Ga naar inhoud

Fillers - Lipvergroting - Dr. Don


Gast Laurakrijgtboobies

Aanbevolen berichten

Gast Laurakrijgtboobies

Hoi ladies

Er stond nog niet zoveel op het forum over lipvergrotingen dus ben ik van plan om mijn ervaring met jullie te gaan delen. 4 april laat ik mijn lippen doen met Radiesse (filler). Er wordt eerst 1ML gebruikt en mocht dit niet genoeg zijn nog 1ML. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!

1 ML is trouwens €227,- en 2 ML €332,-. Dit is bij Dr. Don in Hengelo (OV)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk!

2 vriendinnen van mij hebben het ook laatst gedaan maar welk merk weet ik niet.

Hun hadden allebei 0,5 gedaan en na een paar weken nog eens 0,5 erbij gedaan omdat ze zeiden dat het zo snel gewend is!

Ikzelf zou het wel willen maar durf niet hahah!

Veel plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Leuk!

2 vriendinnen van mij hebben het ook laatst gedaan maar welk merk weet ik niet.

Hun hadden allebei 0,5 gedaan en na een paar weken nog eens 0,5 erbij gedaan omdat ze zeiden dat het zo snel gewend is!

Ikzelf zou het wel willen maar durf niet hahah!

Veel plezier!

Ben ook wel een beetje zenuwachtig voor de pijn haha! Maar dat overleven we wel weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je kan om een verdoving vragen dan schijnt het wel mee te vallen..

1 had zo verdovende creme en 1 had tandarsverdovingen..

Ik heb zelf wel botox in me frons en dat vond ik echt nergens op slaan qua pijn maar een vriendin van mij wel weer zeer doen

Zo zie je ieder heb een andere pijngrens haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Ben je je ervan bewust dat deze arts niet als plastisch chirurg in het BIG register staat?

Ja ik had gezien dat hij als Radioloog staat vermeld. Heel raar. Maar kan nergens slechte verhalen vinden en 2 vriendinnen van mij zijn ook erg tevreden over hem. Twijfel nu wel een beetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid, ik zou het niet doen hoor!
Ik heb mijn lippen bij bergman kliniek laten voor 1ml perle (huppelepup) voor 700 euro.

En later een keer bij de velvet kliniek in Amsterdam 1ml voor 400 euro. Toen was het nog even misgegaan ook, de arts had de vloeistof niet goed verdeeld liep 3 weken voor jandoedel! Uiteindelijk had ie een middle erbij gespoten om het weer op te lossen en was het goed gekomen.

Maar voor 200 euro klinkt bijna als ongeloofwaardig!! pas ermee op!!

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb 0,75 ml van juvederm ! Heel tevreden. Niemand die het merkt. Ik heb ook mijn neusmond lijntjes laten doen. Totaal was 400euro bij een bekende dermatoloog in belgie! Zeer tevreden, maar het went inderdaad snel :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Nee ik ga nogsteeds vrijdag haha - betaalbaar mooier is een meisje hier ook geweest heb ik gelezen. Was gewoon in een kliniek volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Laurakrijgtboobies

Nou missie geslaagd hoor - maar jeetje wat is het pijnlijk. Had een stuk of 5 verdovingspuiten waar ik al van door de grond ging (heb best een hoge pijngrens) en de fillers daarna waren ook heel pijnlijk ondanks de verdoving. Dus weet niet of ik het ooit nog een keer zal doen. Ben wel heel blij met het resultaat (nog wel een beetje zwelling op de foto)

1 ML Glycone bovenlip en 0.2ML onderlip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou missie geslaagd hoor - maar jeetje wat is het pijnlijk. Had een stuk of 5 verdovingspuiten waar ik al van door de grond ging (heb best een hoge pijngrens) en de fillers daarna waren ook heel pijnlijk ondanks de verdoving. Dus weet niet of ik het ooit nog een keer zal doen. Ben wel heel blij met het resultaat (nog wel een beetje zwelling op de foto)

Bah dat lijkt me zo pijnlijk! wel erg mooi ahah

ik heb zelf een hele dunne bovenlip en qua volheid is er ook een verschil waardoor ik het misschien wou proberen om voor iets voller te gaan.. Mja over het algemeen let ik niet zo op mn lippen dus vind ik dat ook wel weer zonde haahh

en ik heb echt zo'n hekel aan naalden met dit soort dingen :')

piercings heb ik totaaaaal geen problemen mee, en met mn tattoo ging t ook prima, maar als ik moet bloedprikken moet echt iemand mee om mn handje vast te houden :12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Mooi en sensueel.

