Ga naar inhoud

regio Gent, Eeklo, Brugge...wie zijn de beste artsen...?


kira

Aanbevolen berichten

Ik ben nog volop informatie aan het zoeken, wie de beste arts is in de streek Eeklo, Gent of Brugge....

Ik ben al op consultatie geweest bij dr. Heintz in St.Lucas te Gent. Goede uitleg gekregen...

wel geschrokken van het prijskaartje....omdat ik 25 kg afgevallen ben, en mijn huid zo slap en dun is geworden, raadde hij mij aan,

om silliconen te steken.

Heeft iemand ervaring zowel positieve of negatieve....???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Ik heb een maagverkleining gehad in 2014 door Dr Dillemans in Brugge. Nu een jaar later zou ik een borstlifting willen doen, ...Dr Dillemans raadde mij Dr. Lesaffer aan....

Op 22 oktober moet ik voor een 1ste gesprek gaan.....Ik heb ondertussen hier heel het forum afgezocht en vind nergens mensen die door die dokter is geopereerd.....

vind dat wel héél raar.....

Niemand die iets weet van die dokter ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een afspraak gemaakt met dokter Bob De Frene. hij zit in normaal in Brugge Campus Sint Jan, Ieper en Veurne. hij heeft een zeer goede reputatie. heb al enkele mensen gesproken die bij hem een operatie hebben laten uitvoeren en die waren allemaal zeer positief. Heb ook al een en ander opgezocht en ik heb er persoonlijk wel een goed gevoel bij. ik heb nu bijna een jaar opzoekingswerk gedaan en vandaag een afspraak vastgelegd. op 28 november heb ik mijn eerste gesprek. het is echt wel belangrijk dat je een dokter zoekt waar jij je goed bij voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.