Woony93 Posted March 7, 2015 Share Posted March 7, 2015 Hi meiden, Ik ben helemaal nieuw hier!Ik heb een account aangemaakt omdat ik zelf een BV aan het overwegen ben, maar waar en hoe is nog een groot vraagteken Moest ik niet zo'n heimelijke schrik hebben voor een operatie (vooral de narcose en infusen) was het allang gebeurt. Maar oh wat wil ik mij graag wat vrouwelijker voelen... Ik kijk er al naar uit om jullie ervaringen te lezen!! Groetjes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fem Posted March 7, 2015 Share Posted March 7, 2015 Hoi woony,Welkom op het forum! Ik zou zeggen lees lekker met ons mee dan krijg je al een beetje een idee over de klinieken/ziekenhuizen en over de chirurgen. Als je nog niet zo goed weet wat je precies wilt, zou ik als ik jou was lekker beginnen met inlezen over de soorten protheses (rond, anatomisch), de manier van plaatsen (boven de spier, onder de spier of half onder de spier/dual plane). En verder zou ik veel voorbeelden van borsten gaan zoeken. Kijk wat je zou willen qua grootte en vorm (wel of niet wat bolling bovenin de borst). Verder is de zoekbalk rechtsbovenin ook erg handig :-) Succes met je zoektocht meid! En als je vragen hebt, kan je ze gewoon stellen hier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MeMo Posted March 7, 2015 Share Posted March 7, 2015 Welkom Woony,op dit forum zal je veel kunnen lezen en vergelijken Ik heb zeker meer dan 2jaar dit forum gelezen, alles vergeleken en zo getwijfeld altijd.Toch de knop doorgehakt, die operatie en infuus etc is even stressen. Maar voor je het weet ben je terug wakker en is alles al terug weg en heb je 2 mooie borsten Als je me even toevoegt, kan je mn foto's zien. Zo kan je al beginnen met vergelijken (ik moet dringen nieuwe maken en eens updaten )Ik ben geopereerd door dokter Bruno De Meyere uit Gent,300cc, ronde prothesen voor de spier.Indien je naturel resultaat wil, kan je bij hem eens langsgaan voor een consult.ik kan hem voor 100% aanraden en nog vele andere meiden hier Veel succes, en indien je vragen hebt mag je me altijd een privé berichtje sturen. Groetjes MeMo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woony93 Posted March 8, 2015 Author Share Posted March 8, 2015 Ik ben volop aan het lezen en ben al instant fan van jullie forum! De manier alleen al hoe jullie iedereen moed geven/steunen/aanmoedigen/... is gewoonweg hartverwarmend! Jullie zijn echte lieverdjes! Zelf weet ik al wel ongeveer hoe ik ze wil. Maar waar... Iemand ervaringen met een pc in Belgie? Ik zie dr verdonck veel passeren. Groetjes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fem Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Misschien kan je eens kijken bij dit topic:http://www.borstenforum.com/topic/12263-het-grote-plastisch-chirurgen-overzicht-topic/?hl=chirurgenEen overzichtje van veel chirurgen. Niet alle staan erin benoemd maar wel al aardig wat! Verdonck ook in ieder geval.Als je meer over Verdonck wilt weten, zou ik zijn naam gewoon even rechts bovenin de zoekbalk intikken. Dan komt er genoeg naar voren! Als je een pc in België wilt, dan zou je misschien ook eens kunnen zoeken op Plovier of Demeyere. Daar lees ik ook veel goede verhalen over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Javaantje Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Hi Woony, Welkom hier Genoeg te lezen en veeL boobs te zien . weet je ook ongeveer hoe groot je het wilt hebben? Zelf ben ik (3x) geopereerd door dr. De Meyere in Gent. Hij doet voornamelijk voor de spier, maar dual plane is ook geen probleem. ik heb dual plane en je kan me foto's checken, als je wilt. Dr. De Meyere, dr. Verdonck en dr. Plovier zijn DE pc's in België . Handig om consulten in te plannen voor deze pc's, zo weet je met wie je de meeste klik hebt en waar jij je het prettigst bij voelt. (ook heel belangrijk natuurlijk) Veel leesplezier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woony93 Posted March 8, 2015 Author Share Posted March 8, 2015 Hi Woony, Welkom hier Genoeg te lezen en veeL boobs te zien . weet je ook ongeveer hoe groot je het wilt hebben? Zelf ben ik (3x) geopereerd door dr. De Meyere in Gent. Hij doet voornamelijk voor de spier, maar dual plane is ook geen probleem. ik heb dual plane en je kan me foto's checken, als je wilt. Dr. De Meyere, dr. Verdonck en dr. Plovier zijn DE pc's in België . Handig om consulten in te plannen voor deze pc's, zo weet je met wie je de meeste klik hebt en waar jij je het prettigst bij voelt. (ook heel belangrijk natuurlijk) Veel leesplezier Ja hier is inderdaad zoveel te lezen!! Zelf zou ik graag een grote C of een kleine D hebben, moest dat mogelijk zijn natuurlijk. Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.