Ga naar inhoud

nieuw hier


tit

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben hier helemaal nieuw, hoop begin mei voor een borstvergroting te gaan... .

Volgende week dinsdag heb ik een intake bij Diana Gabriels in Barendrecht.

Ik ben 45 jaar, 1.67 en weeg circa 50kg.....wil van een A cup naar een volle B.

In 2011 heb ik een tijdelijke vergroting met Macrolane injecties ondergaan.... kostte heel veel geld en na 8 maanden(toen het net een beetje zacht begon te worden ging alles er weer uit. Ik heb hier zo'n spijt van en raad het dan ook af.... het resultaat was een beetje vulling aan de bovenzijde.... het zag er alleen mooi uit in een beha.....

Ik wist dat het een tijdelijke vergroting betrof, maar dat het er zo snel uit zou zijn had ik nooit verwacht,

DUS.....Nu op naar een definitieve oplossing..... met hopelijk wel het resultaat waar ik op hoop.

Ben zeer angstig voor het plaatsen onder de spier, belangrijk is dat de nieuwe borsten zacht zijn en niet te hoog geplaats worden.

Fijn dat dit borstenforum bestaat!!

Ik hou jullie op de hoogte... en succes iedereen met de boobs..

Liefs Tit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes tit!

Balen dat ze zo snel uitwerken, maar wellicht een soort ease instapje zodat het echte grote werk wat mee gaat vallen? Ik zie dat je voor een modest maatje gaat, misschien is dr van der Weij (Boerhaave, dus wel ietsjes prijziger dan Diana) ook iets voor jou? Ik heb zelf voor een andere dokter gekozen omdat ik groter wilde, maar kan erg spreken over de aandacht en uitleg die je van zowel de consult als van hem krijgt, hij is heel goed in proportioneel en echt-lijkende borsten maken.

Houd ons op de hoogte hoe het ging via Diana!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Linda,

Leuk je reactie, moet wel even doorkrijgen hoe het hier op het forum werkt allemaal...

Bedankt voor je tip...

Ja heb echt spijt van die macrolane destijds.... dacht dat het minder pijnlijk zou zijn, maar dat is me ook erg tegen gevallen....

Ik zal zeker eens informeren bij dr. van der Weij, ik lees daar meer positieve verhalen over....

en ja... ik breng verslag uit....over Diana gabriels....

x tit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe, het is ook een gigantisch forum, er zijn meer dan 2500 topics in de operatieverslagen dus de zoekbalk rechtsbovenin is heel handig. Als je daar op de naam van een dokter zoekt, of in het geval van diana op de naam van de consultant kom je vanzelf heel veel verslagen tegen.

Zelf vond ik deze link ook heel handig, want daar kan je je helemaal inlezen op alle algemene informatie (bijvoorbeeld vragenlijsten voor de plastisch chirurg, wat de termen betekenen en veel meer). Ik voelde me zelf namelijk best wel overdonderd met informatie op de eerste intake, maar hierdoor kon ik heel nerdy met mijn blocnotetje alles aftikken en opschrijven. ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.