Jump to content

Amy2 : februari 2015 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek

Recommended Posts

hoi Dames

2 weken geleden ben ik borstvergroting ondergaan.

Ik ben warm ontvangen met goede mensen om mij heen.

Het was zo spannend. na de operatie ben ik nog de hele middag in de Clinic gebleven, was misselijk door de narcose en pijnstilling.

De eerste 3 dagen waren het ergst, daarna ging het weer.

Verder is alles goed verlopen, op consult geweest, Moet geduld hebben wat de rechte borstspier betreft want die moet nog beetje zakken.

Maandag controle na twee weken, was alles in orde, daarna naar huis en ...

Uit automatisme wou ik een stoel tegenhouden(die ging naar achter vallen ) met mijn linkse arm en nu zit ik met opgezwollen linkse borst.

ik maakt mij daar beetje zorgen er over.

Heeft iemand van jullie dames en soort gelijke ervaring dan hoor ik het graag hoe dat verlopen is..

Amy2

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Oei, ja lastig he.. Was het een erg zware stoel?

Wat je zou kunnen doen, is een foto sturen van je borst (als je die hebt) naar je beautycoach. (neem aan dat je die hebt in bergman) Die kan dan evt aan de pc laten zien wat er aan de hand is. Schrijf je er gewoon bij wat er gebeurt is, en dat je je zorgen maakt.

Normaal gezien, hoeft het geen probleem te zijn, als je 1 keer iets verkeerds doet... Echter, ik kan me voorstellen dat het je ongerust maakt. Bij een overbelasting ontstaat extra vocht, en dat trekt niet zo snel weg als dat het eropeens zat hihi..

Op zich denk ik dat het wel goed komt hoor, maar voor de zekerheid zou ik toch ff mailen. Je kunt altijd even het zekere voor het onzekere nemen, toch?

Een goed herstel verder!! En gefeliciteerd met je boobs!!!

Door welke arts ben je geopereerd als ik vragen mag?

xx BB

Bedankt voor je bericht.

Ben geopereerd door doktor Koopmans.

De beweging was snel wat ik wou de stoel pakken.daarbij gelijk pijn.

Nu niet meer en dat is maandag gebeurt.Ik denk ook dat daar vocht in zit want je kan dudelijk de verschiel zin.de linkse groter dan de rechtse.oh jej dacht ik vandaag als dat maar goed komt.

Hoe lang kan de vocht in blijven ?

Je hebt ook aardig wat 450 cc, welke cup is het nu en hoe lang geleden ?

Hoe lang dat vocht blijft, is moeilijk te zeggen.. Er zit sowieso nog vocht in je borsten, dat is pas met een week of zes allemaal verdwenen (ik dacht ook altijd dat vocht al weg was, maar als je je bh uitdoet, dan staan de strepen toch nog in je vel.. zolang dat er is, ,is het vocht nog niet helemaal weg :) )

Ik heb idd 450 cc, ronde prothesen, high profile.

Had van te voren een 75btje, en heb nu een volle 75E (of ook wel 70F)

xx

Geweldig.

ik ga straks een mail sturen naar de Bergman en dan hoor ik of ik iets moet doen of gewoon wachten ...

Het is raar , maar ik bel wel best ongerust.Ging zo goed en dan naar twee weken BAM.

Juist om de reden dat je ongerust bent, is het ook goed om even te mailen :) De pc kan je altijd het beste gerust stellen :) Wij zijn hier ook maar leken, en wat bij de een goed is, is bij de ander juist weer niet goed.. Dat is zo lastig te bepalen. Pc's hebben daar veel meer ervaring mee :35:

En Dr. Koopman is een goede pc, met enorm veel ervaring, dus die kan er beter zijn blik eens op werpen :)

Maar lastig he.. Ben je zo voorzichtig en dan uit onverwachte hoek doe je opeens iets dat niet mag.. Maar denk echt dat het wel mee zal vallen hoor.. Gewoon nu weer rustig aan, en alle omkiepende stoelen voorbij lopen ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.