inmar Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Ik heb as. woensdag een intake bij meneer Straten zelf en 17e is mijn operatiedag. Zijn er toevallig mensen die die dag ook moeten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
inmar Posted March 2, 2015 Author Share Posted March 2, 2015 Hoi allemaal,Ik ben Marleen. 30 jaar en heb op mijn 20e een borstverkleiningen laten doen. Ik had toen een 75FNu 10 jaar later en 2 kids rijker zijn mijn borsten niet meer wat ze waren.Ook doordat ik een aantal kilo's lichter ben geworden zijn mijn borsten slapper geworden en nu ga ik er wat aan doen!!As. woensdag heb ik een intake bij dhr. Straten in de Kliniek van Diana Gabriels. Op 17 maart is de de operatie gepland.Ben heeeeel benieuwd hoe het er uit komt te zien.Gr. Marleen Link to comment Share on other sites More sharing options...
beppie Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Spannend Marleen! Echt hè wat kinderen wel niet met je boobs doen haha. Maar straks ben je heel blij Liefs Beppie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Missstars Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Spannend ! En eigenlijk wel niet zo leuk alleja eerst verkleining en dan na de kindjes nu een vergroting Ongelofelijk idd wat kinderen wel kunnen doen met u lichaam Eerst zwelt ge op en dan alles ( en ik vooral) meer af dan voordien Link to comment Share on other sites More sharing options...
inmar Posted March 2, 2015 Author Share Posted March 2, 2015 Tja... borstvoeding doet een hoop!! Ik hoop idd. dat ik straks heeeel blij ben. Aangezien ik zijn werk ook bij een ander heb gezien moet het goedkomen en heb ik goede hoop. De littekens die ik nu heb gaan toch nooit weg. Er 1tje bij maakt dan ook niet meer uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myboobs Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Thx snuit!Ze zijn nu nog mooier!Succes morgen, dikke kus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fem Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Hoi inmar,Wat leuk morgen je consult bij Straten. Ik mag morgen ook op consult bij hem? Hoe laat moet jij? Ik om 11:30 uur. Misschien komen we elkaar nog wel tegen! Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fem Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Ik moet ook woensdag op consult. Operatie in april/mei ivm privé plantechnisch gezien. Wie weet tot morgen! Ik moet om 11:30 uur bij Frans zijn :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proud mommie Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Ik heb morgen om 20.30 uur mijn eerste consult bij Frans, en als ik me meteen op me gemak voel, dan zal ik een afspraak maken om rond 11 mei geopereerd te gaan worden...Zo spannend allemaal meiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.