Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Helloo allemaal,

ik denk eigenlijk niet dat iemand het antwoord zal weten hier, maar ik kan t proberen..

Ik gebruik melanotan, weet er iemand of dat een effect heeft op de operatie?

Ik word dr een beetje onzeker door.. :(

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik zou het niet weten, maar misschien kan je de anestesie bellen of de kliniek, om dat te vragen?

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik zou het zeker aangegeven aan de anesthesist dat je het gebruikt.

Waarschijnlijk moet je dan een week ervoor en even daarna daarmee stoppen.

Gezien het niet goed voor je is zou ik het in de herstelperiode helemaal niet gebruiken.

Je hebt dit vast al gelezen maar toch even een link http://plazilla.com/page/4295101399/melanotan-de-barbie-drug-hype

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zat er aan te denken om ze te bellen en te vragen maar ik dacht nee kan ik niet doen omdat het al een illegaal spul is.. maar ja dank jullie wel :)

Hoi blueblue

Ik zou als ik jou was toch even bellen of een mail sturen met de link van hil84.Wat een heftig spul, het is jou keuze om dit te gebruiken.

Maar of het verantwoord is,stop anders even met dit middel (zegt een moeder)je weet ook niet wat de bijwerkingen zijn op langere termijn.

xxAnk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Dit kun je prima aan anesthesie vragen hoor, ze zullen je heus niet aangeven bij de politie. Als je het toch niet durft te vragen zou ik er gewoon mee stoppen en lekker bruinings mousse kopen (st. Tropez) is erg goed. Dit middel is voor een gezond lichaam al niet goed, dus voor een herstellend lichaam zeker niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel voor de reacties nog :) Ja ik stop er gewoon een hele poos mee tot ik weer ben hersteld, dan maar wat minder bruin haha ik neem dat risico ook liever niet, heb zelf ook 2 kinderen en moet er niet aan denken ze achter te laten omdat ik per se bruin wou zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bleubleu ik gebruik dat ook vaak ,maar ben er nu al een tijdje mee gestopt,straks voor ik weer op vakantie ga ,gebruik ik het gewoon 2 weken achter elkaar ,dan heb je het zo weer opgebouwd

XXX jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Sinds vorige zomer @ misstars, ja lees er zelf ook wel is slechte dingen over maar heb zelf nooit iets gemerkt ofzo..ken ook iemand die het al 3 jaar gebruikt en nog nooit wat slechts heeft gemerkt.. misschien ligt het gewoon er aan hoe je lichaam dr mee om gaat ofzo ik weet het niet xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Resultaten zijn goed ,je word er echt snel en goed bruin van,in het buitenland in warme landen word het gebruikt voor mensen die van zichzelf weinig pigment hebben bijvoorbeeld rood of blondharige ,ter voorkoming dat ze verbranden en eventueel huidkanker krijgen

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

werkt

Resultaten zijn goed ,je word er echt snel en goed bruin van,in het buitenland in warme landen word het gebruikt voor mensen die van zichzelf weinig pigment hebben bijvoorbeeld rood of blondharige ,ter voorkoming dat ze verbranden en eventueel huidkanker krijgen

Xx jenette

en hoe werkt dat? Waar kan je het kopen, hoe duur is het? Ben hiet ook wel erg benieuwd naar

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

werkt en hoe werkt dat? Waar kan je het kopen, hoe duur is het? Ben hiet ook wel erg benieuwd naar

Xxx

Je spuit het in met een injectie naald in je buik ,dat bouw je een week op ,ik kocht het altyd bij mij ex schoonzoon maar dat is nu ex hahaha

XXX jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben doodsbang voor naalden,altijd al geweest maar ik wil zooooo graag mooi bruin zien dat ik mijn angst wil overwinnen en het toch wil proberen...

Ben wel benieuwd of ik het durf,ik denk dat mijn man me maar moet prikken hahaha...

Ben zes keer zonder epidurale bevallen omdat ik bang heb voor naalden :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.