Ga naar inhoud

deuk in borst tijdens het aan spannen van de borst spier!:( Wie herkend dit


Gast boo18

Aanbevolen berichten

Hallo meiden

vandaag ben ik 11 weken po ze zitten onder de borst spier. Twee weken geleden viel mij op dat tijdens het aan spannen van de borst spier mijn linker borst veranderde een soort deuk ontstaat er aan de binnen kant

ben vandaag op extra controle geweest maar hij deed er erg luchtig over en dat het niet te verhelpen valt

ben benieuwd of meer vrouwen dit hebben!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel normaal bij onder de spier en dual plane dat je borst soms een rare vorm aanneemt wanneer je deze aanspant.. Wat ik begrepen heb in iedr geval, zelf bog geen ervaring mee maar ben pas net 6 weken PO dus span nog niks aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Liske22,

Bij mijn zoektocht heb ik op YouTube filmpjes gezien wat er gebeurd met je borst en borstspier bij onder de spier en dual plane en wanneer iemand die spier aanspant. Ik heb zo niet de url voor je maar hopelijk heb je t zo gevonden! Ik vond t wel nuttig om te zien wat het verschil is tussen de twee en wat ik kan verwachten. (Ik heb dual planeen nu 3 weken po dus kan je verder nog niet mijn ervaring laten weten)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Liske22,

Ja hoor, ik heb ook een deuk en vervorming als ik mijn borstspieren aanspan of voorover buig. Heb je misschien stevige borstspieren? Ik namelijk wel en heb het idee dat het daar mee te maken heeft.

Ik heb ze nu ruim een jaar, dual plane en de deuk zit er nog steeds.

Groetjes,

IsabelPepijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

oké dit geeft wel een beetje rust. zolang je het zo niet ziet vind ik het niet zo erg. maar met aan spannen zie je het echt goed hoop dat het met sporten niet erger gaat word

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nu 6 weken po en als ik me borstspier opspan heb ik dat ook maar het is echt super mini deukje. ik denk dat dat komt omdat door het opspannen je echte borst beter kunt zien boven de implantaat>... alle dat denk ik toch he ..

maar ik heb het vooral als ik net mijn sportbh uitheb. als ik paar uurtjes zonder bh loop is het wat minder en ik masseer die plaatsjes een beetje. vorige week kon je het beter zien en nu al minder dus denk dat het toch ergens helpt.

Ik heb ook ergens gelezen dat dat normaal is en dat dat wel nog ga wegtrekken. die spier heb je tenslotte tijdje niet kunnen gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb last van het zelfde, het is gewoon je spier. Je ziet dit niet als je je borst ontspant.

Ik ben zelf eind november geopereerd en sport erg veel. Ik was ook bang dat het blijvend was, maar gelukkig niet het geval.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik zit net het filmpje te kijken, echt precies t zelfde, alleen nog niet zo erg.

Nee het wordt niet minder,blijft een beetje het zelfde en ben echt flink zwaar aan het trainen.

Hopelijk blijft t zo, als t erger wordt ga ik toch even langs de pc

En bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee bij mij is het aan een kant heel erg en aan de andere kant niet mijn spier is aan die kant te sterk werd mij verteld je ziet het ook een beetje in ontspannen stand. Ik moet in juli nog keertje terug komen hier voor dan hoor ik meer maar verwacht er niet veel van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies hetzelfde. Wel balen om te horen (op het filmpje) dat dit bij 5 tot 10% van de gevallen gebeurt. Ben ik dan zo'n pechgeval? Ik ben nu 6 maanden PO en moet met een jaar terugkomen. Ik begreep niet helemaal wat ze bij die vrouw in dat filmpje hebben gedaan om het op te lossen, maar eigenlijk zou ik dat ook wel willen. Ik vind het heel erg lelijk en schaam me er ook een beetje voor, vooral als ik bloot ben en je spant je aan (sex!). Dan is het wel te zien en merk ik dat ik probeer het te verbloemen (ook al ben ik al 14 jaar samen met mijn man). Ik vind het vooral ook vervelend omdat ik het voornamelijk aan een kant heb, en ze dus bij het aanspannen erg verschillend zijn. Rechts voelt ook keihard aan als ik aanspan, niks "borsterigs" aan. Terwijl ze in ontspannen toestand heerlijk zacht zijn. Ik vind het super jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal en Suus 1973,

ik heb precies hetzelfde. 5 weken geleden PO monobloc hydrogel onder de borstspier. Beiden borsten trekken naar buiten. Rechts trekt beetje naar buiten, alleen de linkerborst trek zo erg naar buiten al bij minste aan(in)spanning, zoals handenwassen en andere makkelijke handelingen.

Waardoor decolleté ook minder fraai is door de constante bewegingen van deze lichte handelingen, dan heb ik het nog niet het irritante (zenuwachtige gevoel) gevoel. (te vergelijken met een zenuw op je ooglid). Met sport zal het nog erger :102:zijn ivm de kracht die bij gezet wordt grrrrrrrrrrrrrrrr...............

Het is idd erg lelijk en ik zal constant opletten als ik bloot ben hoe ik mijn bovenlijf aanspan.....en geen te lage truitjes aan omdat mijn linkerborst constant beweegt ....

Nu maar verder met herstellen v operatie.....daar het pas 7 wk geleden is.

Daarna kijken wat de mogelijkheden zijn......

