Ga naar inhoud

Double bubble te voorkomen door meer CC te plaatsen


Jenette

Aanbevolen berichten

Hoiiii ik heb een vraagje ik ben 44 jaar slappeC heb op 9 maart consult en 10 maart operatie door dr Verdonck ik wil graag 485 CC dual plane xhp ,nu heb ik ook gelezen dat als je slappe boobs heb er ook een kans is op double bubble nu is mijn vraag kan je dit risico verminderen of helemaal vermijden door mee CC te plaatsen,mijn foto's staan online menigen en reacties welkom p.s ik wil absoluut geen lift erbij

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Helaas, zo simpel is het niet.. Als dat zo was, kwam het niet zo vaak voor ;)

Zover ik het begrepen heb, maar ik ben ook maar een leek, ligt het ten eerste aan de stand van je tepel.. Verder zal de zwaarte van je eigen weefsel er ook wel mee te maken hebben..

Heb je een redelijk grote afstand van bovenkant borstbeen tot tepel, dan is soms de betere oplossing om een lange anatomische prothese te plaatsen, met een aardige projectie.. Op die manier krijg je dan de tepel op het juiste punt op de prothese geplaatst (het dikste gedeelte van de prohese is waar je tepel moet zitten)

Is die afstand van bovenkant borstbeen, tot tepel niet zo lang, dan volstaat vaak een high of een extra high profile prothese..

Hoe groot deze moet zijn, is afhankelijk van de leegte van je borst en van de ruimte die op te vullen is..

Als het simpel was, zouden er zich niet zoveel pc's op stuk bijten ;)

Het is in ieder geval iets, waar je niet zomaar even een prothese in stopt.. er moet meer gemeten worden bij een prothese met al wat hang, en wat meer weefsel, dan bij een platte borst.. Vandaar dat ook veel pc's heel snel een lift adviseren, waar een ander dat nog niet nodig vindt..

De een zegt: liften (want dan weet ie zeker dat ie genoeg tijd krijgt in het fabriekje, dat operatiezaal heet, om de boel goed op de juiste hoogte te krijgen) De ander zegt, dat gaan we mooi maken mevrouw!

Dus goed zoeken naar de juiste pc, een paar consulten doen, en kijken welk verhaal het plausibelst is... Dan gaat het er niet om wat het plausibelst klinkt, maar wat het best te beredeneren is.. en evt dit eens googlen... Misschien dat er iets meer over te vinden is :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanxx best_boobie. Maar wat me zo vervelend lijkt aan verschillende consulten wat ik hier lees is dat je bijna overal een ander advies krijgt,dan zie je door de bomen het bos toch niet meer ppffff wist echt niet dat het allemaal zo ingewikkeld was,daarom is dit forum ook zo fijn dat je je ideeën en ervaringen kan delen

Nou ben benieuwd wat Verdonck gaat zeggen heb in ieder geval al wel een lijstje gemaakt met wT ik wel en zeker niet wil, lift zeker niet en over double bubble ga ik het zeker hebben.heb trouwens wel foto's meegestuurd bij mijn aanvraag en gewoon een bevestigingsmail gehad,heb ook ergens gelezen dat iemand mailtje terug kreeg dat ze rekening moest houden dat alleen bv niet ging en er misschien lift bij komt

Deze mail heb ik niet gehad dus ik hoop dat t bij mij goed komt en ik 10 maart mooie grote boobies heb hahahaha

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc heeft mij vertelt dat double bubble meer voorkomt bij dual plane en achter de spier, omdat de prothese dan wat meer word tegengehouden met zakken, en je eigen borsten wel de neiging hebbe te zakken als je al wat meer hebt vanjezelf,waardoor je eigen borst dus over of onder de prothese gaat hangen. Bij voor de spier gebeurd dit dus veel minder snel omdat de prothese niet word tegengehouden door de spier.

Dit is wat mijn pc zei maar vind het wel logisch klinken! Hij had het helemaal getekent voor me. Hoop dat je er wat aan hebt !

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc heeft mij vertelt dat double bubble meer voorkomt bij dual plane en achter de spier, omdat de prothese dan wat meer word tegengehouden met zakken, en je eigen borsten wel de neiging hebbe te zakken als je al wat meer hebt vanjezelf,waardoor je eigen borst dus over of onder de prothese gaat hangen. Bij voor de spier gebeurd dit dus veel minder snel omdat de prothese niet word tegengehouden door de spier.

Dit is wat mijn pc zei maar vind het wel logisch klinken! Hij had het helemaal getekent voor me. Hoop dat je er wat aan hebt !

X

Klopt, hoort er idd zeker bij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En meer of minder cc maakt niks uit volgens mij? Is maar net wat er bij je past en wat je wensen zijn! Als het kan zou ik wel voor de spier gaan xx

Het moet natuurlijk wel extra goed opgevuld worden, maar idd, dan gaat het niet zozeer om het aantal cc, maar meer om de projectie, en vooral ook om waar je tepels zitten. De prothese die gekozen wordt, moet het 'hoogste/dikste' punt hebben waar de tepel zich bevindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.