Ga naar inhoud

Stefanie3 : 23 juni 2015 : Dr. Straten : UCCZ : Groesbeek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Spannend, ik ben benieuwd bij je, ik heb de dag erna een consult bij dr. van Straten. Weet iemand het verschil in via Diana Gabriels en bij zijn eigen kliniek? Waarom daar een prijsverschil in zit, want uiteindelijk word je toch bij zijn kliniek geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of ik er morgen aan denk, want dan ga ik weer aan de slag. Wil jou alvast heeeeeeeeeel veel succes toewensen dinsdag! Hoop dat ook de narcose dit keer meevalt voor jou.

Xxx

Dankjewel!! Jij heel veel succes met werken! Hoop dat je niet al te veel last en pijn hebt! Alles op zn gemakkie he;)

XXX

Dat is dinsdag al! Super leuk! Hoe laat moet je je melden?

Veel succes en plezier dinsdag! :D

Jaaa snel he! Ik moet me om 12u in Groesbeek melden! Zenuwen beginnen nu weer beetje te komen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend, ik ben benieuwd bij je, ik heb de dag erna een consult bij dr. van Straten. Weet iemand het verschil in via Diana Gabriels en bij zijn eigen kliniek? Waarom daar een prijsverschil in zit, want uiteindelijk word je toch bij zijn kliniek geholpen.

Als je door v Straten wordt geholpen word je in Groesbeek geholpen, dus niet in Heyendael zelf. Het verschil zit in de garantie en de bos bloemen die je bij hem krijgt ;). Via Diana 1 jaar, en bij hem zelf 3 jaar. 4 vriendinnen zijn door hem geholpen met super mooie resultaten en fijne ervaringen met Frans zelf! Die garantie maakt mij persoonlijk niet veel uit omdat je uiteindelijk toch altijd zelf moet betalen als er iets is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je word gewoon net als iedereen die naar Frans gaat in kliniek Heyendael geopereerd in Uccz Dekkerswald Groesbeek,, Al1 ga je rechtstreeks heb jij je consult, nacontrole enz ook in Heyendael ga je via Diana moet dat bij haar!!

En bij Frans zelf is het ook 1 jaar voor 3 jaar betaal je extra bloemen klopt wel :)

Ik ben rechtstreeks via Heyendael gegaan en Mar155 via Diana wij zijn allebei 10 feb geholpen en lagen 2 kamers verwijderdt van elkaar!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wist ik idd ook niet! Ik heb namelijk ook alle na-controles bij Frans zelf, maar wel op woensdag in Barendrecht.

@BB, jaaa klaar voor vertek! Super zin in! Vanaf vanavond 00.00 nuchter! Vind ik wel lang tot morgen 12.00 maargoed, heb het er voor over Dankjewel iig! XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh! Kliniek Heyendael is dus een onderdeel van UCCZ! Nou, weer wat geleerd hihi

xxx BB

Nou geen geen onderdeel hij huurt daar de ok en gedeelte van het pand!! Er word in Dekkerswald nog veel meer behandeldt dan al1 dit!! De klinkiek zit in gebouw c en de ok enz in gebouw a haha

mijn oma heeft daar vroeger vaak gelegen op de verpleegafdeling!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou geen geen onderdeel hij huurt daar de ok en gedeelte van het pand!! Er word in Dekkerswald nog veel meer behandeldt dan al1 dit!! De klinkiek zit in gebouw c en de ok enz in gebouw a haha

mijn oma heeft daar vroeger vaak gelegen op de verpleegafdeling!!

ah oke, thanks voor de uitleg!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wist ik idd ook niet! Ik heb namelijk ook alle na-controles bij Frans zelf, maar wel op woensdag in Barendrecht

Ja klopt bij Diana,, Ik had alles hier bij ons in Nijmegen/Groesbeek op donderdag!!

Maar heel veel succes morgen meid,, nog ff en je hebt mooie boobies!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah oke, thanks voor de uitleg!! :)

Haha graag gedaan!!

Moet zeggen vond wel apart om daar naar toe te gaan voor nieuwe boobies in de gang te lopen waar ik vroeger als klein meisje samen met mijn broer ons moesten vermaken terwijl mijn oma er ziek lag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb aan je gedacht vandaag Stefanie. Je zult ze nu vast hebben:-). Verheug me op je verslag en ga je alvast heel veel beterschap wensen! Hoop dat je, net al ik, heel weinig pijn zult hebben en weinig last van de narcose!

Maar je hebt ze:-) en ze zijn vast super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is ie dan! Mijn operatie verslag!

Eindelijk was het zo ver! Dinsdag om 12u moest ik aanwezig zijn in het UCCZ Dekkerswald in Groesbeek. Dat is ongeveer 1 uur en 10 minuutjes rijden voor mij, dus we zijn om half 11 weggereden. Mijn moeder is met me meegegaan zodat hubby thuis nog wat dingetjes kon doen qua werk en er sávonds voor mij kon zijn als ik weer thuis kwam. Ik heb die nacht redelijk geslapen dus was goed uitgerust! Na een relaxte rit kwamen we om kwart voor 12 aan bij de kliniek, wat een mooi landgoed! Op de papieren stond dat ik meteen door kon lopen naar de afdeling dus dat hebben we gedaan. Heel hartelijk werd ik daar ontvangen door de gastvrouw en werd meteen naar naar mijn kamer voor die dag gebracht. Het was een twee-persoons kamer waar al een meisje lag te wachten, ook voor een borstvergroting. Ik kon rustig mijn spulletjes neerleggen (sport bh, tas met extra vestje, papieren van Diana etc).

