Ga naar inhoud

Voor/achter de spier, koud/warm?


Aanbevolen berichten

Hi ladies!

Ik heb mij eens laten wijsmaken (soms dan ook zo goed gelovig als het op iets aankom waarin ik een leek ben :D) dat wanneer men een prothese voor de spier plaatst, deze vrijwel altijd kouder zal aanvoelen dan wanneer men ze achter de spier plaatst. Dan zou ze warmer en natuurlijker aanvoelen. Klopt dit of hebben ze mij echt iets wijsgemaakt? :D

(Sorry ladies als ik met een eerder gestelde vraag afkom! Ben hier nog niet goed thuis ;) )

Big x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou wel wat van kunnen kloppen ja, bij mij is het gedeelte onder de spier ook altijd warmer.

Maar het heeft daarnaast vast ook nog te maken met de hoeveelheid eigen borstweefsel, hoeveelheid vet in de huid/borst en het aantal CC.

350cc is natuurlijk sneller door het lichaam op te warmen dan 800cc ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me heel dom nu, want hier heb ik echt nooit bij stilgestaan! Haha, Ik zit nu letterlijk achter mn laptop mijn borsten te voelen op temperatuur. Whaaaaa..

Hahaha ik ook!

Maar ik voel geen verschil, heb ook Dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijne voelen soms wel koud aan maar meestal gewoon warm. Heb ze voor de spier. Maar heb ook vaak zat ijskoude handen en voeten en die zijn toch echt van mezelf! Wij vrouwen houden nou eenmaal meer warmte vast in onze romp. Zou me er niet teveel zorgen over maken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.