Ga naar inhoud

Risico rimpels bij voor de spier


Renee

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

Uiteindelijk de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt voor een eerste consult, bij Dr De Meyere. Heb weinig borstweefsel, een kleine A- cup en dat begint mij steeds meer en meer te storen.. Wie heeft er nog goede/ slechte ervaringen met deze dokter?

Ik vond het op zich een aangenaam gesprek. Hij geeft garantie op kapselvoring en is voorstander van natuurlijke borsten. Op zich zitten we dus volledig op dezelfde lijn :-)

Hij zei dat hij nog net 200 cc voor de spier kon plaatsen, op voorwaarde dat ik niet meer te veel zou vermageren. Een C- cup zou niet lukken omdat ik te weinig weefsel heb. Op zich spreekt voor de spier mij meer aan (natuurlijk effect en minder pijn - denk ik), maar het feit dat hij zei dat het op het nippertje was, geeft mij toch niet zo'n goed gevoel... Op zich weeg ik altijd rond de 62 kilo, maar stel dat ik nu toch 5 kilo zou vermageren, zie je dan al meteen rimpelvorming? Dat is toch iets waar ik achteraf over loop te piekeren.

Zijn er nog dokters die jullie kunnen aanraden gezien mijn situatie?

Is 200 cc weinig? zie hier op het forum vaak veel meer cc staan of beeld ik mij dat in :-)

Alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij Demeyere geweest en idd zeer fijne pc

Heb ook 75/80A (grensgevalletje)

Bij mij kon 300cc voor de spier

Echter bij Nio kan ik 550cc zonder rimpels krijgen.

Demeyere is gewoon van het kleinere werk als je zijn meeste adviezen en foto's bekijkt.

Uitzonderingen daargelaten

Je kunt ook vragen of hij tijdens ok kan kijken of er iets meer in kan?

Maar je bent in ieder geval in goede en kundige handen.

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

In dat geval is 5 kg afvallen een 'no go'! Ik weet niet welke prohtesen hij je aangeraden heeft? Had hij het over de Natrelle style 510? (dus de anatomische implantaten met extra dunne bovenrand) of ging het om ronde implantaten?

Stel dat het de anatomische met extra dunne rand zijn, dan zou je best, qua bh-maat nog op een kleine d-cup uit kunnen komen, want die prothesen hebben in verhouding veel projectie (volume naar voren), maar je moet je wel bedenken, dat borsten met prothesen er altijd net iets kleiner uitzien, dan de bh-maat doet vermoeden.... Hoe dit komt, geen idee.. Daar zijn we hier nog niet echt achter haha, maar het is wel een feit.. Dus wat dat betreft heeft De Meyere wel gelijk, het zal er niet gaan uitzien zoals je bh-maat doet vermoeden..

Gaat het om ronde prothesen, dan wordt het misschien wel een grote B-of zelfs een C in bh, maar gaat er dan idd kleiner uitzien, zoals De Meyere zegt.

Wil je graag grotere borsten, dan denk ik dat je een andere pc moet zoeken. Ik ben zelf door dr. de Meyere geopereerd, en ben zeer tevreden, ook over de grootte (ben van 75b naar 75e gegaan) maar als je weinig weefsel hebt, dan speelt hij absoluut op safe.. Wil je groter, dan zul je je prothesen misschien dual plane moeten laten plaatsen, op die manier krijg je meer bedekking bij de randen van de prothesen, en aan de bovenkant. De spier zorgt er dan voor, dat rimpelvorming een minder grote kans krijgt!

Lastige keuze voor jou, want De Meyere is gewoon een superpc.. Maar je moet je goed bedenken wat je graag wilt. Wil je groter, ga dan naar een ander, die wél dual plane plaatst. ;)

Succes met je zoektocht!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties! De Meyere adviseerde ronde protheses voor de spier van ongeveer 200 cc. Weet toch niet of dit voor mij voldoende zal zijn.. Misschien dan toch eerder wat meer achter de spier laten plaatsen.

In ieder geval woensdag consultatie bij dr Theunis in Antwerpen. Hopelijk dan weer wat wijzer :-)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook aan de magere weefselkant Nio twijfelde bij mij ook.

voor de spier zou " net" kunnen, dus dan doe ik het liever niet.

Bij word dus ook dualplane geplaatst.

Ik zou voor die 5 twijfelkilo het risico niet willen lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

garantie op kapselvorming????

Dit staat op zijn site over kapselvorming:

Als het optreedt, is dat bijna altijd binnen het eerste jaar. De behandeling bestaat uit een korte chirurgische ingreep waarbij het kapsel meermaals wordt ingesneden. Deze ingreep wordt kosteloos uitgevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

garantie op kapselvorming????

Haha zo bedoelde ik het natuurlijk niet hoor.

Demeyere verhelpt kapselvorming kosteloos gaf hij tijdens mijn consult aan.

Wellicht dat hij die garantie wel kan geven omdat hij voorzichtiger is met aantal cc plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad ik bedoelde als kapselvorming optreedt dat hij dit dan kosteloos herstelt :-)

Dat vind ik wel goed van hem en op zich heb ik wel een goed gevoel bij deze dokter. Ik wil ook zeker geen grote borsten (D cup ofzo), maar als je onder het mes gaat en zoveel geld betaalt, zou ik het spijtig vinden dat ik ze achteraf te klein vind.. Een kleine C zou wel leuk zijn.

Hij kon dat echter niet garanderen en zou tijdens de operatie pas kunnen zien of meer dan 200 cc gaat.

Moeilijk zo'n dilemma seg :-/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook geholpen door de Meyere. Hij is een pc die geen enkel risico zal nemen en dat is natuurlijk heel goed. Het is ook een prima arts en zal er zeker wat moois van maken, maar als je inderdaad groter wil is hij misschien niet de pc voor jou. Meerdere consulten doen is sowieso een goed idee omdat je dan zo een beter beeld krijgt van verschillende artsen die ook verschillende werkwijze/ideeën hebben.
Succes ermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Renee,

Ik zie dat je ook langs Dr Theunis wou/wil gaan? Ben je al geweest?

De keuze van pc is persoonlijk, maar dit was naast De Meyere de pc die ik heb bezocht. Mijn ervaring kan je lezen in mijn topic, die was niet zo positief. Ik ben dus best benieuwd hoe jij het zal ervaren...

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat op zijn site over kapselvorming:

Als het optreedt, is dat bijna altijd binnen het eerste jaar. De behandeling bestaat uit een korte chirurgische ingreep waarbij het kapsel meermaals wordt ingesneden. Deze ingreep wordt kosteloos uitgevoerd.

Maar het kan toch ook na dat jaar nog ontstaan?

Tenminste dat had ik begrepen :x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.