Jump to content

Welke kliniek is een aanrader?

Aberasa

Recommended Posts

Hallo,

Ik weet al een tijdje dat ik ontzettend graag een borstvergroting wil. Ik ben ook hard aan het sparen en ondertussen klinieken en prijzen aan het vergelijken. Ik weet dat als je je in België laat behandelen, je over het algemeen goedkoper uit bent.

Zou iemand mij, met een positieve ervaring bij een kliniek, kunnen helpen?

Ik wil dan graag iets weten over de prijzen, het resultaat en natuurlijk het verloop vanaf de eerste afspraak.

:36:

Hoi hoi

Heel veel meiden hier zijn zeer tevreden over dr. Nio.. Hij werkt in het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis in Amsterdam en in de Parkkliniek in Rotterdam. Hij plaatst zowel voor de spier, als achter de spier/ dual plane. Dit is afhankelijk van je bouw. Hij plaatst zowel groot als klein, afhankelijk van je wens. Behandeling door hem, is gelijk, ongeacht de kliniek. In SLAZ kost een bv 3100 euro, in Parkkliniek is het 700 of 800 euro duurder. De resultaten zijn allemaal goed (lees hier al 3 jaar, en eigenlijk nooit iets gelezen dat tegen deze man spreekt)

Je kunt ervaringen vinden als je via de zoekbalk zoekt op: Parkkliniek, of SLAZ.. Als je op NIO zoekt, dat lukt niet, aangezien een zoekopdracht meer dan 3 tekens moet hebben...

Verder zijn er veel meiden (waaronder ik zelf) heel tevreden over dr. de Meyere. Hij heeft een privekliniek in Gent. Plaatst veel voor de spier, dus is iets beperkter qua aantal cc. Prijs daar is 3000 euro.

Verder heb je hier op het forum veel meiden die tevreden zijn over dr. Straten. Heeft een eigen kliniek in Nijmegen (Heyendael) en werkt ook via Diana Gabriels. Prijs rond de 2600 of 2800 (weet dit niet heel precies)

Je bent bij hem iets beperkter qua aantal cc tov Nio, maar ligt er maar net aan wat je mooi vindt.

Zo is er nog Verdonck, die werkt in de Wellnesskliniek in Genk. Prijs 2800?? (iets in die trant) Hij is een goede pc om van A naar D te gaan. Plaatst 99% van de tijd achter de spier, en meestal 330, 350, 380 of 425 cc, extra high profile.. Iets meer lopende band werk daar, maar voor iemand met weinig eigen borst, een goede pc.

Er zijn nog een hoop goede pc's uiteraard, maar ik kan ze niet allemaal gaan noemen.. Ik noem even diegenen die ik zelf het vaakst hier op het forum tegen kom, met de minste klachten :)

Succes!!

xx BB

verdonck werkt ook met zijn eigen kliniek ;) belgian breast clinic , kost 2600 euro :)

mijn oudste zus is naar dr plovier geweest in overijse (laat ons zegge dat overijse tegen de waalse grens ligt van ybelgie dus een eindje als je van nederland komt :D

verdonck zijn kliniek is in zolder (alleszins daar word ik 2 april geopereerd)

Ik ben zelf een student en had niet super veel te besteden.

Ik ben geholpen in de kliniek in Amstelveen en dat was 2550 euro. (mentor rond)

Het resultaat was super inmiddels alweer 11 maanden op en ik zie geen litteken meer.

ik ben ook geopereerd door verdonck:) maar bij Belgian Breast Clinic

Ik ben nu 7 weken po en men borsten zijn perfect!

ik had niets van borstweefsel en kreeg een 300 cc achter de spier. je kunt gerust in mijn album kijken grtz

Ik ben 10 feb geopereerd door Frans Straten, en ik ben echt super happy en tevreden!!

Links 450 rechts 425 mentor rond high profile dual plane geplaatst!!

Ze worden met de dag mooier en vind ze heel natuurlijk ook geen ballonnen :-)

Ik ben 13 feb geopereerd in kliniek Amstelveen door d'r Koeijers en meer dan tevreden!

Dolblij met m'n Boobs:)

Erg prettige en vriendelijke arts ook, vanaf t consult tot aan de operatie.

Zou zo weer voor hem kiezen.

Ik heb 3200,- betaalt maar wel voor Anatomische protheses.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.