Ga naar inhoud

Stefanie3 : 23 juni 2015 : Dr. Straten : UCCZ : Groesbeek


Aanbevolen berichten

Poor thing! Wat een verslag.. en ik vond mezelf al zielig.

Ik moest stiekem wel even lachen om het stukje dat je buurvrouw fit was en jij er bij lag als een dood vogeltje.

Erg leuk geschreven!

De eerste dagen zijn verschrikkelijk en daar moet je echt even door heen.. maar voor je het weet is het voorbij en het is voor het goede doel!

Ik wens je nog een goed herstel meid!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Leuk om te lezen zeg! Lijkt wel of je mijn verslag hebt geschreven hihi. Behalve het wakker worden dan! Jeetje...das wel heftig! Fijn dat je je wel ietsje beter voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poor thing! Wat een verslag.. en ik vond mezelf al zielig.

Ik moest stiekem wel even lachen om het stukje dat je buurvrouw fit was en jij er bij lag als een dood vogeltje.

Erg leuk geschreven!

De eerste dagen zijn verschrikkelijk en daar moet je echt even door heen.. maar voor je het weet is het voorbij en het is voor het goede doel!

Ik wens je nog een goed herstel meid!

xxx

Hahaha! Ja dat kind liep kip lekker door die kamer heen, aankleden, tasje inpakken, zelf richting de auto lopen denk naa wat is er bij mij mis gegaan :45:

Ik werd die kamer op gereden en zag mn moeder al schrikken hahah! Maar gaat nu al een stuk beter hoor! Alleen de nachten pfff wat een drama, heel mn rug is al naar de knoppen! Hoop dat het vannacht wat beter gaat!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

Leuk verslag om te lezen, met uitzondering van het wakker worden verhaal. Succes met je herstel! Zijn dat jouw boobies op je profielfoto? Die zien er mooi uit!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk gedetailleerd verslag. Er staat nog net niet in hoe ze je opengesneden hebben en de prothesen erin gepropt hebben haha.

Nee zonder flauwekul :P Leuk geschreven!

Ik vind het bijzonder dat je zo helder weet wat je zag toen je iets te vroeg wakker werd! Mij hebben ze namelijk (allemaal bij demeyere) wakker gemaakt op de operatietafel, nadat alle slangen en zo afgekoppeld waren, en toen moest ik gaan zitten en naar mijn bed lopen (met hulp uiteraard) Dit kan omdat hij geen spierverslappers gebruikt.

Maar van dat moment kan ik me maar heel vaag iets herinneren.

Vandaar dat ik het even heel apart vind dat jij dat zo helder gezien hebt. Ik geloof je hoor!! Maar lijkt me echt bizar om mee te maken hihi

Fijn dat je je langzamerhand wat beter begint te voelen en het dooie vogeltje wat begint te piepen ;) Voor je het weet zing je weer je hele repertoire en voel je je weer kiplekker :P

Een goed herstel verder!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi verslag hihi leuk om te lezen hoe jij alles hebt ervaren!!

Nu lekker herstellen!!

Enne Gefeliciteerd met je nieuwe Staten boobies!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 5 PO:

Wat is het me allemaal meegevallen. Heb mn vriendinnen keihard uitgelachen vanmiddag toen ze zeiden dat ze zo pijn hebben gehad. Ik heb alleen paracetamol geslikt tot gisteren, en heb verder nergens last van! Ja mn rug van het half rechtop slapen.. Daardoor ook behoorlijk wat slaap tekort, maar dat is ondertussen ingehaald!

Wel wat lang misselijk geweest van de narcose en wat borst spierkrampen, verder gaat ie prima! Begin me rot te vervelen, dus ga morgen een dagje op mn werk telefoon aannemen en wat dingen bestellen.

Nogmaals erg blij met Frans, zijn team en Diana haar team!

Zal volgende week weer wat nieuwe foto's plaatsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te lezen

Heb je nog veel pijn? De moed zakt me steeds verder in de schoenen hihihi

Ik twijfel nog steeds in de hoeveel cc

300 of 345

Zowiezo dualPlane

Alleen las ik nu dat het ook met ronde mogelijk is ( dual plane )

Ik krijg anatomische , maar vraag me echt af hoe dat resultaat is tov ronde

Ben echt bang dat ik de verkeerde keuze maak

Nu kwam hij ook uit op projectie 5,6 of 5,8

Lijkt echt veel tov ronde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te lezen

Heb je nog veel pijn? De moed zakt me steeds verder in de schoenen hihihi

Ik twijfel nog steeds in de hoeveel cc

300 of 345

Zowiezo dualPlane

Alleen las ik nu dat het ook met ronde mogelijk is ( dual plane )

Ik krijg anatomische , maar vraag me echt af hoe dat resultaat is tov ronde

Ben echt bang dat ik de verkeerde keuze maak

Nu kwam hij ook uit op projectie 5,6 of 5,8

Lijkt echt veel tov ronde

Nee helemaal geen pijn meer, ook amper pijn gehad. Maar dat verschild per persoon. Fijn voelt t niet maar om t nou ondragelijk te noemen, nee

Keuze is idd moeilijk. Ik ben uiteindelijk voor rond gegaan zodat ik qua bolling van boven dan aardig safe zat! Ook dat is weer persoonlijk. Succes met keuze maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.