(Suus1973 bij mij ook in ontspannen toestand zijn de monobloc Hydrogel zeker zacht)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hier hetzelfde verhaal Kim. Ik baal heel erg. Ik heb het een hele poos geprobeerd los te laten, maar nu 7 maanden PO en er is niets veranderd. Ook al ben ik er helemaal niet meer zo mee bezig, ik merk toch dat ik me er dagelijks (meerdere malen per dag) aan stoor, gewoon omdat dat gebeurt en ik me daar telkens weer bewust van ben. Frustrerend. Mijn rechterborst heeft datzelfde wat jij zegt, en ook al bij de minste inspanning. En dan sport ik momenteel niet eens (op hardlopen na). Ik ben wel van plan dat in de toekomst weer te gaan doen maar als ik nu een push up beweging maak gaat mijn borst tegen mijn arm en voelt dan keihard aan. Heel vervelend gevoel, dat harde voelt erg onnatuurlijk (alsof mijn borst volledig uit spier bestaat) en ook voelt het alsof het implantaat wordt 'gesqueezed'.

Als ik mezelf bloot bekijk zie ik dat die spier zo hard aan dat implantaat trekt, dat de tepel half naar binnen wordt getrokken. Heel erg lelijk. En ook raar want links doet dat bijna helemaal niet. Moet dus toch anders kunnen zou je denken, misschien toch verkeerd geplaatst? Of verkeerd vastgegroeid oid?

Ik heb nu filmpjes gemaakt van mijn borsten en ben bezig aan een mail aan Nio. Ik zit er niet in de eerste plaats op een her-operatie te wachten, maar het idee om nog jaren zo rond te lopen vind ik ook erg onaantrekkelijk. Ik ben er nu alleen maar blij mee als ik een BH aan heb en stil zit. Nou dat doe ik niet zoveel in het leven toevallig. Heel jammer dat mij dit nu overkomt, want in ontspannen toestand zijn en voelen ze nog steeds prachtig. Ben wel benieuwd wat hij zegt, want deze implantaten zet hij het liefst niet voor de spier ivm rimpels, en dat wil ik denk ik ook niet. Maar even kijken of er nog andere mogelijkheden zijn. Laat het wel weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij werd vertelt dat er wel wat aan te doen is met soort van op vullen maar ik heb het aan een kant ook wel heel erg helaas. Geen idee hoe ze dat doen dan ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hallo dames

Ik ben nu bijna een jaar po en heb toch nog steeds een vervelend gevoel in me linker borst. Zijn er ook vrouwen wie eigelijk nooit helemaal pijn vrij zijn??

Ik ben ook bang dat mijn prothese te ver door gaat zaken mischien vandaar de pijn ik voel hem heel goed zitten aan de onder kant. Tot wanneer kan er double bubble ontstaan?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben pas 3 maanden po maar lijkt mij een vervelend gevoel waar je nu mee loopt! Heb je de PC al benaderd met al je vragen? Stuur ook fotos mee als het zichbaar is. Sterkte ermee en hopelijk volgen er nog reacties van dames die zich hierin herkennen.

Gr. BrownieG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eind oktober kan ik even langs komen om naar te kijken. Vandaag heb ik een enorme steek wat met ademe ontzetten vervelend is. Ik snap niet waar dit vandaan komt ik heb vanmorgen wel de stallen van me paarden gedaan maar dit zou toch gewoon moeten kunnen naar 9 maanden??

Eind oktober kan ik even langs komen om naar te kijken. Vandaag heb ik een enorme steek wat met ademe ontzettend vervelend is. Ik snap niet waar dit vandaan komt ik heb vanmorgen wel de stallen van me paarden gedaan maar dit zou toch gewoon moeten kunnen naar 9 maanden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
Op Tuesday, February 24, 2015 om 18:39 zei boo18:

Hallo meiden

vandaag ben ik 11 weken po ze zitten onder de borst spier. Twee weken geleden viel mij op dat tijdens het aan spannen van de borst spier mijn linker borst veranderde een soort deuk ontstaat er aan de binnen kant

ben vandaag op extra controle geweest maar hij deed er erg luchtig over en dat het niet te verhelpen valt

ben benieuwd of meer vrouwen dit hebben!!

xx

Kijk naar mijn foto's. .. ik kan bij jou niet echt zien wat je precies bedoelt. .. waar is de deuk precies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op ‎14‎-‎5‎-‎2015 om 09:38 zei Suus1973:

Ik heb precies hetzelfde. Wel balen om te horen (op het filmpje) dat dit bij 5 tot 10% van de gevallen gebeurt. Ben ik dan zo'n pechgeval? Ik ben nu 6 maanden PO en moet met een jaar terugkomen. Ik begreep niet helemaal wat ze bij die vrouw in dat filmpje hebben gedaan om het op te lossen, maar eigenlijk zou ik dat ook wel willen. Ik vind het heel erg lelijk en schaam me er ook een beetje voor, vooral als ik bloot ben en je spant je aan (sex!). Dan is het wel te zien en merk ik dat ik probeer het te verbloemen (ook al ben ik al 14 jaar samen met mijn man). Ik vind het vooral ook vervelend omdat ik het voornamelijk aan een kant heb, en ze dus bij het aanspannen erg verschillend zijn. Rechts voelt ook keihard aan als ik aanspan, niks "borsterigs" aan. Terwijl ze in ontspannen toestand heerlijk zacht zijn. Ik vind het super jammer.

hoi Suus,

lang geleden maar ben tijdje van het forum af geweest!

vraagje: hoe is het gegaan nadat je na 1 jaar op controle bent geweest? is er nog wat gezegd over die 'deuk' bij het aanspannen van je spier en zo ja, is er iets aan te doen?

groetjes, senorita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.