Ga naar inhoud

inmar : 17 maart 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ik heb as. woensdag een intake bij meneer Straten zelf en 17e is mijn operatiedag. Zijn er toevallig mensen die die dag ook moeten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ik ben Marleen. 30 jaar en heb op mijn 20e een borstverkleiningen laten doen. Ik had toen een 75F

Nu 10 jaar later en 2 kids rijker zijn mijn borsten niet meer wat ze waren.
Ook doordat ik een aantal kilo's lichter ben geworden zijn mijn borsten slapper geworden en nu ga ik er wat aan doen!!

As. woensdag heb ik een intake bij dhr. Straten in de Kliniek van Diana Gabriels. Op 17 maart is de de operatie gepland.

Ben heeeeel benieuwd hoe het er uit komt te zien.

Gr. Marleen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja... borstvoeding doet een hoop!!

Ik hoop idd. dat ik straks heeeel blij ben. Aangezien ik zijn werk ook bij een ander heb gezien moet het goedkomen en heb ik goede hoop.

De littekens die ik nu heb gaan toch nooit weg. Er 1tje bij maakt dan ook niet meer uit.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb morgen om 20.30 uur mijn eerste consult bij Frans, en als ik me meteen op me gemak voel, dan zal ik een afspraak maken om rond 11 mei geopereerd te gaan worden...Zo spannend allemaal meiden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.