Ga naar inhoud

san1013 : 9 maart 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Toch nog wel ff lekker kunnen slapen dus. Mooi zo :-)

Stijf en spierpijn klinkt heel positief zeg! Het is dus wel te doen met de pijn?

Leuk verslagje!

Liefs

Hey fem,

Ik heb idd niet veel pijn maar vind de stijfheid en de spierpijn niet echt fijn. Heb t idee dat er wat meer vocht in mn borsten zit en dat dat de druk geeft.

In en uit bed komen is verschrikkelijk hoop dat dat gauw wat makkelijker wordt.

Xxxliefs san

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi San,

Gefeliciteerd!

Ik hè m'n man de eerste dagen laten helpen met uit bed komen, hand tussen de schouderbladen gaf net even dat steuntje.

Maar vond het ook een ramp!

Maar echt de weken vliegen voorbij, en als je foto's maakt zie je ook hoe snel ze veranderen de eerste dagen!

Hou je lekker rustig en wens je een goed herstel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi San,

Gefeliciteerd!

Ik hè m'n man de eerste dagen laten helpen met uit bed komen, hand tussen de schouderbladen gaf net even dat steuntje.

Maar vond het ook een ramp!

Maar echt de weken vliegen voorbij, en als je foto's maakt zie je ook hoe snel ze veranderen de eerste dagen!

Hou je lekker rustig en wens je een goed herstel!

Liefs

Dank je wel :)

Ik vind t ook niet leuk om hem wakker te moeten maken dus probeer met mijn benen te zwaaien en dan buikspieren aanspannen en in 1keer omhoog komen. Kost ff wat energie maar dan zit ik wel weer rechtop haha.

Heb net voor t eerst een foto gemaakt met bh los.

Ik Ga vanavond voor het eerst douchen mochten de doorzichtige pleisters nou wel of niet nat worden? Hoop ook dat de weken voorbij vliegen. Ik laat alles nu nig lekker over me heen komen vanaf volgende week woensdag geen hulp meer dus moet t dan weer alleen doen met twee jonge kinderen ben benieuwd.

Xxx liefs san

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel :)

Ik vind t ook niet leuk om hem wakker te moeten maken dus probeer met mijn benen te zwaaien en dan buikspieren aanspannen en in 1keer omhoog komen. Kost ff wat energie maar dan zit ik wel weer rechtop haha.

Heb net voor t eerst een foto gemaakt met bh los.

Ik Ga vanavond voor het eerst douchen mochten de doorzichtige pleisters nou wel of niet nat worden? Hoop ook dat de weken voorbij vliegen. Ik laat alles nu nig lekker over me heen komen vanaf volgende week woensdag geen hulp meer dus moet t dan weer alleen doen met twee jonge kinderen ben benieuwd.

Xxx liefs san

Jawel hoor mogen nat worden dus lekker douchen :-)

Ik wou ook mijn man niet wakker maken snachts al1 mijn lukte het echt niet om omhoog te komen wy dont know dus zetten ik de benen naar de zij en gleed uit bed , ging best goed ben een keer op mijn billen terecht gekomen en moest toen weer uit vogelen hoe ik omhoog kwam zonder op mijn arm te steunen hahaha ook gelukt!! En dat door zo min mogelijk geluid te maken want wou niemand wakker maken , je word zoo handing.,

Hoe gaat het Slapen??

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel :)

Ik vind t ook niet leuk om hem wakker te moeten maken dus probeer met mijn benen te zwaaien en dan buikspieren aanspannen en in 1keer omhoog komen. Kost ff wat energie maar dan zit ik wel weer rechtop haha.

Heb net voor t eerst een foto gemaakt met bh los.

Ik Ga vanavond voor het eerst douchen mochten de doorzichtige pleisters nou wel of niet nat worden? Hoop ook dat de weken voorbij vliegen. Ik laat alles nu nig lekker over me heen komen vanaf volgende week woensdag geen hulp meer dus moet t dan weer alleen doen met twee jonge kinderen ben benieuwd.

Xxx liefs san

Haha dat had ik ook en lag vervolgens 2 uur wakker te wachten dat hij wakker werd, door een diastase zijn mijn buikspieren niet optimaal dus kwam echt niet omhaal haha.

