Ga naar inhoud

Borstprothesewissel en ooglidcorrectie ineen


Aanbevolen berichten

Hoi ik krijg volgende week een prothesewissel en mijn bovenoogleden worden tegelijk gedaan,ik zag op dit forum dat dit niet kon,maar de pc zegt dat ze t aftekent als je nog rechtop zit en dan onder narcose dat precies weghaalt ,ik heb t nagevraagd bij een andere pc en die zei ook dat t gewoon kon, iemand ervaring hiermee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken iemand die het heeft laten doen, maar die had geen volledige narcose. Dus geen spierverslappers.

Ik wist niet dat het meer gedaan erd, had er nog nooit van gehoord, omdat ik idd op verschillende websites gelezen had, dat het het beste is om geen ooglidcorrectie te laten doen, als je onder volledige narcose bent.

Maar weet je.. die technieken veranderen allemaal zo snel.. en als iemand er veel ervaring mee heeft, dan durven ze ook meer aan.. Dan weten ze precies hoe alles in elkaar zit en kunnen ze het ook als iemand onder volledige narcose is.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor de reacties,maar ik twijfel sowieso want ik wil alletwee dat t mooi word ik ben bang dat ze de aandacht dan moetverdelen en t minder mooi zal worden , maar ik ging in eerste instantie voor mijn borsten en dacht ik meteen mijn ogen , anders durf ik dat nooit meer ik ben juist zo bang voor die locale verdoving dat je alles hoort , en ik zit dan toch al eenmaal in de lappenmand haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap ik helemaal, heb zelf een bv en een oorcorrectie tegelijk laten doen.

Super blij mee.

M'n moeder heeft recent een ooglidcorrectie gehad, er is niets engs aan hoor.

M'n moeder is een enorme schijtert met dit soort dingen en zelfs zij vond het enorm meevallen.

Je voelt niets je hoort niets (behalve dan de radio op de achtergrond), het enige grappige wat er gebeurde

is dat het opeens licht wordt ookal heb je je oogleden dicht :)

Ook knippen ze alleen in je buitenste huid, ze knippen je ooglid niet doormidden ofzo.

Dus geen zorgen ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Pacha,

Ik heb 1,5 jaar geleden mijn oogleden laten corrigeren

Dit gebeurde onder lokale verdoving maar ik kon er ook voor kiezen om het onder algehele narcose te doen.

Je oogleden worden idd afgetekend op het moment dat je bij bent, je kan dit dus ook gewoon zelf zien.

Het voordeel van behandeling onder narcose is dat ze kunnen snijden zonder dat je zelf beweegt.

Geloof me , het is best moeilijk om je stil te houden en niet te gaan bibberen terwijl je weet dat ze in je oogleden snijden en prikken.

Van de ingreep heb ik helemaal niks gevoeld en het is mij reuze meegevallen!!

Ook zo goed als geen napijn gehad.

Kan alleen maar zeggen; als je toch al onder narcose bent heb je groot gelijk dat je tegelijkertijd je ogen laat doen :)

Veel succes!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.