Ga naar inhoud

ervaring Dr. Kappel/ hydrogel monobloc


Madampje

Aanbevolen berichten

Wat zal dat balen zijn meis.

Misschien dat je antwoord van dr.Kappel krijgt maar naar mening is het vertrouwen een beetje geschaad.

Jammer dat je man wilt dat je naar een vrouwelijke pc gaat (die zijn er niet zo veel) even heel persoonlijk heeft je man er moeite mee dat een mannelijke pc je borsten ziet.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Niet te lang na denken, afspraak maken bij dokter Nio, in het Sint Lucas Andreas ziekenhuis! 20 April gehad, gisteren 8 Mei mijn Bv! Met een ander lid Jadekiss hetzelfde, super snel, 20 April op consult en vrijdag 24 April geopereerd! Hij is een geweldige chirurg die prachtige borsten maakt!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Superlief jullie reacties!! Ze voelen echt als een pleister op de wond <3!!

Hartverwarmend het medeleven en begrip!!

Ik hoor idd geweldige dingen over dr Nio, zou er zo heengaan, maar mijn vent heeft nadrukkelijk gezegd dat ie echt liever heeft dat ik een vrouwelijke arts uitkiest. Zucht.

Maar Thanks again, neem de tips zeker mee <3!!!!

uiteindelijk is het jou lichaam en kies jij de beste arts uit, die man ziet de hele dag borsten, dat van jou kan er heus wel bij, het is een arts! Je vriend moet lekker meegaan de mijne is ook lekker meegegaan en hij vind Nio een geweldige arts! En bij de operatie word ie alleen door vrouwen geassisteerd! Misschien helpt dat om hem op andere gedachten te brengen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet te lang na denken, afspraak maken bij dokter Nio, in het Sint Lucas Andreas ziekenhuis! 20 April gehad, gisteren 8 Mei mijn Bv! Met een ander lid Jadekiss hetzelfde, super snel, 20 April op consult en vrijdag 24 April geopereerd! Hij is een geweldige chirurg die prachtige borsten maakt!!

Xxx

Inderdaad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast enibas81

Wat vervelend meid! Dat is erg onproffessioneel.

Het zou je vriend niet uit moeten maken of een man of vrouw je pc wordt. Mag je dan ook niet naar een mannelijke gynaecoloog als het nodig is? ;-)

Maar... Ik sluit me geheel bij Bloem aan, dr. E. Stolarczyck heeft me een prachtige tweeling geschonken (ook al ben ik pas 5 dagen po). Het consult was prettig ik kreeg er een goed gevoel bij.

Succes en plan maar snel een echt consult.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat slecht dat ze je zo liet zitten zeg!!

Er zijn genoeg goede artsen goed rond kijken en lezen hier!

Veel pc zijn mannen, en die kijken naar je borsten als (project) zeg maar haha ze zien niks anders zijn proffecioneel!

Succes ermeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Nou, het zou wel eens tijd worden dat we %%% krijgen van Nio, want ondertussen loopt bijna heel het forum met Nio-tieten, en ik heb nog geen donatie gezien!

Maar hij maakt wel mooie boobies, volgende keer wil ik ook Nio's :P

Ik ook!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel allemaal voor alle tips en adviezen!!!! Hier heb je meer aan dan aan wat voor zielenknijper dan ook ;)

Even een vraagje aan de trouwe Nio Fans:

Hoeveel kosten nieuwe Pamela's bij hem? En mag je dat in termijnen betalen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee in 1 keer 3100 euro ongeacht het aantal CC je neemt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee in 1 keer 3100 euro ongeacht het aantal CC je neemt

In het SLAZ is het idd 3100 ongeacht het aantal cc (tenzij je Monobloc Hydrogel neemt, die zijn, dacht ik, 3500 euries)

In Parkkliniek is het duurder, en boven de 500 cc betaal je dan nog een toeslag :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve meiden, ff een updateje;

Zojuist een keurige RE ontvangen van , jawel,dr Kappel herself!!

Ze was mijn nr vergeten mee te nemen (van de kliniek naar de OK locatie.) heeft nog extern proberen in te breken op de computer om mijn nr te kunnen achterhalen maar helaas zonder resultaat.

Jammer, maar helaas. Misschien dat ik haar strax toch nog maar even bel. Ben wel opgelucht, wie weet wordt t toch nog wat??

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok wel netjes dat je een respons hebt gekregen, en natuurlijk artsen zijn ook mensen, maar denk dat het er ook aan ligt hoe laat ze daar achter kwam, want ik neem aan dat ze ook een secretaresse heeft die ze kan bellen :6:

en precies, wie weet word het toch nog wat, maar als ik jou was , zou ik toch ook nog ergens anders een consult plannen, maar dat is uiteraard jouw eigen keuze

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.