Ik vroeg dat ook aan de dame aan de telefoon de eerste dag en die zei:" nee niet douche pas na je eerste bezoek". Ben dus in bad geweest tot mijn middel en de rest met washand. Na mijn eerste bezoek zei hij nu mag je weer lekker douche hoor, heerlijk dat dat was Hihi.

Ik had ook alleen de eerste dagen hulp, daarna alleen met de kids maar ging goed!

Ben benieuwd naar je foto's hihi.

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat had ik ook en lag vervolgens 2 uur wakker te wachten dat hij wakker werd, door een diastase zijn mijn buikspieren niet optimaal dus kwam echt niet omhaal haha.

Ik vroeg dat ook aan de dame aan de telefoon de eerste dag en die zei:" nee niet douche pas na je eerste bezoek". Ben dus in bad geweest tot mijn middel en de rest met washand. Na mijn eerste bezoek zei hij nu mag je weer lekker douche hoor, heerlijk dat dat was Hihi.

Ik had ook alleen de eerste dagen hulp, daarna alleen met de kids maar ging goed!

Ben benieuwd naar je foto's hihi.

Liefs xxx

Ooh echt he oeps twee uur wakker liggen ooh man dat kan ik echt niet met mijn rugpijn

Ik las idd in de brief van kliniek dat je wel mag douchen maar de pleisters mogen niet nat worden. Maar even uitvogelen hoe we dat gaan doen. Maar zal vast goed komen ;)

Heb inmiddels eerste foto's geplaatst.

Hoe oud zijn jouw kinderen? Mijn dochter is vier en zoon is net twee.

Xxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel hoor mogen nat worden dus lekker douchen :-)

Ik wou ook mijn man niet wakker maken snachts al1 mijn lukte het echt niet om omhoog te komen wy dont know dus zetten ik de benen naar de zij en gleed uit bed , ging best goed ben een keer op mijn billen terecht gekomen en moest toen weer uit vogelen hoe ik omhoog kwam zonder op mijn arm te steunen hahaha ook gelukt!! En dat door zo min mogelijk geluid te maken want wou niemand wakker maken , je word zoo handing.,

Hoe gaat het Slapen??

Xxx

Hey meid,

T slapen gaat helaas nog nietzo lekker ben steeds bang dat ik op mn zij draai of dat ik er een tik op krijg van vriendlief. En dan zit ik liever snachts beneden lekker veilig :)

Als je je uit bed laat glijden lig je dan ook plat op je rug? Ik lig nu nog met drie kussens ondr mn hoofd.

Jlijkt me idd wel lastig als je op je billen terecht komt haha maar flink blijven oefenen dan word je er wel handig in dus.

Hoe voelen die van jou nou aan? Worden ze al wat zachter?

Xxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh echt he oeps twee uur wakker liggen ooh man dat kan ik echt niet met mijn rugpijn

Ik las idd in de brief van kliniek dat je wel mag douchen maar de pleisters mogen niet nat worden. Maar even uitvogelen hoe we dat gaan doen. Maar zal vast goed komen ;)

Heb inmiddels eerste foto's geplaatst.

Hoe oud zijn jouw kinderen? Mijn dochter is vier en zoon is net twee.

Xxx liefs

Heb je die doorzichtige pleisters? Die mogen namelijk niet TE nat worden :) lekker douchen maar geen hAlf uur weken dus :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je die doorzichtige pleisters? Die mogen namelijk niet TE nat worden :) lekker douchen maar geen hAlf uur weken dus :P

Aah kijk aan haha ik heb idd de doorzichtige pleisters erop. Gewoon even snel douchen dus. Aah dan zal t wel goed komen dus :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

T slapen gaat helaas nog nietzo lekker ben steeds bang dat ik op mn zij draai of dat ik er een tik op krijg van vriendlief. En dan zit ik liever snachts beneden lekker veilig :)

Als je je uit bed laat glijden lig je dan ook plat op je rug? Ik lig nu nog met drie kussens ondr mn hoofd.

Jlijkt me idd wel lastig als je op je billen terecht komt haha maar flink blijven oefenen dan word je er wel handig in dus.

Hoe voelen die van jou nou aan? Worden ze al wat zachter?

Xxx liefs

Ik lag ingebouwd met kussens dus hij kon me geen klap geven hahaha!!

Glijend niet plat op me rug een beetje naar de zij maar wel me boobies vasthouden/beschermen hahaha!!

