Ga naar inhoud

san1013 : 9 maart 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi sandra,

Hoe zijn je laatste dagen gegaan? Ben je er helemaal klaar voor??

Morgen is het jou dag meid! Dan heb je je boobies made by Frans! Jeej :-)

Heel veel succes morgen!

Liefs fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi sandra,

Hoe zijn je laatste dagen gegaan? Ben je er helemaal klaar voor??

Morgen is het jou dag meid! Dan heb je je boobies made by Frans! Jeej :-)

Heel veel succes morgen!

Liefs fem

Hey fem, dank jewel

De dagen zijn voorbij gevlogen haha begin m nu wel te knijpen hoor. Maar ben nu de tas aan t pakken en dan hopelijk nog een paar uurtjes slapen. Zeven uur al daar zijn betekent vijf uur al weg. Morgen heb ik ze dan eindelijk yeah :D

Xxx liefs sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal :) zijn inmiddels gearriveerd beetje vroeg haha. Zijn om half vijf al weg gereden.

Nog eventjes brrrr.....

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal ik heb ze eindelijk :D :D

Ik ben nu al zo blij :) eindelijk een goed gevulde bh en het is geen push up.

Ben alleen nog wel erg moe.

Xxx liefs san

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies,

Gisteren was dan eindelijk de dag en ik ben zo blij al.

Zondags ben iik de hele dag nog druk bezig geweest savonds nog lekker uit eten met de meiden en naar de film 50 shades haha. Voor die paar uurtjes ontspanning heerlijk.

Eenmaal thuis begonnen de zenuwen dus gauw tas inpakken en weer aan de poets was om tien uur nog lekker aan t stofzuigen :)

Slapen kon ik gewoon niet ben uiteindelijk even in slaap gevallen en om vier uur ging dan ook de wekker gelijk goed wakker en hup on de kleren.

We zijn om half vijf de auto in gestapt en die kant opgereden wel een beetje te vroeg maar beter te vroeg dan vast staan in de file.

We waren om iets voor half zeven aangekomen bij de kliniek zijn naar de afdeling gegaan. We moesten daar nog in de wachtkamer wachten. Kwam nog een vrouw binnen kreeg ook nieuwe boobs even gezellig gekletst. En daarna naar je eigen kamer. Heerlijk kamertje gekregen moest me gelijk in een heel charmand blauw jasje hijsen even naar t toilet en om half acht werd ik weggerold naar de holding. Was de eerste daar dus mooi rustig. Infuus gekregen en weer een check list doornemen wie bent u wat is uw geboortedatum. Uiteindelijk kwam frans aftekenen hij was zo vriendelijk en rustig. Hij had ook een duitse collega meelopen die dag of week weet t niet zeker meer. Was erg nerveus aan het worden. Niet veel later werd ik de ok ingereden. Brr koud daar frans kwam eraan met twee dozen in zn handen nog evwn de maten doorgenomen en werd ik aangesloten aan alle toeters en bellen doorde anesthesist leuke mensen ook werd rustig door iedereen werd goed op mijn gemak gesteld.

Nou mw denk maar aan een leuke droom en toen werdt me allemaal draaierig lekker high heb ik nog gezegd blijkbaar :) oeps.

En later werd ik wakker op de uit slaapkamer geëmotioneerd en direct kijken onder de dekens whoaa heb borsten dus nog meer geëmotioneerd. Gelukkig waren er allemaal lieve mensen om mij heen en toen ik goed wakker was kreeg ik mn bh aan. Was nog wel erg suf van de medicijnen kon amper praten.

Verpleging van de afdeling kwam mij weer ophalen. Ze zijn prachtig geworden meid zei kreeg gelijk een big smile.

Terug bij vriendlief op de kamer en kreeg lekker kopje s

Bullion en een beschuit. Wat knap je daar van op zeg.

Daarna weer lekker geslapen/gedommeld ben erg gevoelig voor geluiden en slaap dan eigenlijk niet.

Rond een uur naar t toilet en mocht t infuus afgesloten worden en werd goed ingepakt. Daarna krewg ik zo'n last van mijn rug en schouderbladen dat ik zei dat ik een stukje wou lopen. Ooh zegt ze ke gaat snel maar dat mag even heen en weer gelopen op de gang voelde me net een oud mens langzaam en gebogen haha. Maar het heeft wel even geholpen kon er weer een uurtje tegen aan we hebben de gang dus nog wel een paar keer bezocht.

Tijdens lopen kwamen we tanne tegen gauw weer terug naar de kamer haha. Je gaat goed of niet zei ze. Geen idee maar voelde me wel redelijk. Van niet bewegen wordt je alleen maar stijver. Nog even gezellig gekletst met tanne wat een leuke vrouw zeg.

Rond half vijf kwam Frans nog even na controleren en hij zei ziet er mooi uit goed gevuld en mocht weer naar huis toe :) wat een leuke man is dat ook.

In de auto voor bijna twee uur terug bah dat was niet fijn elke gaatje of drempelvoel.je wel. Uiteindelijk op de snelweg rustig door kunnen rijden. En mijn rugpijn werd steeds erger kreeg ik.een helder momentje dat we stoel verwarming hebben die aan gedrukt op stand hoog. Heerlijk blijf gewoon paar dagen in auto zitten haha.

Maar alles met elkaar is het mii reuze meegevallen. Heb niet veel.pijn voel.meer spierpijn en d druk op de borsten. Vind t alleen erg moeilijk om uit bed te komen ben bamg dat ik.mijn borst spier ga gebruiken..

Iemand nog tips daarvoor?

Nu dit was mn verslag wel zo'n beetje denk ik.

Xxx liefs San

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verhaal!!

Hahaha dus als je je kwijt zijn zit jij in de auto ;-)

Tip uit bed um ik glij eruit todat ik op mijn hurken kom en dan rechtop ideaal ik had dat probleem ook en durfde bijna niet uit bed te komen hahaha!!

Nu lekker herstellen meid.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies!

Leuk verslag heb je geschreven. Het is toch altijd een hele belevenis zo'n dag.

Ik zie dat je nog helemaal geen "officiële" titel heb? Dat ga ik gelijk even voor je regelen en zal je andere topic even samenvoegen zodat het overzichtelijk blijft;)

Heel fijn herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is de rest van je nacht gegaan??

Beetje kunnen slapen??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames, iedereen bedankt voor de lieve reacties. Ik was afgelopen nacht bijna de hele nacht wakker enheb vandaag dus bijna de hele dag geslapen. Was er ook echt aan toe haha. Ben op dit moment heel erg stijf en veel last van spierpijn . Gaat vast wel weer een keer over.

Xxx liefs sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.