Ga naar inhoud

Frans straten boobs verzamelen !!


Gigi21

Aanbevolen berichten

@mar155

bedankt voor je positieve reactie. Ik ga zo weinig mogelijk proberen te stressen, al zal het op de dag zelf niet lukken hihi. Wel fijn om ervaringen te lezen en foto's te bekijken.

Kan niet meer wachten. Nog zes weken.

Wat fijn dat je een verstelbaar bed hebt. Dat zal nu goed van pas zijn gekomen. ik ga denk ik achter zo'n bed aan:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste Reactie

Jeeeejjjj, ik donderdag mijn eerste consult en waarschijnlijk 11 mei operatie bij Frans, zit zelf te denken dat ik mag hopen dat het ongeveer 450 cd dual plane high profile te worden....leuk zeg al die meiden hier met Frans Boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik was gister op consult bij Frans Straten. Wat een fijne man zeg. Ik heb dan ook voor hem gekozen en word 28 april 2015 door hem geopereerd! Spannend hoor!

Straten was wel heel stellig over de sportbh voor daarna. Hij gaf duidelijk zijn voorkeur voor de Triumph Triaction. Nou lees ik ook goede verhalen over de LipoElastic pi extra New. Die heeft ook een voorsluiting, wel handig denk ik...

Hebben jullie je braaf gehouden aan zijn advies? Of hebben jullie ook andere sportbh's gedragen zoals de Lipo?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ze allebei aangeschaft ,, en draag nu de hema !!

Reden te klein Ze zitten wel lekker hoor maar heb 2 lipoe ,s de eerste 2 dagen aan gehad toen zat ie lekker toen over op de triumpf die wel wat langer aangehad maar die doet zon pijn aan mijn litteken , dus nu sinds een week de hema bh

Resultaat nu 2 lipoe bijna nieuw en 2 triupmfs in de kast haha !!

En Tanne en Jolien zeggen dat deze van de hema ook goed is !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ooh dat is ook zonde... Welke maat Lipo heb je? Ik moet volgens de tabel maat L hebben. Als jij die hebt, wil ik er misschien wel 1 overnemen?

En nu je het zegt... Straten noemde ook de hema bh. En die is best goed betaalbaar toch? Hmm misschien ook wel een optie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee heb de M hihi !!

Ja de hema is 16,50 vind het een fijne bh iets flexibeler als de triumpf die is heel stug!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha mooie tijd ik had 12 dagen de tijd!!

Tip kijk goed naar je omvang ik heb 75 maar die triumf lijkt wel gekrompen in een keer!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw dat is een mooi aantal cc veertje !! En voor alle dames die nog moeten succes met aftellen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu hier toch allemaal Stratenboobs zitten! Hebben jullie ook dat jullie borsten zo bewegen bij aanspannen spieren? Ik heb gelezen dat bij DP dit nagenoeg nihil moet zijn, maar ik vind het best behoorlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet zeggen dat ik ze vrij weinig aanspan nog ,Maar zal er es op letten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu hier toch allemaal Stratenboobs zitten! Hebben jullie ook dat jullie borsten zo bewegen bij aanspannen spieren? Ik heb gelezen dat bij DP dit nagenoeg nihil moet zijn, maar ik vind het best behoorlijk.

Ja, ik ook wel hoor..... vooral bij onverwachte bewegingen zeg maar.... maar bij 'normale' inspanning bewegen ze ook behoorlijk! ( ik wist btw niet dat het nihil zou zijn bij DP...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een paar Stratenboobs sinds 22 december 2014

440/495 cc anatomisch high profile, dual plane geplaatst.

Van 80A naar 75F.

Helemaal happy mee en bijzonder tevreden over Straten en het personeel van Kliniek Heyendael.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ook wel hoor..... vooral bij onverwachte bewegingen zeg maar.... maar bij 'normale' inspanning bewegen ze ook behoorlijk! ( ik wist btw niet dat het nihil zou zijn bij DP...)

Hmmm hahah

Vind het zo Gek. Heb zo een filmpje gezien en bij haar bewegen ze echt amper. Maarja.. Ga het wel aankaarten met eindcontrole.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm hahah

Vind het zo Gek. Heb zo een filmpje gezien en bij haar bewegen ze echt amper. Maarja.. Ga het wel aankaarten met eindcontrole.

Ja daar zat ik ook al aan te denken! Jij hebt die eindcontrole eerder dan ik...

Wellicht moet het nog een beetje steviger worden of zo?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu hier toch allemaal Stratenboobs zitten! Hebben jullie ook dat jullie borsten zo bewegen bij aanspannen spieren? Ik heb gelezen dat bij DP dit nagenoeg nihil moet zijn, maar ik vind het best behoorlijk.

Zal eens opletten, heb het nog gevraagd aan hem. Staat ook een filmpje op YouTube

met het verschil van bewegen wanneer ze achter of dual plane geplaatst zijn.

Maar hij zei dat het bij dual plane idd nihil is tenzij je borstspier er getraind is.

Maar achter ziet er ook echt eng uit hoor.

(Vanaf minuut 5 ongeveer)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.