Ga naar inhoud

Shock Absorber Run


Vienna1981

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik sport erg veel en mijn huid is niet meer al te best dus heb ik een super goeie sportbh nodig om hang te voorkomen (31 maart krijg ik een her en ik wil het daarna zo goed mogelijk aanpakken).

Iemand ervaring met de Shock Absorber Run (de zwarte met een zilveren lijntje in een soort V-vorm)?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf 2 van dit merk

Heb ze na m'n operatie gekocht om effectief mee te sporten

Zitten super alles wordt goed op z'n plaats gehouden!

Heb ze op m'n 3maanden controle aan pc laten zien en hij zei dat deze van goede kwaliteit zijn en ondersteuning hebben op de juiste plaats

Veel succes met je her!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een rotbh :| heb er eentje gekocht Als opvolger van mijn lipoelastic pi extra new, maar iedere stap die ik deed voelde ik m'n boobs pijnlijker worden. Terwijl als ik mijn lipoelastic op zijn strakst deed had ik hier helemaal geen last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een rotbh :| heb er eentje gekocht Als opvolger van mijn lipoelastic pi extra new, maar iedere stap die ik deed voelde ik m'n boobs pijnlijker worden. Terwijl als ik mijn lipoelastic op zijn strakst deed had ik hier helemaal geen last van.

De Lipoelastic is ook niet echt een sportbh. Andere maat proberen misschien?

Ik vind de Run erg fijn bij het sporten, hij is heel stevig en heb nog geen andere sportbh gevonden die zo goed ondersteunt. De bh's van Shockabsorber zijn sowieso allemaal prima! Maandag zag ik dat ze bij Perry Sport 20% korting hadden, wie weet is dat nu nog wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond hem niet fijn. Had er volledig mij zinnen op gezet, ik moest en zou deze bh voor het hardlopen. Heb drie maten gepast, alle voelden niet goed.

Ik was ook geen sport bh gewend, en mijn borsten zijn ook nog best hard. En juist dat voelde ik bewegen. Alsof er twee tennisballen bewogen.

Maar... ik kan mij zeker weten goed voorstellen dat hij me beter zal bevallen als mijn borsten zachter zijn, want ja, het is een super merk en juist voor het hardlopen gemaakt.

Heb nu eentje van panache en woensdag voor het eerst gebokst, en vandaag weer hard gelopen. Voel niks, heb nergens last van gehad.

Dus wie weet, als ze zachter zijn ga ik toch echt nog een shock absorber proberen.

De actie bij perry is tot 8 maart! Nog eventjes dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties! Ik heb hem zelf vanmorgen geprobeerd bij de cardio/krachttraining en vervolgens bij polesport en ik heb zelf ook wel het idee dat alles aardig op z'n plek wordt gehouden. Hopelijk is het voldoende! Fijne avond xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Lipoelastic is ook niet echt een sportbh. Andere maat proberen misschien?

Ik vind de Run erg fijn bij het sporten, hij is heel stevig en heb nog geen andere sportbh gevonden die zo goed ondersteunt. De bh's van Shockabsorber zijn sowieso allemaal prima! Maandag zag ik dat ze bij Perry Sport 20% korting hadden, wie weet is dat nu nog wel!

Klopt! Ik heb die shockabsorber gekocht als opvolger voor de eerste paar weken. Maar merkte dat ie helemaal niet zoveel shock absorbde ;) ik voelde iedere stap. Dus niet met sporten maar gewoon lopen. Dagelijkse bezigheden. Met de lipoe nergens last van :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Vienna1981,

Mag ik vragen wanneer je na de operatie weer bent begonnen met Polesport? Althans, ik neem aan dat je paaldansen bedoeld?

Ik wil ook graag beginnen! Maar vraag me af of dat al kan na 6 weken po...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.