelukkig wel al goedkeuring van het cz voor het verwijderen van mijn implantaten.
maar twijfel of de Natrelle wel goed is die ze bij het radboud hebben en de hoeveelheid cc die de dr me aangaf 320cc.

ben bang dat ik spijt krijg aangezien ik vanmezelf cup plat 0 ben (geen borstgroei)

 

Ik had bij de monoblock 240 cc dat zou een C worden volgens de dr en wat dus een B was geworden!! (toen had ik alles nog vergoed dus was allang blij iets te hebben)
Nu met 320cc natrelle ben ik bang dat ik net een C krijg en Ik vind een grote D (DD)toch wel vele malen mooier! (hier denk ik al jaren aan dit te willen)

 

Dus iedereen met info alles is welkom want zit in een dilemma en mag aankomende week al bellen om het zo snel mogelijk te veranderen.

Ook ben ik benieuwd naar dames die net als mij slechte/minder goeie ervaring hebben met de monoblock hydrogel prothese!?


liefs

Engels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grote twijfels over het aantal cc's !!

vandaag gesprek gehad in het radboud ivm dat mijn monoblock hydrogels niet goed zijn en eruit moeten. (heb ze toen daar laten doen)

Nu had de arts het over Natrelle heb me er beetje goed in verdiept en na alle ellende van de monoblock denk ik dat wel te willen.

Maar nu is mijn dilemma de CC's !

Dr adviseerde me 320 cc ( heb van mezelf geen borsten of borstweefsel) ik ben bang dat 320 cc geen D of DD gaat worden aangezien ik meerdere mensen minimaal 400cc zie nemen.
Bij de monoblock had ik 240 cc maar dat was ook maar een B wat ik al niet wilde! (wou groter) ma toen was ik allang blij dat het vergoed werd en ik borsten had.

Nu wil ik absoluut de goede keuze maken aangezien ik de prothese zelf moet betalen en wil ze dus ook niet te klein, liever iets te groot dan te klein!


Wie heeft er ook natrelle en hoeveel cc had je welke cupmaat?
Voelt het goed ben je er blij mee of niet ?
Alle advies is welkom.

Mag maandag al bellen voor de datum om te opereren.. en wil dan zeker weten wat het gaat worden.

heb ik gelukkig wel al goedkeuring van het cz voor het verwijderen van mijn implantaten.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ik heb natrelle! Maar ik kan niet uit je verhaal opmaken of je anatomische of ronde protheses krijgt! Daarnaast is het ook belangrijk welke profile je krijgt.

Ik heb bijvoorbeeld natrelle style 410, 410 cc mx! Dus extra full projection (van 6 cm) en ben van een a naar een f gegaan!

Laat het me nog maar weten kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid, ik heb natrelle ronde protheses , high profile 450cc en ben van niks naar een ogende d gegaan (bh 70f)

Mijn ene borst is een half jaar ouder ivm een complicatie en voelt echt heel erg soepel en natuurlijk! De ander is bijna 6 weken po en word ook al behoorlijk zacht nu en gaat al meebewegen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ik heb natrelle! Maar ik kan niet uit je verhaal opmaken of je anatomische of ronde protheses krijgt! Daarnaast is het ook belangrijk welke profile je krijgt.

Ik heb bijvoorbeeld natrelle style 410, 410 cc mx! Dus extra full projection (van 6 cm) en ben van een a naar een f gegaan!

Laat het me nog maar weten kus

Hoi meid, ik heb natrelle ronde protheses , high profile 450cc en ben van niks naar een ogende d gegaan (bh 70f)

Mijn ene borst is een half jaar ouder ivm een complicatie en voelt echt heel erg soepel en natuurlijk! De ander is bijna 6 weken po en word ook al behoorlijk zacht nu en gaat al meebewegen :)

Nou dat heeft ie dus niet gezegt welke vorm maar hij had het over ook meer volume boven dus wat ik denk ronde (las die meer volume boven geeft).

ga zometeen nog bellen ben toch nog wel met wat vragen blijven zitten merk ik nu ik zo aan het rond kijken ben.

en denk als ik nu aan jullie cc's zie dat 320 denk ik wel maar een C word? Wat denken jullie of kleiner?

hebben jullie mischien voorbeeld van jezelf hoe ze eruit zien? (als ik vragen mag). dan heb ik mischien ook een beter beeld ik denk dat ik toch ook net als jullie vooral zoals booby zegt 400 a 450 moet hebben voor een ogende D.

@booby wat had je voor een complicatie? kapsel of scheuren etc? ik heb me toendertijd van alles laten inbrengen dat je er ziek van word etc dus vind nu wel btje eng en zelfs al zenuwachtig als ik er over nadenk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! O nee dat niet haha, ik was 1 van de ongelukkige die een infectie (bacterie) op had gelopen door de operatie. Helaas blijft dit altijd een risico, en ik hoorde precies bij die ene %.. Na 2 weken was mijn prothese dus verwijdert want mijn wond was open gegaan en was dood en doodziek, me lichaam drukte de prothese eruit en ik kon niet beter worden als hij erin bleef zitten. Na een herstel van 6 maanden (normaal mag het na 3 maanden) is mijn prothese weer terug geplaatst.

