Ga naar inhoud

Double bubble te voorkomen door meer CC te plaatsen


Jenette

Aanbevolen berichten

Hoiiii ik heb een vraagje ik ben 44 jaar slappeC heb op 9 maart consult en 10 maart operatie door dr Verdonck ik wil graag 485 CC dual plane xhp ,nu heb ik ook gelezen dat als je slappe boobs heb er ook een kans is op double bubble nu is mijn vraag kan je dit risico verminderen of helemaal vermijden door mee CC te plaatsen,mijn foto's staan online menigen en reacties welkom p.s ik wil absoluut geen lift erbij

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Helaas, zo simpel is het niet.. Als dat zo was, kwam het niet zo vaak voor ;)

Zover ik het begrepen heb, maar ik ben ook maar een leek, ligt het ten eerste aan de stand van je tepel.. Verder zal de zwaarte van je eigen weefsel er ook wel mee te maken hebben..

Heb je een redelijk grote afstand van bovenkant borstbeen tot tepel, dan is soms de betere oplossing om een lange anatomische prothese te plaatsen, met een aardige projectie.. Op die manier krijg je dan de tepel op het juiste punt op de prothese geplaatst (het dikste gedeelte van de prohese is waar je tepel moet zitten)

Is die afstand van bovenkant borstbeen, tot tepel niet zo lang, dan volstaat vaak een high of een extra high profile prothese..

Hoe groot deze moet zijn, is afhankelijk van de leegte van je borst en van de ruimte die op te vullen is..

Als het simpel was, zouden er zich niet zoveel pc's op stuk bijten ;)

Het is in ieder geval iets, waar je niet zomaar even een prothese in stopt.. er moet meer gemeten worden bij een prothese met al wat hang, en wat meer weefsel, dan bij een platte borst.. Vandaar dat ook veel pc's heel snel een lift adviseren, waar een ander dat nog niet nodig vindt..

De een zegt: liften (want dan weet ie zeker dat ie genoeg tijd krijgt in het fabriekje, dat operatiezaal heet, om de boel goed op de juiste hoogte te krijgen) De ander zegt, dat gaan we mooi maken mevrouw!