Ga naar inhoud

dreamday : 6 augustus 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Al heeeeel lang wil ik mooie volle borsten. Nu mag ik woensdag eindelijk op consult, verheug me zo!! Op dit moment heb ik een lege b-cup, ik zou heel graag een volle d/e cup willen. Een vriendin van mij is in de velthuis kliniek geholpen, ze heeft prachtige boobs en was zeer tevreden over de kliniek. Ik ben heel benieuwd wat ik voor advies ga krijgen. Ik zit nu al een poosje op het forum en heb verschillende topics gelezen en fotos bekeken, wat fijn dat dit forum bestaat! Ik ben al wat wijzer geworden. Hopelijk wordt ik van de zomer trotse eigenaar over 2 mooie volle boobs!

xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hallo dames,

Na een aantal jaar nu eindelijk de knoop doorgehakt. 6 augustus is mijn grote dag, ik ben zo blij en verheugd!!! Nog een dikke maand wachten :57::57::57: ! Ik krijg mentor prothese 500cc HP achter de spier.. Aftellen kan gaan beginnen!!!!!

kusjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend en leuk dreamday! Ik ben ook geholpen door Dr Verdonck. Ben blij met em haha. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt ook op de dag van de operatie was hij heel vriendelijk.. Letterlijk maar 5 min gezien maar was gelijk weer gerust gesteld..

Aftellen voor je ! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook op 6 augustus een afspraak bij de belgian breast clinic door verdonck... Grappig

Ga alleen voor een maatje kleiner ☺️ 320 cc

Hey Rome, ik heb woensdag as mijn eerste consult bij de dr. Verdonck, Belgian Breast clinic. Heel benieuwd naar jouw ervaringen tot nu toe. Voor welk merk prothesen heb jij gekozen? En achter de spier?? Op basis van foto's die ik heb bekeken, denk ik momenteel aan 250 a 300 cc, ben benieuwd waar ik op uit ga komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes vandaag yogarebel Verdonck is een hele fijne man! Ben benieuwd wat hij jou zal adviseren.. Ik heb voor mentor gekozen maar Verdonck zal jou precies de verschillen uitleggen..

Groetjes

Dank je dreamday! Wat een aardige, deskundige man! En een perfecte uitleg. Helemaal duidelijk, al m'n twijfel is weggenomen. Ik ga voor 250 cc, Mentor, high profile, cohesief 1 (soft). Datum moet nog gepland worden, zal medio oktober worden! Wanneer is jouw operatiedatum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je dreamday! Wat een aardige, deskundige man! En een perfecte uitleg. Helemaal duidelijk, al m'n twijfel is weggenomen. Ik ga voor 250 cc, Mentor, high profile, cohesief 1 (soft). Datum moet nog gepland worden, zal medio oktober worden! Wanneer is jouw operatiedatum?

Oh ja, 6 augustus natuurlijk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.