Ga naar inhoud

Weena27 : 11 mei 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Heb net een mailtje gestuurd,Spannendddd ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand mij vertellen met welke prothese nio werkt ?

Ik ben er nog niet uit welke prothese ik ga kiezen lastig.

Ik hen ze nu ook op de spier ma ik voel de randen erg en ze zijn ook in de jaren wat gaan zakken.

Hebben hier meer meiden last van kan ik ze deze keer dan niet beter anders laten plaatsen?

Ik sport wel veel dus mij eigen weefsel zou daar door ook wel minder zijn geworden.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio werkt veel met Eurosilicone. Als je geen problemen hebt met siliconen dan is deze prothese goed. Ikzelf ga bij Nio voor de Monobloc Hydrogel. Inhoud hiervan is biologisch afbreekbaar, dus geen rommel in je lijf bij eventuele lekkage. Je kunt het even opzoeken op google de Monobloc Hydrogel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu ook euro siliconen ik lees veel dat nio met 85 procent euro siliconen werkt.

Wat is het verschil tussen 100 procent euro siliconen ? Ik zit ook te denken om mischien een ander prothese te nemen ben er nog niet uit is de kans op rimpeling niet groter bij de monoblog ? Heeft nio jou zelf die prothese aangeraden of heb je die zelf gekozen .

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is mijn eigen keuze. Ik voel me fijner bij het idee dat mocht de prothese scheuren dat er dan niks schadelijks in je lichaam terecht komt.

Nadeel van de Monobloc Hydrogel is inderdaad dat hij minder projectie geeft en meer de breedte in gaat. Maar de resultaten die ik hier gezien heb met de Monobloc bij Nio zijn heel mooi dus ik ben niet bang dat het resultaat niet mooi gaat zijn.

Nio is zelf wat meer voor de Eurosilicone, alleen als jij de Monobloc wilt is dat ook prima. Dat is een bewuste keuze, daar gaat hij niet tegen in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja, en er is inderdaad wat meer kans op rimpeling bij de Monobloc omdat ze wat zachter zijn. Daarom plaatsen ze deze ook uitsluitend half achter de spier. Of je moet niet al te veel cc willen. Tot ongeveer 300cc plaatsen ze bij voldoende bedekking ook nog wel eens voor de spier. Vooral dr.Kappel doet dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik zit ook te twijfelen welke prothese ik ga nemen vind het echt moeilijk.

Ik wil zelf nu wel wat meer cc ik zit te denken aan 500 of 550 cc ik lees ook dat de monobloc hydrogel kleiner uit vallen kan ik dan beter voor meer cc gaan.

Dat rimpelen zie je dat goed als dat gebeurd of heeft dit met je eigen lichaam bedekking te maken ? Is echt moeilijk keuze maken.

Zijn hier dames waar ik foto's van kan zien van werk van nio ben nieuwsgierig :) Ik kan zelf niet zo goed vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik zit ook te twijfelen welke prothese ik ga nemen vind het echt moeilijk.

Ik wil zelf nu wel wat meer cc ik zit te denken aan 500 of 550 cc ik lees ook dat de monobloc hydrogel kleiner uit vallen kan ik dan beter voor meer cc gaan.

Dat rimpelen zie je dat goed als dat gebeurd of heeft dit met je eigen lichaam bedekking te maken ? Is echt moeilijk keuze maken.

Zijn hier dames waar ik foto's van kan zien van werk van nio ben nieuwsgierig :) Ik kan zelf niet zo goed vinden.

Je kan de dames in het grote Nio-topic even een pb sturen die ongeveer hebben wat jij wil. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi loveut

Ik heb vandaag contact gehad met cz om dit te vragen ze zijden dat dit niet van je eigen risico afgaat om dat je het niet vergoed krijg. En hele bedrag zelf betaald neem aan dat dit klopt. Xx

Nee gaat idd niet van je eigen risico af. Zou wat zijn zeg, betaal je zelf de volledige operatie en incasseert de zorgverzekering ook nog eens effe 375 euro bij je ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden

Vraagje weet iemand als je kapselvorming hoeveel meer je dan moet betalen in het slaz ?

Of dit altijd verwijderd word bij prothese wissel? Mij huisarts had mij borsten gevoeld en zij dat ik een beetje kapsel had is dit erg?

nu gister heb ik zelf beetje aan de prothese gevoeld nu voelde ik aan de zijkant van mijn linker prothese wat bobbels beetje verschil weet niet hoe ik het uit moet leggen is dit normaal?

heeft iemand ervaring mee ik heb ze al wel 5 jaar soms last van steken in mij borst niet echt pijnlijk dat niet. kan iemand mij helpen wat dit kan zijn .

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.