Ga naar inhoud

Asfaloth: 25 februari 2015: Dr. Colpaert: AZ Monica


Gast Asfaloth

Aanbevolen berichten

Fijn om te horen dat alles zo goed gaat en je geen last hebt van de littekens! Ben druk bezig met de voorbereidingen uiteraard en vroeg mij nog af wat voor een litteken creme je zelf hebt gebruikt?

Ik kijk nu al uit naar leuke BH s en bikinis kopen haha! Ik heb ongeveer 3 weken van mijn studie "vrij" genomen en hoop daarna gewoon weer aan de slag te kunnen.

Alvast bedankt!😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Asfaloth

Fijn om te horen dat alles zo goed gaat en je geen last hebt van de littekens! Ben druk bezig met de voorbereidingen uiteraard en vroeg mij nog af wat voor een litteken creme je zelf hebt gebruikt?

Ik kijk nu al uit naar leuke BH s en bikinis kopen haha! Ik heb ongeveer 3 weken van mijn studie "vrij" genomen en hoop daarna gewoon weer aan de slag te kunnen.

Alvast bedankt!

3 weken vrij is zeker wel genoeg :). Ik gebruik Kelo-cote (nu nog altijd op een plekje waar de wond geïrriteerd was en het litteken iets dikker is) op aanraden van de chirurg, maar is echt duur eigenlijk (rond 30 euro voor een kleine tube). Het hielp wel goed tegen de jeuk en bij mij ook tegen dat mijn littekens te droog waren. Littekencrème mag je wel pas na ongeveer 6 weken gebruiken, en je chirurg zal bij die controle waarschijnlijk zelf iets voorstellen.

Bh's kopen is gewoon leuk geworden in plaats van de nachtmerrie die het vroeger was :3: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Hallo Asfaloth; jouw BVK ligt al een hele tijd achter je en ik hoop dat het nog steeds goed met je gaat. Mijn BVK staat gepland voor 6 december 2017 en ik wou je laten weten dat ik erg blij ben met je verslag over de OPe n de periode erna. Ik hoop dat het bij mij ook zo gaat meevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Hallo Asfaloth; jouw BVK ligt al een hele tijd achter je en ik hoop dat het nog steeds goed met je gaat. Mijn BVK staat gepland voor 6 december 2017 en ik wou je laten weten dat ik erg blij ben met je verslag over de OPe n de periode erna. Ik hoop dat het bij mij ook zo gaat meevallen.

Hoi!

 

Het gaat prima :-) De littekens zijn niet meer zo zichtbaar en ik geniet er gewoon van heerlijk 'normale' borsten te hebben. 

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.