Ga naar inhoud

Frans straten boobs verzamelen !!


Gigi21

Aanbevolen berichten

Ja ik heb nog nooit zoveel BH,s gekocht en in de la liggen als nu haha geweldig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb sinds 26 mei Frans Straten boobies. 400cc dp mentor round hp. Ervaar ook die extreme spiertrekkingen en moet zeggen dat ik er ook vrij veel last van heb gehad. Ze worden nu wat ontspannender zeg maar. Ik heb trouwens ook gekozen voor de 3 jaar nazorg. Ven echr superblij met mij boobies en erg blij dat ik voor Frans Straten heb gekozen. Ben overigens bij de heyendael kliniek geweest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey super gefeliciteerd meid!!

Uhm extra vitamine,

arnica druppels

makkelijke kleding waaronder hemdje die over je benen kan

dextro en cola voor na de operatie

alles op arm hoogte zetten

extra kussen voor in bed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

Ik heb vandaag mijn eerste consult gehad met van straten bij diana gabriels..

Nu twijfel ik om via diana te laten opereren door van straten 1 jaar nazorg of via heyendael met 3 jaar nazorg..

wat hebben jullie gedaan?

verder lees ik over de voorbereidingen

waarvoor dienen arnica druppels?

en waarom de cola?

groetjes Claudia

Link naar reactie
Delen op andere sites

De arnica druppels zorgen voor een goede doorbloeding waardoor je blauwe plekken voorkomt of vermindert. Ongeveer 2 weken voor je operatie ermee starten en nog een weekje misschien 2 ermee doorgaan na je operatie.

De cola is voor de terugreis. Je hebt een tijd lang niks mogen eten en drinken. In de kliniek krijg je wel wat te eten. Maar je hebt wel een operatie gehad. Cola, of iets anders met veel suikers, kan fijn zijn voor de terugreis als je je nog een beetje slapjes voelt.

Zelf ben ik via Diana gegaan. Groesbeek is erg ver rijden voor mij. Barendrecht is redelijk dichtbij. En voor mij hoefde de 3 jaar nazorg niet zo. Dat brengt ook extra kosten met zich mee, plus dat de operatie zelf al 300/400 euro duurder is als je via Heyendael gaat.

Ik ga voor dat geld lekker veel bh's en bikini's kopen :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De arnica druppels zorgen voor een goede doorbloeding waardoor je blauwe plekken voorkomt of vermindert. Ongeveer 2 weken voor je operatie ermee starten en nog een weekje misschien 2 ermee doorgaan na je operatie.

De cola is voor de terugreis. Je hebt een tijd lang niks mogen eten en drinken. In de kliniek krijg je wel wat te eten. Maar je hebt wel een operatie gehad. Cola, of iets anders met veel suikers, kan fijn zijn voor de terugreis als je je nog een beetje slapjes voelt.

Zelf ben ik via Diana gegaan. Groesbeek is erg ver rijden voor mij. Barendrecht is redelijk dichtbij. En voor mij hoefde de 3 jaar nazorg niet zo. Dat brengt ook extra kosten met zich mee, plus dat de operatie zelf al 300/400 euro duurder is als je via Heyendael gaat.

Ik ga voor dat geld lekker veel bh's en bikini's kopen :38:

Hallo Fem,

Bedankt voor je snelle reaktie!

kun je die arnica pilletjes gewoon bij apotheek weghalen en moet je die elke dag slikken?

Voor mij is groesbeek idd dichterbij maar je hebt gelijk kost wel meer..

kwamen er bij jou verder nog kosten overheen zoals pijnstillers die je mee krijgt?

en waarschijnlijk een band ?

groetjes Claudia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee geen extra kosten. Ik heb 2600 betaald en daar zat alles bij. Ook de eventuele band. Ik heb wel een borstband gekregen. Ik heb alleen geen bos bloemen gehad na de operatie die wel krijgt als je via Heyendael gaat ;)

Pijnstillers krijg je in de kliniek mee voor tot en met de volgende ochtend/middag. Je krijgt een recept mee om bij je apotheek de volgende dag de rest van de pijnstilling te halen.

Die arnica kan je inderdaad gewoon bij een drogist krijgen. Je hebt druppels en pilletjes. Die gebruik je inderdaad elke dag. De dosering staat op de verpakking.

