Ga naar inhoud

ervaring Dr. Kappel/ hydrogel monobloc


Madampje

Aanbevolen berichten

Ik heb momenteel ook nog geen kindjes maar deze staan zeker gepland binnen 3-5 jaar :) tegen dat er dan 2 kleintjes rondhuppelen zijn we ook weer een 10 jaar verder, ben ik zelf ook totaal veranderd en valt het opnieuw te bekijken of er een wissel nodig is of niet!

Als het dan zover is dan heb ik weer de keuze of ik ze toch wat groter wil, wat dan lss wel mooi bij men lichaam past wat nu niet het geval is :)

Men PC zei wel dat borstvoeding zeker geen probleem zal vormen en zolang ze niet ineens mega gaan groeien is het misschien ook niet nodig. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik denk dat als je er al 3 hebt rondlopen een 4e ook wel gaat lukken ;)

Over voeden en siliconen heb ik geen verstand.

Wel over geven van borstvoeding,

helaas hebben die mijn borsten compleet vermoord.

Ik persoonlijk zou nog een kind wachten,

volgens mij ben ik de enige hier :;)?

Of ik zou flesvoeding geven denk ik?

Maar goed, lekker je hart volgen, doen wat goed voelt.

Succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Madampje,

hoe is de consult uiteindelijk nog voor jou gegaan?

Antwoord gekregen op je vragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

MissFoxy jaaa spannend!!!! Welke cup heb je nu en welke verwacht je na je operatie?

Moeder wauw respect voor jou! Ik wou dat ik net als jou er het geduld en de moed voor had om te wachten tot ik helemaaal klaar ben met kindjes krijgen.

Mali ik wacht vol spanning op vrijdag!! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Hoop dat het alle onzekerheid voor je weg neemt! (en dat nu de dagen heel snel voorbij gaan hihi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb er ook 4,

en ben niet piepjong meer dus enige haast was er wel bij zeg maar haha.

Heb er 4 binnen 6 jaar :)

Kan je wel vertellen dat 4 kids geweldig is!

Maar borstvergroting ook,

er is niks zo super als bikini's passen,

een heus feestje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jevana

Borstvoeding geven met implantaten is geen probleem. Pc komt namelijk niet aan je melkklier. Dus die blijft netjes intact. Hoe je borsten er daarna uitzien valt natuurlijk niet te zeggen. Ikzelf zou geen 7 jaar kunnen wachten met een borstvergroting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jevana dank je wel voor het hart onder de riem! Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die zich zo voelt en dat het niet raar is geen 7 jaar meer te willen wachten! Bedankt voor de geruststelling mbt de borstvoeding. Is dat echt zo? Hoe komt t dan dat bij sommige vrouwen de melkklieren doorgesneden zijn? Nou ja, wat jij zegt is in elk geval idd wat meer doktoren zeggen. Nogmaals bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jevana dank je wel voor het hart onder de riem! Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die zich zo voelt en dat het niet raar is geen 7 jaar meer te willen wachten! Bedankt voor de geruststelling mbt de borstvoeding. Is dat echt zo? Hoe komt t dan dat bij sommige vrouwen de melkklieren doorgesneden zijn? Nou ja, wat jij zegt is in elk geval idd wat meer doktoren zeggen. Nogmaals bedankt!

Hallo Madampje.

Ik heb dit voor je gevonden http://www.leef.nl/kennisbank/borstvoeding-geven-na-een-borstvergroting/.

Veel succes vrijdag.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij komt ze onder de spier en zoals bij de meeste hier snijden ze nu onder de borst in die plooi waardoor ze zelfs niet in de buurt komen van de klieren :)

Heb zelf nu een 70B, soms 70C in een push up bh maar ze zien er maar uit als een A'tje hoor :) ik wil ze niet al te groot dus hoop op een C uit te komen.

Zolang ik geen push up bh meer aan moet en mn borsten er dan uitzien zoals nu met ben ik al heel tevreden, eender welke maat daar dan wordt opgeplakt ! :D

Hard aan het aftellen nu, toch ook wel bang.. Morge deze tijd zijn ze er al :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Up!!!!

Even een persoonlijk vraagje ga je buiten Dr,Kappel nog bij een andere PC op consult.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve dames,

Ik heb er weken naar afgeteld; mijn consult.

Elke dag voelde als een week, of langer, echt een marteling! Komt jullie vast bekend voor!

Nog 1 avondje, nog 1 nachtje slapen, en toen was het zover, de grote dag, mijn grote dag was aangebroken!!! Ik had een dag van tevoren al gekookt, zodat ik vandaag de focus kon houden.

Ik had met dr Kappel in Utrecht afgesproken, ze wist niet precies wanneer ze klaar was met de operaties dus zou me een drie kwartier van tevoren bellen als ze klaar was. Dan kon ik op consult komen vandaag, op 8 mei.

Ik werd wakker en was zo blij, ik zweefde gewoon haha. En toen begon het wachten... En wachten... En nu nog steeds niets gehoord. Dat was het dan, mijn grote dag.

Okee dus nu een andere arts zoeken weer :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een klotezooi!

Ik zeg een ding

NIOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Je hebt vast de mooie resultaten al van hem langs zien komen, zelf ben ik ook echt in de wolken met mijn jopies. Ik voeg je ff toe kan je ze zien :)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belachelijk, zo spreek je ook geen consulten af.. Je gaat bij iemand op consult op een vast tijdstip op een vaste dag, niet zomaar ff na een operatie als zij je gaat bellen..

Sorry, maar vind dat gewoon echt raar haha. (niet van jou he, maar van de arts :) )

Ga lekker bij een échte arts op consult, iemand die tijd voor je heeft :)

Ik zeg oook Nio, (hij werkt ook met monobloc hydrogel) maar dat zul je vast wel weten na alles wat je hier op het forum al opgezocht hebt :)

Hup, gewoon ff bellen, kun je misschien over 2 tot 3 weken al terecht.

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Superlief jullie reacties!! Ze voelen echt als een pleister op de wond <3!!

Hartverwarmend het medeleven en begrip!!

Ik hoor idd geweldige dingen over dr Nio, zou er zo heengaan, maar mijn vent heeft nadrukkelijk gezegd dat ie echt liever heeft dat ik een vrouwelijke arts uitkiest. Zucht.

Maar Thanks again, neem de tips zeker mee <3!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg ook NIOoooooooo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.