Ga naar inhoud

Frans straten boobs verzamelen !!


Gigi21

Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei Maree:

En... alles goed gegaan?? 

 

Ik ben inmiddels ruim 6 weken PO en echt zo blij! Goed hersteld en mijn borsten en buik zijn zo ontzettend mooi geworden!

 

Ik wens jou net zo'n goed herstel toe!

Ja zeker, fijn en duidelijk gesprek gehad.

 

zijn uitgekomen op 325 rond en 15/5 de datum!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste Reactie

Ook heeeeeeel blij met Frans Straten:59:!!!

Sinds 25 april de trotse eigenaar van 390 cc DP HP en mennn wat zijn ze mooi:wub:! Die man is echt een boobiekoning:105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Wat leuk om al die positieve reacties te zijn over Frans Straten! Voor mij staat er in december een borstlift gepland met ronde mentor protheses van 225 cc voor de spier. Ik kijk er onwijs naar uit maar vind het ook mega spannend! Is er nog iemand die de protheses voor de spier heeft laten plaatsen bij Straten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-4-2018 om 12:41 zei Demiiii:

Heeyy xx

 

oh wat leuk zeg! En spannend ook hihi. Het zelfde als bij mij.. alleen gaat Frans tijdens de operatie kijken of het 375 of 350 cc wordt. Ik zit soms ook te twijelen om nog een keertje langs te gaan omdat ik nu ik zo erg op mijn borsten let wel wat verschil zie dat links iets grooter is.. maargoed als het een te groot verschil zou zijn had Frans dat denk ik wel gezegt dus... maar je moet zeker doen waar jij je goed bij voelt^_^

Ik zou het wel aangeven want mijn vriendin en ik hebben alle 2 achteraf nog steeds verschil en hij heeft er niks ober gezegd gehad achteraf zie je op de voor foto ook al verschil dat de ene voor de operatie groter was als de ander 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.