Heb je al een datum of een beetje een idee wanneer je geopereerd wilt worden? En waar ben je op uit gekomen qua cc's? En rond of anatomisch?

Van die passessie word je al helemaal blij he?! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee geen extra kosten. Ik heb 2600 betaald en daar zat alles bij. Ook de eventuele band. Ik heb wel een borstband gekregen. Ik heb alleen geen bos bloemen gehad na de operatie die wel krijgt als je via Heyendael gaat ;)

Pijnstillers krijg je in de kliniek mee voor tot en met de volgende ochtend/middag. Je krijgt een recept mee om bij je apotheek de volgende dag de rest van de pijnstilling te halen.

Die arnica kan je inderdaad gewoon bij een drogist krijgen. Je hebt druppels en pilletjes. Die gebruik je inderdaad elke dag. De dosering staat op de verpakking.

Heb je al een datum of een beetje een idee wanneer je geopereerd wilt worden? En waar ben je op uit gekomen qua cc's? En rond of anatomisch?

Van die passessie word je al helemaal blij he?! :D

oke duidelijk ;) alleen werd mij verteld dat de band 20 euro kost mocht je deze nodig zijn..

ik dacht zelf aan 6 of 7 juli werk op een school heb 6 weken vakantie vandaar..

alleen we gaan wel op vakantie na 4 weken hopen dat ik toch een beetje kan helpen met de tent opzetten etc..

anders moet mijn man alles alleen doen ;)

kon jij al snel weer wat doen 6 weken rust weet ik maar neem aan dat je na 4 weken toch wel wat meer kunt ondernemen..

ik en meneer van straten hebben besloten voor 450 cc te gaan en dan de ronde prothese

passessie was idd erg leuk!!

Welk merken sportbh's had jij gekocht?

Dus achteraf geen rekening gehad van de kliniek voor de pijnstillers?

Weet jij misschien ook wanneer de controle's zijn weet dat de laatste met 3 maand is en de eerste de eerste week na po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eerste keus is altijd Heyendael zelf geweest , woon ook in Nijmegen dus rijden is niks haha!!

En de prijs dat maakte ons niet zo veel uit die 3 jaar klonk mijn man heel erg prettig en riep gelijk doen we!! Prima, wat Diana betreft lees je heel veel verschillende ervaringen goede en slechte maar goed voor mij nooit een optie geweest :)

Kwa sport bh,s had ik De Triumpf en de lipoe en na weekje of 2 de hema heavy erbij gehaald!! De lipoe is me na de operatie aan gedaan maar zat al heel snel te krap!!

Mijn voorkeur ging uit naar de triump en hema lekker afgewisseld tussen die 2

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reaktie!

Mijn eerste keus is altijd Heyendael zelf geweest , woon ook in Nijmegen dus rijden is niks haha!!

En de prijs dat maakte ons niet zo veel uit die 3 jaar klonk mijn man heel erg prettig en riep gelijk doen we!! Prima, wat Diana betreft lees je heel veel verschillende ervaringen goede en slechte maar goed voor mij nooit een optie geweest :)

Kwa sport bh,s had ik De Triumpf en de lipoe en na weekje of 2 de hema heavy erbij gehaald!! De lipoe is me na de operatie aan gedaan maar zat al heel snel te krap!!

Mijn voorkeur ging uit naar de triump en hema lekker afgewisseld tussen die 2

Liefs x

Bedankt voor je reaktie :)

Heb toch besloten het via diana te doen omdat je 20 jaar garantie hebt op de protheses..

heb vandaag nog gebeld met de vraag mocht er na 3 jaar iets zijn worden dan de kosten van de operatie vergoed? Het antwoord was ja!

Vandaar mijn keus en over frans straten die de operatie gaat doen nog niks negatiefs gelezen tot nu toe..

Bedankt voor de tip xal eerst even vragen wat voor maat ik moet kopen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt bij Heyendael zit levenslange garantie op de prothese,s!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Garantie op mentor is sowieso levenslang hoor dacht ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zou heel goed kunnen hoor!! Dit stond in mijn papieren,via heyendeal!! Maar krijg je niet hetzelfde via Diana dan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Nog geen Frans Straten boobies , maar heb wel besloten om in het nieuwe jaar hem te gaan bellen voor een consult.
En dan gewoon in Groesbeek. Is wel bijna 2 uur rijden maar dat heb ik er voor over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.