Ga naar inhoud

chris10 : 13 februari 2015 : Dr. Oelbrandt : Singelberg Clinic - Beveren


Aanbevolen berichten

Ik heb 13/2/2015 een borstlift met prothese laten uitvoeren door dr. Oelbrandt.

Omdat de behandeling zeer ingewikkeld is ben ik op zoek gegaan naar een dokter met veel ervaring en ben terecht gekomen bij dr. Oelbrandt.

Wat ik apprecieer bij dr. Oelbrandt is dat hij geen 'gladde' verkoper is, dus kom niet voor een 'charmant car salesman' praatje waar alles wondermooi wordt voorgesteld.

Je krijgt onmiddellijk een zeer eerlijk antwoord wat je kan verwachten en wat voor jou mogelijk is en wat niet.

Ik had een borstlift nodig met prothese, dit bij licht asymmetrische borsten.

Geen gemakkelijke ingreep die je zomaar aan de eerste de beste arts overlaat.

Tijdens de consultatie zijn er foto' s gemaakt waarmee ik via een 3D simulatie een idee kreeg van het resultaat.

Ik ben een bangerik, de dag van de operatie had ik flink wat zenuwen.

Ik ben zeer goed op mijn gemak gesteld door het vriendelijke personeel van de kliniek.

Ik heb de eerste 2 dagen wel redelijke pijn gehad, en lastig om te slapen.

Maar het resultaat mag er wezen!

Hoewel ik een anker-litteken heb ziet het er heel goed uit.

Ik zal nog even geduld moeten hebben voor het eindresultaat maar ik kan nu al merken dat alles heel goed geneest

Ik ben zeer tevreden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo chris10,

Ik ben 10 dagen na jou geopereerd. Heb ook een lift met prothese gehad, bij dokter Beekman.

Hoe gaat jouw herstel?

Bij mij gaat het op zich allemaal goed. Ik vind alleen de wonden nog best eng :s

De hecthpleisters zijn er afgelopend do afgehaald en onder mn borstplooi was er nog een klein stukje open. Dit gaat volgens mij al dicht. Alleen vandaag bij mn tepel is er denk ik door de druk van het vocht ook iets opengesprongen. Wel zonde want er zit nou echt een soort gat terwijl alles zo mooi aansloot.

Kan jij je alweer een beetje normaal en zorgeloos bewegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hoi Meiden,

ik ga 18 december voor een borstlift met prothese. hebben jullie een ronde of druppelvorm prothese.

ik krijg druppelvorm maar ben bang dat ik daardoor dalijk nog geen volume aan de bovenkant van me borsten heb.

hebben jullie mis voor en na fotos?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.