Ze zijn bij mij al een flink stuk zachter, wel als ik druk ben of zoals sinds 2 dagen weer aan me add meds lijkt het wel alsof ze wat harder stijver worden maar denk zelf dat het de spier is, maar heb ook weer sinds 2 dagen kleine spelden prikjes enz in mijn borsten, mijn tepels zijn super gevoelig!!

Op de zij slapen heb ik vannacht pas voor het eerst echt gedaan durfde het nog niet maar omdat ik weer tot half 4 wakker lag en schaapjes aan het tellen was dacht ik nu is het klaar wel extra kussen erbij dus geen 2 maar 3 onder mijn hoofd en eentje ervoor zodat ik niet naar mijn buik kan!! Eeeen bam weg was ik!!

Hoe was het douchen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@san1013

Wat een leuk verslag heb je geschreven over dé dag. Fijn dat je niet teveel pijn hebt, spierpijn is natuurlijk niet fijn, maar gelukkig redelijk te doen.

13 april is voor mij dé dag bij Frans. Ben nu de weken aan het aftellen. Eerst was het nog drie maanden wachten, nu nog één maand. Gaat steeds spannender worden.

Fijn om een lang verslag te lezen hoe het gaat bij kliniek heyendaal.

Ik vind Frans en Tanne ook super vriendelijk.

genieten van je mooie boobs en ik wens je een goed en fijn herstel.

Gr sonja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh echt he oeps twee uur wakker liggen ooh man dat kan ik echt niet met mijn rugpijn

Ik las idd in de brief van kliniek dat je wel mag douchen maar de pleisters mogen niet nat worden. Maar even uitvogelen hoe we dat gaan doen. Maar zal vast goed komen ;)

Heb inmiddels eerste foto's geplaatst.

Hoe oud zijn jouw kinderen? Mijn dochter is vier en zoon is net twee.

Xxx liefs

Ja dat las ik ook maar bij gabriels zeiden ze wat anders, maar bij vragen gewoon de kliniek bellen hoor, heb ik ook gedaan hihi.

Ik had ook echt zo een last van m'n rug, was blij dat ik op m'n zij mocht slapen hihi.

Mijn dochter is 7 en mijn zoon is 4. Heb ik ook heel bewust op gewacht, ze hebben me alle 2 ook super goed geholpen en erg lief! Voorzichtig met knuffelen enz.

Hoop dat je een goede nacht hebt

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@san1013

Wat een leuk verslag heb je geschreven over dé dag. Fijn dat je niet teveel pijn hebt, spierpijn is natuurlijk niet fijn, maar gelukkig redelijk te doen.

13 april is voor mij dé dag bij Frans. Ben nu de weken aan het aftellen. Eerst was het nog drie maanden wachten, nu nog één maand. Gaat steeds spannender worden.

Fijn om een lang verslag te lezen hoe het gaat bij kliniek heyendaal.

Ik vind Frans en Tanne ook super vriendelijk.

genieten van je mooie boobs en ik wens je een goed en fijn herstel.

Gr sonja

He Sonja, dank je wel :)

13 april duurt niet zo heel lang meer he. Fijn he om nu te kunnen aftellen.

Ik werd op de dag zelf heel erg gerustgesteld en Frans verzekerde mij dat het goed zou komen :). Ik werd weer wakker en heb gelijk gekeken onder de dekens en moest huilen echt ik huil niet gauw maar man wat was ik blij

En later op de dag kwam tanne ook nog even langs. Vond dat zo netjes.

Ik hoop dat dat je je ook zo fijn voelt als ik me gedaan heb.

Liefs sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat las ik ook maar bij gabriels zeiden ze wat anders, maar bij vragen gewoon de kliniek bellen hoor, heb ik ook gedaan hihi.

Ik had ook echt zo een last van m'n rug, was blij dat ik op m'n zij mocht slapen hihi.

Mijn dochter is 7 en mijn zoon is 4. Heb ik ook heel bewust op gewacht, ze hebben me alle 2 ook super goed geholpen en erg lief! Voorzichtig met knuffelen enz.

Hoop dat je een goede nacht hebt

Xx

Ooh had je ook zon last van je rug verschrikkelijk he. Vanaf wanneer kon je weer op je zij slapen? Aah kijk je kinderen zijn net even wat ouder ben zo benieuwd hoe het gaat als mn vriend weer twee week van huis is. Ik slaap nu eerst gewoon op bed en snachts uurtje of drie wordt ik wakker met rugpijn en druip weer af naar de bank slaap wel verder op de bank. Ach alles voor een een goed doel he haha.

