Ga naar inhoud

Proud mommie : 11 mei 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael....


Aanbevolen berichten

Thanks lieve meiden, ga nu lekker proberen te slapen; 5.30 uur gaan we vertrekken en om 7.00 uur melden bij de balie, ik vind het zo spannend, zou het liefst niet meer gaan hihi, maar wil dit al zo lang,,dus nu ff door zetten, jullie horen mij snel kus joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooeeew ben zo benieuwd hoe het nu is. Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het goed is heb je je nieuwe Straten boobs nu... Gefeliciteerd meid!! :D

Hoe is het gegaan en hoe voel je je nu? Ik heb nog tegen die vrachtwagen gezegd dat hij niet hoefde te komen. Heeft hij geluisterd? :38:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Hier alvast een klein verslagje van gister...

Zondag mijn eerste Moederdag gehad, met als afsluiter een etentje met mijn ouders vriend, onze dochter en mijn broertje, en dan om 00.00 uur nuchter zijn...

Om 23.00 proberen te gaan slapen,ik was zo hyper, half 4 s nachts was ik al wakker, toch nog een beetje gedut tot 5.00, we reden hier rond 5.30 thuis weg, en we waren om 6.30 al in Groesbeek, we moesten wachten bij afdeling A eerste verdieping, we werden door Eefje, de verpleegkundige geroepen, kreeg een kamer toegewezen, was als eerste aan de beurt, dus meteen omkleden, OK jasje aan, en werd meteen naar de vercouver gereden, daar gaf ik aan, dat ik nare ervaringen met een infuus heb gehad, en daar huiverig voor ben/ was....

Toen kwam Frans, hij vroeg hoe het ging en of ik zenuwachtig was, ik zei, het liefste zou ik nu nog om keren, hihi... vond het dood eng...

Hij tekende de maten op m'n borsten en zette de cc erbij, toen ging ik terug in bed liggen, en werd de OK ingereden...

Moest van m'n bed op het OK bedje gaan liggen, anti biotica werd toegediend en de het slaapmiddel, ik was om 8.55 uur klaar en werd pas rond 09.45 uur wakker 😳😳😳

Ik was over de gehele dag gezien, de langste die na de operatie nog zo lang in slaap was gebleven,

Hihi, had ik weer...

Toen was ik weer terug op m'n kamer en heb daar nog wat geprobeerd te slapen, na lang zeuren mocht gelukkig om 14.30 uur m'n infuus er al uit, er waren schijnbaar nog meer meiden die ook al hadden gevraagd of hun infuus eruit mocht, mijn vriend kwam pas rond 15.30 uur, die had overdag nog gewoon gewerkt, maar kan z'n eigen tijd indelen, toen hebben we nog tot 18.00 uur moeten wachten tot dat Frans mijn eindcontrole kwam doen, alles was goed, en we konden gelukkig meteen gaan....

Ik heb geen pijn gehad, alleen een druk op m'n borst, zou het zo weer over doen, maar dan wel zonder infuus, hihi, vandaag gaat het goed, voel het alleen aan m'n rechter borst een beetje trekken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej! Gefeliciteerd met je boobs meid!

Jij hebt na je operatie gewoon nog beetje bijgeslapen wat je 's nachts had gemist haha! Lekker toch ;)

Ik moest toen ook zo lang wachten tot Frans alles kwam controleren. Er was iets tussen gekomen werd ons verteld...

Gelukkig dat de pijn meevalt! Ik hoop voor je dat dat ook zo blijft. :)

Maar je hebt boobs nu!! :D nu lekker ervan genieten en goed herstellen!

Liefs fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel bekend hihi wij waren ook laat weg vanwege er was iets tussen gekomen wel iets eerder rond half 6 zo!!

En mijn infuus mocht er gelukkig ook vroeg af iets voor 3 u moest van de zuster kon daarna lekker wandelen op de gang en ff naar Mar van dit forum lag op kamer 30 ff kletsen!!

Maar yeah meid je hebt ze super nu lekker herstellen laat je maar lekker vertroetelen!!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.