Na een uurtje wachten en kletsen met mijn buurvrouw, kwam er een verpleegkundige en die kwam even de laatste controles en vragenlijst doornemen en die werd ook meteen gebeld dat ik me in mn operatie hesje mocht hijsen en nog even moest gaan plassen en ik daarna al naar de OK gebracht zou worden! Dat ging rap! Ik werd naar het OK complex gereden en mijn moeder mocht meelopen tot de ingang van de verkoever kamer waar het infuus ingebracht werd. 2 super lieve vrouwen stonden daar te wachten, en ik mocht nog wat vragen over medicatie allergieën en evt angsten toelichten. Hierna kreeg ik mijn infuus, een kapje over mijn haar en een bloeddruk band om mn arm. Toen kwam Frans v Straten om de boel af te tekenen en de precieze maat te bepalen. 425cc zou het worden, top! De anesthesist kwam ook nog even wat vragen stellen, en toen werd ik naar de OK gereden.

Ik mocht over stappen op het wel bekende smalle bedje met de enorme lampen boven mn koppie, de zenuwen namen toe en er liep een traan over mijn wangen, eindelijk word ik straks wakker met borsten! De verpleegkundige liet nog even de doosjes met de implantaten zien, Frans klede zich om, en de anesthesist pakte zn spuitjes met narcose middelen. Aangezien ik een medicatie verslavings achtergrond heb, duurde het wat langer en hadden ze iets meer narcose nodig dan bij een gemiddeld persoon, maar alsnog was ik binnen 4/5 minuutjes weg! Ik hoorde in de verte nog een muziekje, geen idee meer welke..

Ongeveer 45 minuten later werd ik paniekerig en in de war wakker op de OK, met nog de beademings tube in mn mond en hoorde ik in de verte "Snel jongens!" ik zag de grote lamp boven mijn hoofd en Frans zijn hoofd en weg was ik weer.. Iets later werd ik wakker op de verkoever kamer met een spiegel in mijn handen en riep ik met een traan "Oh wat zijn ze klein!" Dit viel enorm mee maar ik was behoorlijk gedesoriënteerd! Ik begon enorm te trillen en kreeg hiervoor Pethidine, een acute pijnstiller die ook rillen tegen gaat, dit werkte ongeveer met 10 minuutjes. Ik had enorm dorst dus vroeg om water en kreeg dit van de verpleegkundige met een rietje. Wel had ik enorme pijn, door het trillen had ik mn borstspieren aangespannen en aangezien ik dualplane ben geopereerd, wist ik niet waar ik het moest zoeken! Ze hebben me de sport BH aangedaan, dit deed ook best zeer.

Hierna mocht ik al vrij snel weer terug naar de verpleeg afdeling. Ik was nog wel erg duf en had veel pijn. Op de afdeling door ik van mijn buurvrouw dat ik ook op mn zij wilde draaien op de verkoever met wakker worden en dat ze me met 3 man hebben moeten omdraaien en tegen houden (jaja, ook in mijn slaap ben ik een vechtertje;)). Mijn buurvrouw was al enorm wakker en fit en ik lag daar als dood vogeltje. Kon me niet bewegen terwijl zij al haar 3e beschuit zelf aan het smeren was. Mn moeder smeerde mn beschuitje en heeft me die te eten gegeven. Ik heb daarna om Tramadol gevraagd, waar ik enorm beroerd van ben geworden en verder niet meer heb genomen afgelopen 2 dagen. Frans kwam een uurtje na mn operatie nog even kijken, en zei dat 425cc echt de max was wat er in kon en zelfs liever 400cc had geplaatst maar toch 425cc geplaatst heeft omdat hij wist dat ik zo groot mogelijk wilde wat er in kon. Ik was enorm blij! 4 uur later mocht ik naar huis. Ik kon werkelijk NIKS. Mn armen niet bewegen, niet zelf de auto in stappen, niet lopen. Jezus, waar was ik aan begonnen. Niks voor mij! Gelukkig waren de verpleegkundige erg lief en hebben ze me met de rolstoel naar de auto gereden en in de auto getild. De terug rit naar huis ging opzich prima!

Nu dag 2 PO, gaat het stukke beter en kan ik eindelijk mn verslagje typen! Pijn heb ik niet echt, hooguit wat spierpijn. Zelf opstaan kan ik nog niet en lopen is wel pijnlijk. Slapen vind ik een hel want weet me god niet hoe ik moet liggen, maar hé het is voor een goed doel he! Over 6 wkn vraag ik me waarschijnlijk af wat ik heb lopen piepen om die paar rot nachten ;).

Tot zover mijn verslag!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee toen waren ze me aan het afkoppelen, omdat ik een verdovende middelen verslavings achtergrond heb, kan ik wat meer hebben qua narcose, niets gevoeld en was na 3 seconden ook weer weg! Is heel moeilijk voor de anesthesist om in te schatten omdat het niet vaak voor komt en ook weer niet een te zware narcose aan iemand met mijn achtergrond wilt geven omdat dat ook weer dingen met zich mee brengt. Maar daar hoef jij je niet druk om te maken want het komt bijna nooit voor. Alleen in gevallen met zulke achtergronden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.