Ga naar inhoud

Hellup rode strepen langs tepel na bv


Aanbevolen berichten

Iemand help me of stel me gerust want dit moet weer precies in het weekend gebeuren...

Ik heb vandaag al hele dag wat last van me rechter borst, wat steken enzo maar niet super veel pijn. Nu keek ik net in de spiegel en heb ik 4 rode strepen langs me tepel staan rechts naar onderen.. Het ziet er niet uit en ik wil nu erg graag weten wat het is, of iemand anders het gehad heeft en of het weg gaat?? Want nu heb ik mooie borsten en dan zou ik dadelijk met 4 van die strepen lopen (als het niet meer wordt) dat wil ik absoluut niet, want ik weet ook dat als het straie zijn het niet meer weg gaat.

Voor de mensen die het niet weten, ik heb 4 maand geleden een bv gehad. Ronde siliconen high profile 325cc/330cc in bernhoven uden.

Help plzz ben super bezorgd :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Wat vervelend voor je dat dit net weer in het weekend gebeurd.

Ik heb geen idee wat de rode strepen zijn. Wel heb ik zelf snel last van straie. Bij mij zijn dat witte lintjes ipv rood. Ze veranderen bij mij ook niet van kleur. Weet niet of dat bij andere mensen wel zo is. Daar ben ik wel benieuwd naar.

Hoop voor je dat t morgen of snel weg is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Jouw uitleg doet mij denken aan striemen. Ik herinner mij, tijdens mijn zwangerschap, dat ik plots rode strepen had op mijn lichaam. Zomaar ineens.

Je gaat best eens langs bij de dokter om uitsluitsel te krijgen. Ondertussen zou ik ze goed insmeren. Dat is nooit verkeerd.

Hopelijk komt het snel goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Booster-A

Wat ik zo lees zij het waarschijnlijk groeistrepen ind en daar doe je niks aan behalve insmeren met bio-oil ofzo zodat ze lichter van kleur worden en je ze bijna niet meer ziet maar weggaan doet het niet meer. Je moet nagaan als je een kleine cup had en je borsten worden vergroot wordt je huid ineens opgerekt langzaam en als je ff pech hebt krijg je groeistrepen ik had ze altijd al maar je ziet ze amper zo licht zijn ze nu. Jammer genoeg doe je er niks aan maar wel verstandig gelijk te gaan smeren :D

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt op striemen als ik het zo hoor? Dat gebeurt als huid te veel gerokken wordt.. dan breekt de elastisiteit , en dat is blijvend.

maar zonder foto is het natuurlijk gokwerk.

De dokter kan u altikd helpen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja was echt balen toen ik het zag pfff

M'n vriend zegt dat die het niet ziet maar volgens mij heeft hij een bril nodig ofzo

Valt kei hard op.

Denk je dat ze iets kunnen zeggen als je belt?

Lijkt me gewoon pech hebben :(

Hopelijk helpt het smeren wat he en blijft het bij ene kant

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klinkt inderdaad als striae... Om meer te voorkomen zou ik 2 keer per dag (of vaker) je borsten goed insmeren met die bio oil. In ieder geval na het douchen. Huid droogt meer uit als je hebt gedoucht, zeker als je heel warm doucht. En met dat winter weer van de afgelopen maanden is je huid ook meestal wat kwetsbaarder..

Droge huid heeft minder elasticiteit en dus meer kans op scheuren wat die rode lijntjes veroorzaakt. Verder zou ik ook 1 of 2 keer per week je borsten lekker even scrubben, stimuleert de aanmaak van nieuwe huidcellen.

Met het smeren en scrubben kan je meer huidscheuringen redelijk goed voorkomen. Helaas ook niet altijd geheel...

Die bestaande lijntje zullen helaas niet weggaan... Zijn onderhuidse littekens. Je kan ze verminderen door te blijven smeren en je huid soepel te houden. De kleur verandert, als het goed is, op den duur wel in witte streepjes zodat ze veeeeel minder opvallen!

Belletje richting de huisarts kan uiteraard geen kwaad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga vandaag bellen, mijn vriend vind het ook niet erg en zegt dat ik zelfvertrouwen moet hebben en het bijna niet op valt maar ik vind ze toch wel duidelijk te zien.. Ik smeer nu zon 2a 3x daags met de bio oil en dan beide borsten zodat ik voorkom dat de andere het ook krijgt. Ben benieuwd wat ze zeggen door de telefoon en of t idd kan na 4 maand dat da het is, het is iig flink balen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij chirurg geweest omdat er verdenking was van een ontsteking. Dat was het gelukkig niet, hij had het nooit echt eerder gezien wat ik had maar hij dacht dat de vaatjes afgekneld werden en dat ze daardoor omhoog te zien zijn, wellicht ook de melkklieren maar dit was niet zeker. Het kan 4 maanden duren eer de pijn weg is en de strepen. Wanneer het erger wordt of als ik koorts krijg dan moet ik direct komen en ik heb over 4weken een afspraak staan. Dus het wordt nu afwachten of de pijn gaat minderen en de strepen en hopen dat de chirurg gelijk heeft bij wat hij zegt. Maar het waren zeker geen straie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de chirurg gelijk heeft en het trekt binnenkort weg zonder dat het gaat ontsteken is dat goed nieuws; geen blijvende strepen! Beter :-)

Hopelijk duurt het geen 4 maanden maar trekt het lekker snel weg dan!

Sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.