Wat was je kwijt in totaal?

Ik was €220,- kwijt.

Bah dat lijkt me zo pijnlijk! wel erg mooi ahah

ik heb zelf een hele dunne bovenlip en qua volheid is er ook een verschil waardoor ik het misschien wou proberen om voor iets voller te gaan.. Mja over het algemeen let ik niet zo op mn lippen dus vind ik dat ook wel weer zonde haahh

en ik heb echt zo'n hekel aan naalden met dit soort dingen :')

piercings heb ik totaaaaal geen problemen mee, en met mn tattoo ging t ook prima, maar als ik moet bloedprikken moet echt iemand mee om mn handje vast te houden :12:

Nee met piercings en tatoeages heb ik ook geen probleem. En met naalden over het algemeen ook niet. Maar je krijgt dus eerst 5 verdovingsspuiten aan de binnenkant van je lip en daarna brengen ze via de zijkant een holle naald (canule) in. En dan spuiten ze langzaam de vloeistof erin terwijl ze de naald er weer uit trekken. En die holle naald is echt heel pijnlijk vond ik.

Las ook dat ze in Amerika werken met verdovingscreme en dat je dan helemaal niks voelt. Misschien een idee om dat ook naar Nederland te halen haha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Oh wauw ik vind het echt super mooi meid!! Zet me toch aan het denken haha!

Ze hebben tot 1 mei een actie van 30% korting. Scheelt toch een hoop hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een tijdje weg geweest weer terug op het forum :)

Ziet er mooi uit je lippen!!

Ik heb het ook 2 keer laten doen en totaal geen pijn.

Ik heb het bij Freek Broekhuijse laten doen.

30 min van tevoren ibuprofen nemen en hij smeert een dikke laag Emla creme op je lippen. Dan zijn je lippen goed verdoofd.

Hij gebruikt juvederm (hyaluronzuur) met lidocaine. Door de lidocaine worden je lippen helemaal verdoofd.

Dus helemaal geen pijn/ zwelling of blauwe lippen gehad.

Het werkt wel verslavend LoL

Je raakt er zo snel aan gewend en dan wil je ze steeds groter!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Na een tijdje weg geweest weer terug op het forum :)

Ziet er mooi uit je lippen!!

Ik heb het ook 2 keer laten doen en totaal geen pijn.

Ik heb het bij Freek Broekhuijse laten doen.

30 min van tevoren ibuprofen nemen en hij smeert een dikke laag Emla creme op je lippen. Dan zijn je lippen goed verdoofd.

Hij gebruikt juvederm (hyaluronzuur) met lidocaine. Door de lidocaine worden je lippen helemaal verdoofd.

Dus helemaal geen pijn/ zwelling of blauwe lippen gehad.

Het werkt wel verslavend LoL

Je raakt er zo snel aan gewend en dan wil je ze steeds groter!!

Ja van die creme had ik ook goeie verhalen gehoord. Ik ging echt kapot van de pijn met enkel die verdovingspuiten daarom dacht ik doe het nooit meer haha.

Ben er nu idd alweer aan gewend. En het rare is als ik net wakker ben zijn ze groter en narmate de dag vordert slinken ze weer iets. Heel apart! haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb ik ook :-) Maar volgens mij hebben de meeste mensen dat.

Had je blauwe plekjes na de behandeling?

Ik zoek naar iemand anders, want waar ik ga kost het 500,-

Ondanks dat ik heel tevreden ben overweeg ik om het ergens anders goedkoper te laen doen.

Ik zag gisteren avond een aanbieding via Diana Gabriels voor 250,- en ook met Juvederm met lidocaine erin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

1 kant was iets blauw omdat daar de canule niet meewerkte. Dat is best prijzig ja - ik had 1.2 ML Glycone ook met lidocaïne erin voor €220 euro. Is dat bij Diana ook voor 1ml?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.