boke Posted March 6, 2015 Share Posted March 6, 2015 Ik heb niet enkel kincorrectie maar er was geen apart forumdeel voor kaakoperatie dus zet ik het hier... Ik heb al van kleins af aan een gummy smile. Als ik lach zie je te veel tandvlees. Ik heb ook te weinig kin en mijn kaken blijven vrij vlak als ik lach. Normaal gezien krijg je dan bolle kaakjes "pommettes". Mijn eerste consultatie heb ik al gehad bij dr Noorman Van der Dussen in de singelberg kliniek. Hij werkt hier samen met Dr Oelbrandt en dr Colpaert. Mijn bovenkaak zal naar boven worden geplaatst. Dit noemt een le fort 1 met cranialisatie. Ik krijg dan ook een kinplastiek. Er wordt geen implantaat gestoken maar topje van kin zelf wordt afgezaagd en naar voren geschoven. Mijn jukbeenderen worden ook verhoogd maar hoe precies weet ik nog niet. In mei heb ik 2de consultatie. Dan zal ik ook iets meer weten. Ik heb hier ook een eigen blog over gestart dus moest er iemand meer interesse hierin hebben dan vraag je maar Het is ondertussen 3 jaar en 8 maanden geleden dat ik borstvergroting heb laten doen en alle twijfels en zenuwen van toen heb ik nu allemaal terug... Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.