Ben zo blij al dat ik t gedaan heb.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Sonja, dank je wel :)

13 april duurt niet zo heel lang meer he. Fijn he om nu te kunnen aftellen.

Ik werd op de dag zelf heel erg gerustgesteld en Frans verzekerde mij dat het goed zou komen :). Ik werd weer wakker en heb gelijk gekeken onder de dekens en moest huilen echt ik huil niet gauw maar man wat was ik blij

En later op de dag kwam tanne ook nog even langs. Vond dat zo netjes.

Ik hoop dat dat je je ook zo fijn voelt als ik me gedaan heb.

Liefs sandra

kan me helemaal voorstellen dat je gelijk gaat kijken onder de dekens na de operatie, haha! En een traantje laten zal ik wrsch ook doen ben ik bang haha.

De zenuwen laten nu nog wel op zich wachten, maar als ik erover nadenk gieren de zenuwen door m'n lijf. Kan eigenlijk niet meer wachten en tegelijkertijd vind ik het super spannend.

Fijn dat het goed met je gaat. Het zal met de dag alleen maar beter gaan en mooier worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Sandra !!

Hoe gaat ie met jou??

Beetje te doen allemaal??

Voor mij nog 1 week en een paar dagen en dan zijn mijn 6 weken voorbij mag ik bh,s shoppen!!

Kun je al wat beter slapen snachts??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Sandra !!

Hoe gaat ie met jou??

Beetje te doen allemaal??

Voor mij nog 1 week en een paar dagen en dan zijn mijn 6 weken voorbij mag ik bh,s shoppen!!

Kun je al wat beter slapen snachts??

xx

Hey meid,

Het gaat wel redelijk hier lig nog wel veel op bed maar ook mede doordat ik bang ben dat onze jongste tegen mn boobs aan komt. Die is helemaal door t dolle de laatste dagen.

Heb inmiddels wel gedoucht had washandjes onder de borsten op de pleisters gedaan. Maar vond t verschrikkelijk koud. Heb jaren zelf als verzorgende gewerkt en nu moest ik verzorgd worden. Het slapen gaat tot een uurtje of drie half vier. Dan komt de rugpijn weer opzetten en ga ik er weer uit :( baal daar echt van maar goed start netflix en ga mooi films kijken. En val dan vaak ook in slaap op d bank.

Mijn borsten beginnen al wel wat te zakken en heb bij mijn linker borst aan de zijkant een blauwe plek gekregen is ook erg gevoelig. Heb de lipo maar uitgedaan en de triumph aan gedaan een wereld van verschil :D.

En ik doe daags de wasmachine aan haha kan t niet laten om helemaal niets te doen. Verder bijna geen pijn alleen drukkend gevoel net als stuwing bij borstvoeding alleen ietsjes erger. En de spierpijn wordt al minder.

Nog maar iets meer dan een week jeetje meid die weken zijn voorbij gevlogen ja. Ik vind ze er echt heel mooi uitzien. Vond je het ook zo moeilijk om niets te doen? Wanneer ging jij voor het eerst weer autorijden?

Vanaf donderdag ochtend moet ik alles weer zelf doen. Oudste naar school en eten maken enz enz. Zie er wel een beetje tegop tenminste als ik me dan nog zo voel als nu.

Xxx liefs sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan me helemaal voorstellen dat je gelijk gaat kijken onder de dekens na de operatie, haha! En een traantje laten zal ik wrsch ook doen ben ik bang haha.

De zenuwen laten nu nog wel op zich wachten, maar als ik erover nadenk gieren de zenuwen door m'n lijf. Kan eigenlijk niet meer wachten en tegelijkertijd vind ik het super spannend.

Fijn dat het goed met je gaat. Het zal met de dag alleen maar beter gaan en mooier worden.

Haha je gaat idd slapen met niets en wordt wakker met een gevulde voorgevel. Zoo blij :D je hebt wel gelijk elke dag gaat het iets beter.

Jaa wachten duurt idd erg lang altijd mijn eerste datum was 23 maart alleen die moest verzet worden door een nieuwe werkschema van mn vriend. En uiteindelijk is t 9 maart geworden :D ben er nu al zo blij mee dat ik t er echt wel voor over heb om even tandje terug te doen. Maar voor je het weet is het ook alweer zo ver hoor en heb je ook mooie borsten.

