Ga naar inhoud

Klachten bij lekken protese & kapselvorming?


Aanbevolen berichten

Kunnen jullie helpen de klachten die daardoor ervaren worden even op te sommen, misschien klinkt het heel negatief en raar.. Maar ik heb eigenlijk voor mezelf een soort formulier gemaakt wat ik ga invullen (ook met informatie over welke arts etc. ik door geopereerd ben) met het idee dat stel er gaat ooit wat fout, dat ik die informatie heb, en alsware een klachtenformulier heb van wat ik voor de operatie al had

(sinds ik fibromyalgie heb & fibreuze dysplasie en ik het idee heb dat zat klachten je ook daarvoor kunt hebben)

Mij leek het een goed idee dat dat een soort extra bescherming is, die ik gewoon kan invullen en dan op mn laptop/usb of iets kan zetten..

(misschien ook fijn voor anderen?)

Of is er al zoiets wat ik kan invullen hahah? (ik heb niks kunnen vinden mja misschien dat jullie weten of ik dat ergens op internet misschien kan vinden, of misschien zelfs hier?)

Het klinkt natuurlijk allemaal heel negatief, maar ik ben liever extra zeker dat ik belangrijke informatie heb (nummers van implantaten stel ik raak die ooit kwijt) zodat ik als ik een probleem ooit heb, en in de stress zit, me daar geen zorgen over hoef te maken.

Deze klachten had ik al op een rijtje gezet met behulp van een klachtencentrum & soort invullijst voor dokters bij vrouwen die klachten hebben na het krijgen van protese's..

Zwellingen lymfeklieren/huid

Vermoeidheid, malaise

Concentratiestoornissen/Vergeetachtigheid

Myalgia (spierpijn)

Roodheid/zwelling en pijn in de gewrichten

Ochtendstijfheid

Raynaud's fenomeen (slechte doorbloeding)

Langdurige koorts

Kortademigheid

Recidiverende infecties

Schildklierproblemen (hyper- of hypothyreoidie)

Gewichtverlies

Oogontstekingen

Polyneuropathie klachten (pijn, tintelingen, loopstoornissen etc.)

Huidafwijkingen

Vervorming

Hard worden van de borst

Erge zichtbaarheid protese

Het zou me enorm helpen in ieder geval om het voor mezelf te hebben, maar misschien is het ook een idee dat anderen die een BV ondergaan of ondergaan zijn het kunnen invullen, of stel er is iemand met klachten dat je het duidelijk op papier kunt hebben hoe en wat voor als je naar een arts gaat of de verzekering of iets.. Maar t is maar net wat jullie van het idee vinden en of jullie er behoefte aan zouden hebben.

Ik vond het in ieder geval een verstandig idee van mezelf hahah,

alvast bedankt xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Ben benieuwd of je na je operatie klachten hebt gekregen of is er niets verandert?

Weet je misschien wanneer je ongv. klachten zou kunnen verwachten van siliconen, is dat snel na de operatie of echt pas na jaren?

Ik heb geen idee of er werkelijk onderzoek naar is gedaan..

Ik zelf heb nog geen rare klachten ofzo ondervonden (tot nu toe), het enige is dat ik mijn linkerborst soms kan bewegen en dat voelt erg raar.. Maar daar wil ik nog een keer voor op controle (waarschijnlijk word dat pas herfstvakantie).

Maar echt iets van een klacht wat ik hiervoor dan nog niet had heb ik niet gekregen, mja had toch maar een lijstje gemaakt zodat ik voor mezelf weet waar ik al last van had voor de operatie

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raynaund syndroom

concentratiestoornis ( add)

stijve pijnlijke spieren

migraines heb ik ,,

al voor de operatie dus die kan ik in de toekomst er af strepen!!

Maar wel goed van je om zo,n lijst te maken!!

Verder zou ik het niet weten zelf ook zoals jij laatste dagen beetje last van linkerboob, maar goed half jaar PO dus kan nog allemaal!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.