Ga naar inhoud

san1013 : 9 maart 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben een moeder van twee jonge kinderen. Ik heb de stap gemaakt om wel mijn borsten te laten vergroten maar ben er nog niet overuit wanneer.

Onze jongste is nu 15 maanden en loopt nog niet los.

mijn vriend is altijd twee week aan het werk en twee week vrij.

als ik mij wel zou laten opereren heb ik verder niemand die mij kan helpen.

ik ben dus heel erg nieuwschierig naar ervaringen van andere moeders.

Groetjes san

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom op het forum.

Er zijn hier meer moeders met jonge kinderen dus die zullen vast wel goede tips voor je hebben.

Je kunt hier heel veel info op het forum vinden.

We adviseren eigenlijk altijd om meerdere consulten te plannen om zo goed je opties te bekijken.

heb je vragen dan kun je ze altijd stellen.

Heel veel plezier hier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel :)

Ik las idd dat het beter is om meerdere consulten te doen.

Op deze site staat heeel veel informatie. En erg interessant om te lezen.

Waar bent u naar toe geweest als ik vragen mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb 4 weken geleden mijn bv gehad en heb ook 2 kleine kinderen. De eerste week was het onmogelijk iets zelf te doen, maar erna heb ik gewwon weer zelf gekookt en voor de kinderen gezorgd. Heb het wel allemaal op een veel trager tempo gedaan, maar het viel me best mee. Heb ook gezorgd dat ik voldoende rust momenten had.

Ook geopereerd bij Dr demeyere

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valeska bedankt voor je reactie,

ooh dat is super ja, trager tempo maakt niet uit de kinderen werden verzorgt en het eten was klaar.

idd ook belangrijk dat je genoeg rust krijgt je hebt natuurlijk wel een operatie achter de rug.

Tilde je na de eerste week ook weer? of zijn je kinderen net wat ouder?

het enige wat mij nu nog tegenhoudt is dat onze jongste moet nog de trap op en af getild worden.

in en uit zn bedje gehaald moet worden. En wij hebben geen oma die ons zou kunnen helpen met eventueel het huishouden of kinderen verzorgen.

ook bij Dr demeyere.. mijn vriendin heeft haar bv daar ook laten doen en ze zijn prachtig geworden.

krijg steeds meer de neiging om zelf ook naar Dr demeyere te gaan. hoor er alleen maar goede verhalen over.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey San

Ik mocht van de meyere gewoon weer mijn zoontje tillen zodra ik het zelf kon. De eerste week heeft mijn vriend al het til werk gedaan, maar erna heb ik hem zelf trap op en af gedragen. ( in het begin op mijn rug vond het te eng anders)

Reed ook terug met de auto en bakfiets. Enigste restrictie die dr de meyere had was geen ellebogen boven schouders en daar heb ik me heel goed aangehouden.

Ik heb voor ik naar deze chirurg ging heel veel research gedaan en de meesten zijn zo tevreden over hem. Na mijn eigen bv kan ik het alleen maar beamen; super vriendelijke man die heel erg goed luistert en prachtige boobs maakt.

Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

he san,

zo hoor ik ook nog eens ( wat mensen van mijn boobs vinden)

zoals je weet ben ik ook bij bruno geweest en heb super mooie borsten. en deze dame komt jou echt wel helpen hoor als het zover is!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hoi hoi,

Dinsdag 10 maart is mijn grote dag :D ik krijg dan 400cc links een 450 cc rechts.

Nu ben ik erg benieuwd of er ook meer meiden zijn die 10 maart door Frans Staten geopereerd worden. Of door een andere Pc.

Liefs San

Link naar reactie
Delen op andere sites

San; had je ook foto's van je passessie?

Die heb ik heb zeker :D staan wel in mijn galerij als het goed is.

Liefs San

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je een vriendschapsverzoek gedaan. Dan kan je sowieso mijn foto's bekijken ook mijn voor situatie.

Liefs san

San; had je ook foto's van je passessie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid.. Dacht dat je net als ik op 23 maart geopereerd werd? Maar ja eerder is altijd beter natuurlijk. Succes!

Hey meid, ja dat klopt ook was de bedoeling. Maar door onverwachte schema wisseling van mijn vriend moest ik mijn datum verzetten. Het liefst vroeger en dat is gelukkig gelukt. Heb dan na de operatie gelukkig een dikke week hulp in huis voordat hij weer twee week moet weken.

Maar vroeger ben ik ook we'll erg blij mee.

XXX liefs San

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, ja dat klopt ook was de bedoeling. Maar door onverwachte schema wisseling van mijn vriend moest ik mijn datum verzetten. Het liefst vroeger en dat is gelukkig gelukt. Heb dan na de operatie gelukkig een dikke week hulp in huis voordat hij weer twee week moet weken.

Maar vroeger ben ik ook we'll erg blij mee.

XXX liefs San

Spannend! ! Succes en ik ben benieuwd!Nu komt het wel heel dichtbij he

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je datum!

ik moest ook 10 maart bij frans maar ik werd gebeld of het de 9e kon ivm een ruiling ;-))

Dank je wel :) aah super toch misschien kwam t wel door mij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! ! Succes en ik ben benieuwd!Nu komt het wel heel dichtbij he

Dank je, jaa komt nu echt dicht bij haha kan nu mooi aftellen.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je datum!

ik moest ook 10 maart bij frans maar ik werd gebeld of het de 9e kon ivm een ruiling ;-))

Hoi hoi, mag jij ook nog steeds 9 maart? Ik werd vandaag gebeld of ik misschien de 9de ook kon. Dus bij deze wordt ik ook 9 maart geopereerd. :D :D

Liefs San

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

Ik mag de 17e bij meneer van straten. Ben benieuwd!! Veel succes.

Dank jewel, ooh spannend he. het aftellen is begonnen.

Liefs San

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo vanmiddag "het" telefoontje gehad en ik mag mij maandag ochtend om 7 uur melden. Vind het nu al erg spannend worden. Laatste weekend met de maximizers

*happy* :D

Xxx

Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.