Jump to content

Weena27 : 11 mei 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Hallo meiden

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik ben wen 27 jaar oud

Ik heb me aangemeld omdat ik een prothese wissel wil en ik graag groteren borsten wil.

Ik heb 5 jaar gelden mijn eerste bv gehad dit heb ik bij bergman kliniek gedaan. Ik heb toen 280cc voor de spier eurosilicone gehad.

Nu naar 5 jaar ben ik er erg gewend aan geraakt en wil ik groter. Naar veel lezen op dit forum lees ik goede verhalen over nio :)

Ik ben voorplan om daar op consult te gaan had alleen wat vragen. Ik lees dat het in slaz 3100 kost is dit dan inclusief consult ? en moet je niet je eigen risico betalen omdat je in het ziekenhuis bent geopereerd?

Moet je daar voor een verwijsbrief hebben? Wat zijn de wachttijden voor consult en de operatie.

Hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven

groetjes ,

Hoi wen ,

Heb afgelopen maandag een consult gehad bij Nio. Verwijsbrief van de huisarts is inderdaad noodzakelijk. Als je huisarts het niet digitaal door kan sturen naar het slaz dan moet je het meenemen bij je afspraak.

Hoeveel eigen risico je moet betalen weet ik nog niet. (heb nog geen rekening binnen).

Nio had aangegeven dat hij in april al operaties aan het inplannen is. Mocht je het in mei of later willen doen dan neem ik aan dat hij wel plek heeft en misschien ook nog wel in april.

Er zijn een hoop andere meiden die al Nio boobs hebben en die kunnen je vast nog wel meer vertellen!

Heel veel succes met het plannen van je consult en operatie!

Groetjes Joy

hoi joy

Bedankt voor je reactie.

Kan ik ook consult in park kliniek plannen en dan zeggen dat ik in slaz geopereerd wil worden ?

weet iemand of ze in park kliniek ook monoblog hydrogel gebruiken en de kosten daar van ?

Zit nog te twijfelen tussen park kliniek en slaz

groetjes

Ik denk niet dat je je consult in parkkliniek kan inplannen en dan in het slaz geopereerd wil worden. Want ik denk dat park kliniek dan het consult wel in rekening brengt!

Lijkt me ook logisch omdat je tenslotte de rekening betaald aan een kliniek/ziekenhuis ipv aan een chirurg.

Ik weet wel dat Nio sowieso monobloc plaatst in het slaz. Op de website van monobloc staat park kliniek er ook niet bij.

Ik heb niet zoveel verstand van monobloc, maar omdat je graag grotere borsten wilt zijn de keuzes bij monobloc wat minder.

Succes met je zoektochtttt

Kus

Ik zit ook heel erg te twijfelen welke prothese nu heb ik eurosiliconen.

Ik zit zelf te denken aan 500cc rond prothese ik wil graag bolling aan de bovenkant zou je dan veel verschil zien ik heb nu 280cc?

Ik ga denk dan toch consult bij slaz plannen alleen verwijs brief ff regelen.

xx

Heb net dokter gebeld voor verwijs brief ik moest daar voor op spreek uur komen.

Hoop ma dat ik hem krijg dat ze het doen haha

xx

Lijkt me wel, toch. :)

Mijn huisarts was er ook heel erg casual onder, ze schreef hem zo uit. Maar wilde vooral met me bespreken hoe goed ik het had geresearched en waarom ik het wilde. Shirt hoefde geen moment uit. ;)

Ja idd ik vroeg ook of het niet digitaal kon nee dat kon niet zij ze.

Nu morgen ma langs en hopen dat ik het krijg dan kan ik mijn consult bij nio plannen

ooh als t morgen is moet je gelijk daarna voor half 5 bellen, anders moet je zo nog een dag wachten :P

Hoi Dames,

Ik ben ook nieuw op dit forum. Mijn naam is Cani en 28 jaar oud.

Jarenlang getwijfeld voor een borstvergroting en uiteindelijk knoop doorgehakt om het dit jaar nog te doen.

Alleen ben zo bang dat ik lelijke borsten met enorme grote zichtbare littekens ga krijgen. Wil anatomische siliconen, zo natuurlijk mogelijk uitzien, van cup B naar D. Ga 21 maart naar de open dag van Bergmans Kliniek en gelijk afspraak ingepland voor een consult.

Ik hoor ook verhalen over klinieken in belgie, maar ben zo bang dat het mis gaat. Mijn man heeft zoiets van, Bergmans staat goed ingeschreven dus zal wel goed zijn.

Wat is jullie ervaring? Hoe groot is de litteken? en bij welke kliniek kan ik met gerust hart naar toe gaan?

Hopelijk krijg ik veel beter beeld en kennis via deze forum!!!!!!!! :107:

Hey Cani,

Welkom! Er zijn drie categorieën die ik zelf heel handig vond; Algemene Informatie BV, staan tips in en termen enzo. En topics over priveklinieken en ziekenhuizen.

Dan zou je ook je eigen topic kunnen openen in voorsteltopics, waar je al je vragen kan stellen. En dat wordt dan je operatieverslag als je je datum hebt! Dan kunnen we je leuk van begin tot eind volgen. <3

Ja dan ga ik morgen meteen bellen voor consult als ik hem heb haha :)

Cani ik heb zelf ook mijn eerste bv bij bergman kliniek gedaan alles was goed verlopen en goede zorg.

