Ga naar inhoud

Iris : 16 februari 2015 : Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis : Breda


Aanbevolen berichten

Heey meid!

Ja de mijne is ff vreemd! Natrelle style 410, 410 cc mx!

Bij mij was hij ook niet duidelijk qua sportbh! Hij zegt dat een Hema bh goed genoeg is! Ik heb ervoor gekozen om de tri action te halen van Triumph! Je krijgt er wel punttieten in. Dus onder gewone kleding niet zo mooi!

Ik heb mijn tijd uitgezongen met die.

Gelukkig mag ik al gewone bh's aan! Ben van a80 naar f80 gegaan Hihi!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

Ik merk nu ook met die bh van carefix dat de vorm van mijn borsten veranderen , eerst zaten ze nog echt onder mijn oksel en nu komen ze meer naar voren. Ben ook benieuwd of dit ook nog veranderingen in mijn maat heeft had 1 week na de operatie dit op laten meten voor de sportbh uiteindelijk daar niet gekocht hoor maar kwam toen op een 80 c, wat denk jij kan dit nog veranderen de grote van de borsten in deze 6 weken?

Zo 80 f mooi hoor! Veel plezier met je boobies.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn sportbh was ook een d80! En toen ik normale bh's ging kijken was het meer!

ze worden ook steeds minder strak je borsten! Dus dat naar voren komen komt wel goed!

Hoe ben jij uiteindelijk uit gekomen bij kolkman eigenlijk!?

kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben benieuwd wat het gaat worden.

Ik was eerst bij Diana Gabriels geweest toch geen fijn gevoel aan overgehouden ging voor mij gevoel veel te snel had gesprek en toen ik buiten stond had ik een afspraak voor een operatie,,deze heb ik gecanceld eigenlijk gelijk de dag erna. Toen heb ik een tijdje gedacht nee ik doe geen bv maar toen kwam het gevoel dat ik het wel wil toch weer verder naar voren en heb ik de knoop doorgehakt.

Ik kende eigenlijk niemand die een bv hadden gedaan ( tenminste kende ze wel maar wist niet dat hun een bv hadden gedaan) dus eigenlijk er toch de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd waar ze het heeft laten doen en dat was in het Amphia ( wel andere pl ) dit sprak me erg aan en ben toen op de nvpc terecht gekomen bij dr Kolkam en heb wel 3 consulten gehad voordat ik definitief de keuze maakte en ben er nu zo super blij mee dadelijk lekker in het zwembad springen zonder dat je bang hoeft te zijn waar zijn me vullingen heen geschoten " alles nog op zijn plaats" en natuurlijk voel me veel vrouwelijker.

Ben ook wel benieuwd hoe het daadwerkelijk gaat worden.

En hoe ben jij bij dr Kolkman terecht gekomen?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde perse in het ziekenhuis geholpen worden!

Twee mensen die ik ken waren daar ook geholpen. Alleen niet door kolkman. Ik ben toen beetje op zorgkaartnederland.nl gaan kjjken en toen kwam ik bij kolkman uit!

Ik had meteen een goed gevoel bij hem.

Ik liep ook al jaren met het idee om een BV te laten doen maar had nooit het geld!

Toen kreeg ik in een half jaar het geld bij elkaar. Dus meteen laten doen! Alhoewel er tussen mijn consult en BV ruim 3 maanden tussen zat.

Ik moet 23 april op eind controle dus ben benieuwd. Heb. Twee weken geleden nog wel mail contact gehad met hem omdat ik vond dat ze beetje scheef zaten, maar ik moet meer geduld hebben! Ik dacht daardoor ook dat ik mog geen normale bh aan mocht, maar dag mocht wel!

Heb je veel pijn gehad!?

Ik namelijk helemaal niet. Ja beetje spierpijn. Het meeste wat ik heb geleden waren de drains, maar daar zag ik ook het meeste tegen op!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet op 8 april,op consult dus ben benieuwd, dan mag je volgens mij ook nieuwe bh gaan shoppen toch?

Ik ben erg ziek geweest van de narcose niet normaal drains heb ik eigenlijk geen last van gehad ook niet met eruit halen, wat wel en nu nog steeds pijn doet is onder mijn borst hij heeft ruimte moeten maken ervoor omdat ik weinig ruimte onder de borst had en dit is nog erg pijnlijk hopelijk trekt dit snel weg.

En idd spierpijn maar dit was na de eerste week de ergst pijn van weg.

De sportbh draag jij die ook nog in de nacht,

Wat bij mij wel,gevoelloos is is onder mijn borsten waar die ruimte is gemaakt hopelijk komt dit nog wel terug en soms lijkt het wel weer vol te stromen en voelen ze wat harder,ben ook wel bang hoor voor de kapselvorming.

Dus na die 6 wk po dan kom je nog een keer terug bij dr Kolkman?

Vond het idd ook een fijn idee om in een zh geholpen te worden en bij ook blij met die keuze ze hebben me goed geholpen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat jij een extra controle hebt bij kolkman! Ik heb een week na de bv een controle gehad. Haalde ze de pleisters eraf. En de volgende is oas als ik 3 maanden po ben. Misschien omdat hij extra ruimte heeft moeten maken dat je daarom wat eerder moet komen.

Ik liep na die week fluitend binnen bij kolkman en had echt nergens last van. Zelfs de verpleegster vond het bizar.

Ik heb dus ook geen controle gehad bij 6 weken.

Betreft dat gevoelloosheid onderin de borst had ik ook, maar komt steeds meer terug. Hij heeft natuurlijk zenuwen doorgesneden en die moeten nog herstellen. Ik heb na de bv onwijs gevoelige tepels gehad! Los van elkaar werden ze stijf! Bli dat ik het gevoel nog had natuurlijk, maar eenmaal aan het werk zag je dat heel goed door mijn T-shirt heen.

Ik heb eigenlijk die 6 weken snachts veel de tubigrip aan gehad en soms de sportbh! De sportbh draag ik nog steeds snachts! Toch wel een fijn gevoel!

En je gaat heel blij worden als je weer normale bh's aan mag! Kleding staat veel mooier en je hebt eindelijk plezier van je nieuwe borsten.

Ik ga denk ik wel bikini's een drama vinden! Toen ik geen borsten had werd je doodgegooid met leuke triangle bikini's en nu is het bijna allemaal push up en bandeau! En met een bandeau vind ik dat die net te klein zijn voor mijn borsten! Wordt nog ff goed zoeken!

Dus tips in de buurt van Breda zijn welkom! Aangezien ik denk dat je hier vandaan komt hahaha

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben ook echt benieuwd met gewone bh's , leuk ook om te gaan shoppen. Heb me nog niet echt verdiept in bikini's maar als ik wat zie in je cup maat dan laat ik je het weten als ik wat leuks zie.

Bij bronprix via de site hebben ze ook leuke, grote cups vanaf D , tenminste ik vind daar leuke tussen zitten, wel nadeel je kan ze niet passen of ze lekker zitten.

Bedankt voor je informatie is altijd fijn om met iemand ervaringen uit te wisselen .

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.