Sign in to follow this  
Lotjekapotje

7 mnd na BV nog steeds erg gevoelige/pijnlijke tepel + beetjer rimpel

Recommended Posts

Hallo meiden,

ik ben een tijdje inactief geweest omdat ik echt teveel hiermee bezig was haha dat zullen er vast wel een aantal herkennen.
Ik heb al sinds de operatie bij mijn linkerborst gehad dat het gevoelig was en dacht dat trekt wel weg..maar nu 7 maanden later is het eigenlijk nog precies zoals na de operatie.. ik stoor me enorm aan, mijn vriend kan niet eens normaal eraan zitten zonder dat het pijnlijk is..
Heeft iemand hier ervaring mee??
Ik denk dat de pc een zenuwtje heeft geraakt ofzo ik weet het niet maar vervelend is het wel.
Tot mijn schrik heb ik ook onlangs wat kleine rimpeling ontdekt bij mijn rechterborst aan de binnenkant.. het is niet heel erg zichtbaar,
maar ik hoop niet dat dit erger wordt.. ik heb mentor COH1 high profile.. ik ben bang dat het erger kan worden omdat ik het nu binnen een jaar al heb.. is dat te wijten aan de pc? ik heb ze dual plane zitten maar volgensmij zitten de rimpels precies daar waar de spier stopt.

Ik zie het niet zitten om weer een operatie in te moeten, weer herstel want ik ben juist zo blij dat ik weer lekker alles kan,
maar stel dat met een her het pijnlijke kan worden weggehaald en natuurlijk ook de rimepls wil ik het sterk overwegen.
Mijn vraag is eigenlijk of iemand ervaringen hiermee heeft voordat ik naar de pc stap. ben namelijk bang dat hij zal zeggen dat ik het moet afwachten totdat het jaar voorbij is, maarja als het jaar voorbij is, valt de 'garantie' weg zeg maar.. ik wil onderzoeken of het een fout van mijn pc is geweest en of hij voor mijn 'garantie' een heroperatie kan uitvoeren op zijn kosten of is dat 'een risico on the job' is en ik zelf kan dokken...

xxxx

Hoi Hoi,

ik heb nu, een jaar PO, pas een beetje dat ik aan mijn tepels kan zitten.

Zelfs het douchen deed zeer.

misschien heeft het dus toch wat tijd nodig.

Wat betreft die rimpels kun je alsnog even laten kijken toch?

Gr

Hi Booby, bedankt voor je reactie! wow oke, misschien heeft dat nog tijd nodig..

maar daarbij heb ik maanden in een soort euforie geleefd van jeuj ik heb borsten maar eigenlijk is het niet geheel zoals ik had verwacht en had gezegd dat ik wilde. ik heb nadrukkelijk gezegd dat ik vulling wilde aan de bovenkant. dat heb ik wel redelijk gekregen maar het is niet zo vol als ik wilde.. ik zie bijv soms meiden die dan een topje aan hebben dan zie je net heel sexy de rondingen van de borsten er bovenuit piepen, maar ik moet bij wijze van spreken mijn topje tot aan mijn tepels omlaag trekken wil je wat bolling zien zeg maar..

ik vraag me af of ik dan een onrealistisch beeld heb van hoe het had kunnen zijn als ik bijvoorbeeld extra high profile zou hebben, of zijn de prothesen te laag geplaatst dan of wat.. ik kreeg ook een borstband terwijl ik eigenlijk na de operatie al vond dat ze oke zaten, maar heb het maar gedaan..

Sign in to follow this