Xxx liefs sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Het gaat wel redelijk hier lig nog wel veel op bed maar ook mede doordat ik bang ben dat onze jongste tegen mn boobs aan komt. Die is helemaal door t dolle de laatste dagen.

Heb inmiddels wel gedoucht had washandjes onder de borsten op de pleisters gedaan. Maar vond t verschrikkelijk koud. Heb jaren zelf als verzorgende gewerkt en nu moest ik verzorgd worden. Het slapen gaat tot een uurtje of drie half vier. Dan komt de rugpijn weer opzetten en ga ik er weer uit :( baal daar echt van maar goed start netflix en ga mooi films kijken. En val dan vaak ook in slaap op d bank.

Mijn borsten beginnen al wel wat te zakken en heb bij mijn linker borst aan de zijkant een blauwe plek gekregen is ook erg gevoelig. Heb de lipo maar uitgedaan en de triumph aan gedaan een wereld van verschil :D.

En ik doe daags de wasmachine aan haha kan t niet laten om helemaal niets te doen. Verder bijna geen pijn alleen drukkend gevoel net als stuwing bij borstvoeding alleen ietsjes erger. En de spierpijn wordt al minder.

Nog maar iets meer dan een week jeetje meid die weken zijn voorbij gevlogen ja. Ik vind ze er echt heel mooi uitzien. Vond je het ook zo moeilijk om niets te doen? Wanneer ging jij voor het eerst weer autorijden?

Vanaf donderdag ochtend moet ik alles weer zelf doen. Oudste naar school en eten maken enz enz. Zie er wel een beetje tegop tenminste als ik me dan nog zo voel als nu.

Xxx liefs sandra

Heel herkenbaar hoor ik sliep ook maar 3/4 u en was ik wakker ik viel al1 morgens als manlief de kids naar school ging brengen vaak weer in slaap tot uurtje of 11!!

Die blauwe plek heb ik aan de zijkant van mijn linkerborst en rechterborst er onder!!

Wasje deed ik naar 6 dagen aanzetten en in de droger maar meer niet!! Naar bijna 2 weken(1 dag na) ben ik weer gaan auto rijden eerder mochet echt niet heb het tijdens mijn controle nog gevraagt!!

Ja had je ook last van de lipoe ik ook na 2 dagen de triumpf aan en die zat na 3 weken ook niet meer lekker pff nu ook nog steeds niet dus heb de hema heavy aan die zit me het lekkerste!!

Ja vind het ook best wel snel gaan nu als ik denk oh nog maar 1/5 week mag ik gewone bh,s aan, net ff in de stad geweest zoveel keus maar eerst goed dematen laten opmeten bij de triumpf winkel hihi maar manlief gaat mee want die wilt de eerste bh kopen!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh had je ook zon last van je rug verschrikkelijk he. Vanaf wanneer kon je weer op je zij slapen? Aah kijk je kinderen zijn net even wat ouder ben zo benieuwd hoe het gaat als mn vriend weer twee week van huis is. Ik slaap nu eerst gewoon op bed en snachts uurtje of drie wordt ik wakker met rugpijn en druip weer af naar de bank slaap wel verder op de bank. Ach alles voor een een goed doel he haha.

Ben zo blij al dat ik t gedaan heb.

Xxx

Ja m'n rug verschrikkelijk, sliep altijd half op m'n buik en zij.

Ik mocht na 2 weken op al op m'n zij slapen kwam ik achter.

Ik werd na 3 weken wakker met zo een last van m'n rug en toen heb ik contact opgenomen met heyendael, ze vertelde me daar dat het met 2 weken al mocht.

Dus sinds dien slaap ik heerlijk op m'n zij hihi.

Idd alles voor het goede doel, tijd vliegt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar hoor ik sliep ook maar 3/4 u en was ik wakker ik viel al1 morgens als manlief de kids naar school ging brengen vaak weer in slaap tot uurtje of 11!!

Die blauwe plek heb ik aan de zijkant van mijn linkerborst en rechterborst er onder!!

Wasje deed ik naar 6 dagen aanzetten en in de droger maar meer niet!! Naar bijna 2 weken(1 dag na) ben ik weer gaan auto rijden eerder mochet echt niet heb het tijdens mijn controle nog gevraagt!!

