Ga naar inhoud

Hoeveel cm mogen borsten zakken?


Liensje

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik heb mijn borsten nu ruim 1 jaar geleden laten verkleinen en draag gemiddeld 5 nachten nog steeds een sportbh.

Van de zwaartekracht ga ik het nooit winnen, maar ik vraag me af wat "normaal" is, hoeveel cm zakken je borsten nog?

Ik merk dat mijn borsten wel zijn gezakt, zeker 1 cm. Dit heeft ook z'n uitwerking op het litteken van vooral m'n linkertepel, die wat meer is uitgerekt.

Zijn er meer dames die dit herkennen?

Alvast bedankt voor jullie reactie!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Linny heeft een borstvergroting gehad, daar zitten dus prothesen in, die de zwaartekracht een handje geholpen hebben.

Echter:

Hoe ver borsten zakken, is van te voren niet te bepalen, zowel bij een borstvergroting, als bij een borstverkleining. Als jouw weefsel gemakkelijk rekt, dan kun je daar heel weinig tegen doen...

Ik heb zelf een borstvergroting gehad, bijna 3 jaar geleden, en mijn borsten zijn praktisch niet gezakt.

De littekens (als je verder toch tevreden bent met je borsten zoals ze nu zijn) zou je evt. kunnen laten corrigeren, als het je erg stoort. Dat zou je altijd eens met je pc kunnen overleggen...

Ben je ontevreden op het moment? Of ben je gewoon bang dat ze nog verder gaan zakken?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over het algemeen ben ik niet ontevreden, het is sowieso een verbetering tov hoe het was. En ik zou het zo weer doen.

Maar omdat ze zijn gezakt en dus ook iets zijn vergroot, had ik achteraf liever gehad dat er nog iets meer was verwijderd. Er is bij mij 440 gram verwijderd en ik ben uitgekomen van een E-cup naar een kleine D. Dit had wat mij betreft een C mogen zijn. Ik heb ook het gevoel dat ze meer zijn gezakt door het volume wat ik nu nog draag. Bij mij zit dit volume namelijk aan de onderkant.

Kan je naar een jaar weer aankloppen bij je pc om dit te bespreken? Is dat niet raar?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.