Ga naar inhoud

fysiotherapie oefeningen na bv


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

Ik ben ook wel benieuwd naar de oefeningen! En waarom zou je het niet mogen delen? Je tekent toch geen zwijg contract :P haha

:63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook heel veel baat bij wat betreft pijn en beweeglijkheid, heb echt het idee dat het helpt. Het enige wat ze nog niet willen doen is zakken :(

Ik heb de oefeningen digitaal, zal ze wel even in een openbare map plaatsen vanmiddag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Het zijn oefeningen om je borstspier op te rekken.

Ik heb er heel veel baat bij gehad, snel geen pijn en stijfheid meer na kleine 2 weken :)

Xx

hmm ik had na een 1.5 a 2 weken ook totaal geen stijfheid meer en amper/geen pijn, hooguit af en toe een steekje of beetje branderig gevoel :) en ik had geen oefeningen dusja

ben dan wel benieuwd hoe het werkt enzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden!

Sorry, sorry, sorry voor de vertraging maar ik moest de bestanden even omzetten naar .jpg om ze hier te kunnen plaatsen, 'even' ging dus even niet lukken :P;)

Maar beter laat dan nooit, hier kun je de oefeningen vinden:

http://www.borstenforum.com/gallery/album/5676-oefeningen-voor-voor-en-na-de-bv/

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...
  • 2 years later...
Op 2-3-2015 om 20:32 zei beppie:

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat ik dat hier openbaar maak

Probeer anders te googelen of YouTube ??

En waarom zou dat zijn? Meer mensen kunnen er baat bij hebben.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.