Ja had je ook last van de lipoe ik ook na 2 dagen de triumpf aan en die zat na 3 weken ook niet meer lekker pff nu ook nog steeds niet dus heb de hema heavy aan die zit me het lekkerste!!

Ja vind het ook best wel snel gaan nu als ik denk oh nog maar 1/5 week mag ik gewone bh,s aan, net ff in de stad geweest zoveel keus maar eerst goed dematen laten opmeten bij de triumpf winkel hihi maar manlief gaat mee want die wilt de eerste bh kopen!!

xx

Haha jaa mooi he wij hebben net een afspraak gemaakt het eerste weekend van mei gaan we met mijn vriendin die ook een borstvergroting heeft gehad Iin 2013 en haar man een dag shoppen. Mannen wouden wel graag mee dit keer :D

Ik kreeg ineens heel veel druk aan mijn linker kant en werd ook wat blauw toen toch maar de triumph aan gedaan zat echt veel lekkerder.

Jij sliep ook niet lekker dus. Ik val idd ook in slaap wanneer daan er weer uit is en onze oudste naar school brengt en hij onze jongste overal mee naar toe neemt :) heerlijk rustig is het dan ook. Zal ook wel erg blij zijn wanneer je weer op je zij mag slapen.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja m'n rug verschrikkelijk, sliep altijd half op m'n buik en zij.

Ik mocht na 2 weken op al op m'n zij slapen kwam ik achter.

Ik werd na 3 weken wakker met zo een last van m'n rug en toen heb ik contact opgenomen met heyendael, ze vertelde me daar dat het met 2 weken al mocht.

Dus sinds dien slaap ik heerlijk op m'n zij hihi.

Idd alles voor het goede doel, tijd vliegt!

Ooh oeps haha al drie week onderweg en mocht je gewpon heerlijk op je zij sslapen. na twee week mag het dus weer nog een weekje aan modderen dus. Morgen is het alweer een week geleden ddeze week is voorbij gevlogen. Als alle weken nou zo worden hihi.

XxxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha jaa mooi he wij hebben net een afspraak gemaakt het eerste weekend van mei gaan we met mijn vriendin die ook een borstvergroting heeft gehad Iin 2013 en haar man een dag shoppen. Mannen wouden wel graag mee dit keer :D

Ik kreeg ineens heel veel druk aan mijn linker kant en werd ook wat blauw toen toch maar de triumph aan gedaan zat echt veel lekkerder.

Jij sliep ook niet lekker dus. Ik val idd ook in slaap wanneer daan er weer uit is en onze oudste naar school brengt en hij onze jongste overal mee naar toe neemt :) heerlijk rustig is het dan ook. Zal ook wel erg blij zijn wanneer je weer op je zij mag slapen.

Xxx

Ja het is af en toe een gedoe he hihi!!

Ik slaap pas sinds deze week echt op mijn zij was echt veels te bang dat ik naar mijn buik zou gaan haga mijn favo houding!! Heb er nu nog kussen voor liggen hihi, maar slaap heerlijk al1 lekker verkouden nu bah bah!!

Ben wel herl benieuwd hoe een gewone bh gaat staan/ zitten !'

Leuk jullie maken er een hele dag van gezellig :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Even een update :)

Vandaag is het alweer een week geleden. Zaten we nu al een uur in de auto. Haha moet er steeds weer om lachen hoe hyper ik was totdat ik daadwerkelijk naar de operatie afdeling werd gebracht. Werd ook als eerste geopereerd vond het zelf erg fijn :)

Maar we zijn een week verder nu en zit snachts nog steeds op de bank kan nog steeds zo slecht slapen omdat mn rug pijn doet. Ik ben mij er al wel wat meer bewust op dat ik rechtop ga zitten en lopen want dat krom zitten is ook niet goed natuurlijk.

Gister nog weer even een fototje geplaatst :) ik ben echt al zo tevreden over hoe ze er al uit zien. Mijn linker borst gaat sneller dan mijn rechter maar in mijn rechter zit ook 50 cc meer in.

Tot nu toe ben ik dus heel erg blij ondanks mn rrugpijn :D

Dat gaat wel weer over. :D

Ooh ja Goedemorgen allemaal haha

Xxx liefs San

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.