Nu ben ik ook wel precies een horror voorbeeld dus richt je aub niet teveel daarop, bijna altijd gaat het goed maar helaas reageerde mijn lichaam niet op de strenge veiligheidsvoorschriften en medicatie.. Nu is wel alles goed gegaan gelukkig :) maar een operatie blijft altijd een risico!

150 cc is een zichtbare cupmaat. Ik ben 174cm en 60 kg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Jeetje wat vervelend.

Ik heb op borstvergroting.nl het volgende gelezen: Kwalitatief goede merken borstprotheses met FDA goedkeuring zijn Natrelle en Mentor.

Ik zelf heb mentor protheses. Verder had ik ook cup nul. En heb 425 cc high profile, dual plane geplaatst. Als je wilt kun je mijn foto's zien. (Zet er deze week ook nog nieuwe op)

Als je twijfelt over de maat omdat je het te klein vindt zou ik zeker voor groter gaan, ongewenst moet je voor de 2 de keer maar zou daar zeker positief gebruik van maken zodat je straks geen spijt krijgt.

Ik wens je heel veel succes met je keuze!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! O nee dat niet haha, ik was 1 van de ongelukkige die een infectie (bacterie) op had gelopen door de operatie. Helaas blijft dit altijd een risico, en ik hoorde precies bij die ene %.. Na 2 weken was mijn prothese dus verwijdert want mijn wond was open gegaan en was dood en doodziek, me lichaam drukte de prothese eruit en ik kon niet beter worden als hij erin bleef zitten. Na een herstel van 6 maanden (normaal mag het na 3 maanden) is mijn prothese weer terug geplaatst.

Nu ben ik ook wel precies een horror voorbeeld dus richt je aub niet teveel daarop, bijna altijd gaat het goed maar helaas reageerde mijn lichaam niet op de strenge veiligheidsvoorschriften en medicatie.. Nu is wel alles goed gegaan gelukkig :) maar een operatie blijft altijd een risico!

150 cc is een zichtbare cupmaat. Ik ben 174cm en 60 kg.

oei dat is niet zo best.. maar idd zoals je zegt iedere operatie blijft een risico en genezings processen zijn altijd anders.

gelukkig ben je wel hersteld en zijn ze echt prachtig geworden ( heb net je foto gezien) vind ze echt mooi geworden vind het wel een heel mooi voorbeeld van wat ik zou willen!

Ik denk ook dat het te weinig is voor een volle d dubbel d ogende cup

Jaah dat vond ik ook, en denk dat het toch maar richting de 400 a 450 CC's ga ook omdat ik nu gezien heb hoe mooi ze zijn in deze maat! precies wat ik echt wil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh wat lief zeg, wat een compliment :) ik ben ook heel blij dat de operatie nu goed verlopen is :) maar je hebt zeker wel 400cc nodig om op een ogende d uit te komen :)

Wie weet lukt het ook wel met 350cc want je bent een stuk kleiner en lichter dan mij, voor mijn postuur zijn dit ook wel flinke borsten hoor, maar dat wou ik graag haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ik ben even je protheses aan het vergelijken geweest. Misschien zit ik er helemaal naast, maar als ik de natrelle inspira 320 cc opzoek (rond dus) heb je maar een projectie van 2,8 cm en een breedte van 14 cm. Ik denk dat het te weinig is voor een d ogende borstpartij.

Dus de cc's verdwijnen in dat geval bij jou meer in de breedte dan naar voren.

Terwijl je met de monobloc nu meer projectie hebt want die zijn maar 10 cm breed.

Misschien ben ik in de war hoor! Omdat je het zelf ook niet zeker weet! Ik ben beneiuwd! Heb je al gebeld!?

Hier iig de link van het tabel van natrelle

http://www.puls-norge.no/upload/Puls/BR-Brosjyrer/RP%20Brystproteser/3ø2.%20E%200573%202008%20Natrelle%20Product%20Catalogue%202009.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de natrelle 410 - 270cc (dus de anatomische) met een projectie van 4.2. Ik kwam van niets en ik denk dat ik nu ga uitkomen op een C. Ik heb nog geen bh's gepast want ik ben nog geen vijf weken po. Ik denk dat ik dit volgende week toch een ga checken ;-)

Belangrijk om te weten is dus welke prothesen je krijgt en welke projectie zoals Kim reeds zei dus.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de natrelle 410 - 270cc (dus de anatomische) met een projectie van 4.2. Ik kwam van niets en ik denk dat ik nu ga uitkomen op een C. Ik heb nog geen bh's gepast want ik ben nog geen vijf weken po. Ik denk dat ik dit volgende week toch een ga checken ;-)

Belangrijk om te weten is dus welke prothesen je krijgt en welke projectie zoals Kim reeds zei dus.

Succes!