Alleen nu wil ik groter en toen die tijd bij bergman kon dat niet nu ga ik voor nio omdat ik daar positieve verhalen over hoor en hij wel groter plaats :)

Hoi Dames,

Ik ben ook nieuw op dit forum. Mijn naam is Cani en 28 jaar oud.

Jarenlang getwijfeld voor een borstvergroting en uiteindelijk knoop doorgehakt om het dit jaar nog te doen.

Alleen ben zo bang dat ik lelijke borsten met enorme grote zichtbare littekens ga krijgen. Wil anatomische siliconen, zo natuurlijk mogelijk uitzien, van cup B naar D. Ga 21 maart naar de open dag van Bergmans Kliniek en gelijk afspraak ingepland voor een consult.

Ik hoor ook verhalen over klinieken in belgie, maar ben zo bang dat het mis gaat. Mijn man heeft zoiets van, Bergmans staat goed ingeschreven dus zal wel goed zijn.

Wat is jullie ervaring? Hoe groot is de litteken? en bij welke kliniek kan ik met gerust hart naar toe gaan?

Hopelijk krijg ik veel beter beeld en kennis via deze forum!!!!!!!! :107:

hoe hoog een kliniek staat aangeschreven zegt niet super veel hoor.. zou vooral naar de pc kijken en meerdere consulten inplannen zodat je beetje een idee hebt waar je je het prettigste bij voelt.

Ik had ergens ook wel angst omdat ik dus wel naar belgië ben geweest (wellness kliniek) en daar heeft zoveel jaren terug ook een horrordokter gewerkt (was op tv enzo) en nja het zit daar natuurlijk wel heel anders met als er iets mis gaat.

Maar toch na dingen gelezen te hebben een consult ingepland, uiteindelijk heb ik daar nog een consult in gepland met een andere pc (dr verdonck) en daar voelde ik me zo bij op gemak dat mijn besluit direct gemaakt was.

Vond op zich de manier van handelen ook wel fijn met de operatie en heb goede nazorg gehad (hem altijd meteen kunnen bellen, echt hele sympathieke man) oh en ik heb ook nog een probleem gehad met mijn linker hechting en ben toen direct geheel kosteloos geholpen (en dat terwijl ik dacht ja dit valt niet onder de service want het lag aan mijn lichaam dus ik moet wel betalen)

Je weet natuurlijk nooit hoe het is met stel je krijgt een complicatie, maar ik heb over het algemeen vernomen dat je vaak toch wel afgewimpeld dan wordt, en dat het sowieso dan moeilijk is met je gelijk krijgen.. Het grote verschil is dan alleen dat het gerechtsstelsel in belgië enorm anders is, maar ik heb me er eigenlijk niet in verdiept omdat ik er wel een goed gevoel bij had..

@wen27: Ik ben eigenlijk ook wel erg benieuwd hoe het nu zit met dat eigenrisico, heb ook veel goede dingen over nio gehoord hier en mooie resultaten gezien!

Succes beiden!!

jullie kunnen altijd mailen als jullie iets te vragen hebben of wat dan ook hahah

xx

Hoi loveut

Ik heb vandaag contact gehad met cz om dit te vragen ze zijden dat dit niet van je eigen risico afgaat om dat je het niet vergoed krijg. En hele bedrag zelf betaald neem aan dat dit klopt. Xx

Hoi loveut

Ik heb vandaag contact gehad met cz om dit te vragen ze zijden dat dit niet van je eigen risico afgaat om dat je het niet vergoed krijg. En hele bedrag zelf betaald neem aan dat dit klopt. Xx

Ooh dat zou best kunnen, ik dacht ik hoor vanalles over eigen risico en t is al duur zat natuurlijk,

maar dat is achteraf dan alleen maar mooi :)

hallo

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest ik heb een verwijs brief gekregen.

Heb vandaag meteen slaz gebeld ik kon pas 13 april op consult bij nio .

Weet iemand of de totaal kosten 3100 euro zijn met consult kosten daarbij ?

oke bedankt voor je reactie weet je misschien ook of je de maand erop al geopereerd kan worden :)

hoop zo snel mogelijk anders zit ik weer met vrij nemen .

Hoe doen jullie dat vertellen jullie het je werkgever en krijg je daar verlof voor ?

xx

Errr ik was speciaal geval want ik had een emigratie gepland haha. Dus hij had me ertussen gedouwd. Dat was in januari en hij had het toen over maart-april. Zou anders morgen bellen welke data hij als eerste optie vrij heeft.

Als het al vrij zeker is dat je door Nio geopereerd wilt worden kun je ook nu al een datum vastleggen. Je kunt dit zien als een optie, want je kunt er gewoon kosteloos vanaf tot ik geloof 2 weken voor datum. Dan hoef je niet te wachten tot 13 april, en kun je morgen bij wijze van al een datum plannen.

Hoiii ik heb 23 maart consult bij nio ,en als hij mij kan helpen wil ik zo snel mogelijk geopereerd worden,wist niet dat je nu al een datum voor de operatie vast kon leggen,wie weet waar ik dat moet doen en hoe ,ik denk via de mail ,want afdeling poli waar je naartoe belt voor een afspraak voor het consult wist de wachttijden voor de operatie niet,ik had het gevraagd,dus wie kan mij helpen en mij vertellen waar ik de datum alvast kan vastleggen

Xx jenette

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.