Hi Engels,

Succes met het uitzoeken van het aantal cc's dat je gaat nemen :) Beter te veel dan te weinig hihihi. Alleen ben ik wel heel erg benieuwd wat er mis is gegaan met je monobloc hydrogel protheses. Die krijg ik namelijk ook!

Xx

Heey meid!

Ik ben even je protheses aan het vergelijken geweest. Misschien zit ik er helemaal naast, maar als ik de natrelle inspira 320 cc opzoek (rond dus) heb je maar een projectie van 2,8 cm en een breedte van 14 cm. Ik denk dat het te weinig is voor een d ogende borstpartij.

Dus de cc's verdwijnen in dat geval bij jou meer in de breedte dan naar voren.

Terwijl je met de monobloc nu meer projectie hebt want die zijn maar 10 cm breed.

Misschien ben ik in de war hoor! Omdat je het zelf ook niet zeker weet! Ik ben beneiuwd! Heb je al gebeld!?

Hier iig de link van het tabel van natrelle

http://www.puls-norge.no/upload/Puls/BR-Brosjyrer/RP%20Brystproteser/3ø2.%20E%200573%202008%20Natrelle%20Product%20Catalogue%202009.pdf

Ik heb gebeld maar moet maandag trug bellen helaas dus nog even in spanning en rond blijven kijken.

maar zoals ik btje overal lees en zie is 320cc idd ech te weinig voor wat ik wil. dus ik wil minimaal 400cc

wel heb ik al een datum voor de anesthasie gehad 1 april! benieuwd hoe snel ik dan al geholpen word :D

bedankt voor de tabel zal zometeen eens gaan kijken erna. :3:

@leoniecupcake. ik heb in mijn profiel staan wat er precies is. ik heb flinke zichtbare deuken stekende pijn. en vriendin van mij schrok al dat het er zo uit zag maar de arts die schrok nog erger. werd er zelfs bang van dat het dus echt niet goed was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb ook natrelle 410 anatomisch 270cc LF met projectie van 4,8. Ik kwam van n 75AA en heb nu 75E. Oogt meer als n grote C kleine D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicky328

ik heb natrelle 220 cc anatomisch en komt van 75 a naar 75 C (is mooi en natuurlijk maar oogt wel als een B). ben 1.60 m en weeg 48 kg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook monobloc prothesen, last van kapselvorming, veel pijn enz...

3 weken geleden prothese wissel gehad en kapselvorming verwijderd. Heb nu Natrelle 375 cc extra full projection. 5,7 cm projectie.

het oogt nu wel als een d vind ik zelf. mijn oude beha's zijn in ieder geval veeeel te klein :D

ik ben 1.68 en 55 kg.

als je me toevoegt kun je foto's bekijken :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ik ben even je protheses aan het vergelijken geweest. Misschien zit ik er helemaal naast, maar als ik de natrelle inspira 320 cc opzoek (rond dus) heb je maar een projectie van 2,8 cm en een breedte van 14 cm. Ik denk dat het te weinig is voor een d ogende borstpartij.

Dus de cc's verdwijnen in dat geval bij jou meer in de breedte dan naar voren.

Terwijl je met de monobloc nu meer projectie hebt want die zijn maar 10 cm breed.

Misschien ben ik in de war hoor! Omdat je het zelf ook niet zeker weet! Ik ben beneiuwd! Heb je al gebeld!?

Hier iig de link van het tabel van natrelle

http://www.puls-norge.no/upload/Puls/BR-Brosjyrer/RP%20Brystproteser/3ø2.%20E%200573%202008%20Natrelle%20Product%20Catalogue%202009.pdf

1 april afspraak met anesthesie

21 april telefonische afspraak met dr. hupkens in het radboud. duurt nog lang maar zo kan ik wel alles even goed op papier zetten.

Mocht de operatie sneller zijn dan de telefonische afspraak dan moest ik gelijk contact opnemen vanwege

mijn vragen die ik nog heb en het aantal cc's wat ik veranderd wil hebben..

zooo ben nu ineens heel zenuwachtig.

Dr hupkens heeft nog wel even opnieuw de aanvraag gedaan bij het zkf om ook mijn protheses ook vergoed te krijgen. :71: .

Benieuwd of ik dat krijg mijn 1e vergroting vergoed gekregen omdat het medisch is.

binnen 10 dagen zou ik dat te horen krijgen volgens het ziekenfonds.

dat worden wat slapeloze nachten :12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is heel verschillend. Ik heb 320 (en 305) Monobloc Hydrogel en ben van een lege B naar een 75D gegaan. Al ogen ze idd meer als een C. Ben er wel tevreden mee, al was een maatje groter ook mooi geweest. Jij had de Monobloc's voor de spier toch? heb je daar ook foto's van? Ik wilde ze graag voor de spier maar dr. Nio is daar geen voorstander van (precies om de redenen die jij noemt, deuken en rimpels). Dus ik heb ze dual plane. Hoe ga jij je Natrelle protheses krijgen, voor de spier of dual plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schrik er trouwens toch wel een beetje van, dat Monobloc verhaal. Ik ben heel benieuwd of ik er wel langer dan 7 jaar mee ga doen, het is wel te hopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.