Ga naar inhoud

MC Amstelveen ook vrouwelijke pc's???


Madampje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Mijn ervaring met de wellness kliniek is erg positief, er is wel 1 keer een communicatiefout geweest over een afspraak maar verder kan ik er alleen maar positieve dingen over zeggen.. maar dat heeft deels ook te maken met dr verdonck zelf en hoe serieus hij de nazorg leek te nemen :)

mja je kunt me anders wel een berichtje sturen als je nog vragen hebt..

verder is zoeken denk ik de beste optie omdat ik geen ervaringen heb met dr visser en dan kun je eventueel die ervaringen ook horen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Ik ben net eindelijk (jawel) op consult geweest bij dr Kappel.

Ze zegt dat ze bij mij de prothese op de spier gaat plaatsen omdat ik schijnbaar genoeg borstweefsel heb van mezelf.

Ik vroeg me af of er hier dames rondlopen met implantaten op de spier en hoe het er nu uitziet. Ik heb namelijk nogal mijn twijfels, ook na het lezen van jullie adviezrn aan andere meiden.

Oja en is de herstelperiode hiervan korter? Zoja hoe lang dan? Mag je dan bijv alweer eerder van alles doen?

Thanks a lot, vond t niet heel duidelijk terug in de zoekbalk resultaten en google ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de duidelijkheid, het gaat om Monobloc hydrogel prothesen die op de spier geplaatst zijn he?

niet om siliconen implantaten.. want er is namelijk een groot verschil tussen die twee bij plaatsing op de spier :)

Hoe is het nu zo gekomen dat je toch op consult kon? Ben er wel nieuwsgierig naar, aangezien ik niet meer gezien heb dat ze nog op je mail gereageerd had of zo? Misschien leuk om ff te updaten :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb wel silicone implantaten maar ik heb ze wel op de spier. ik ben ook heel slank maar mijn huid was toch stevig en dik genoeg aan de bovenkant om ze boven de spier te plaatsen.

ik heb 500cc. als je me toevoegt kan je bij mijn foto,s kijken. ben nu 5 weken po maar moet nog wel weer ff nieuwe foto,s plaatsen maar je kan al wel goed zien hoe ze worden en ze zijn nog steeds aan het veranderen (in goede zin, haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB'tje !

Ja? Is dat zo'n groot verschil? Dat wist ik niet!

Ja monobloc hydrogelletjes :)

Ja haha ze had de maandag erop meteen gereageerd op mijn email. Ze had mijn nr niet meegenomen per ongeluk (haar kliniek is in Zwolle, ik kon in Utrecht terecht omdat dat voor mij dichterbij was ). Ze had nog extern proberen in te breken in de computer, en allerlei André dingetjes geprobeerd maar tevergeefs. Ze hoopten ook dat ik zou bellen maar ik had alleen haar nr in Zwolle waar uiteraard niemand opnam.

Al met al heeft ze het heel netjes weer in orde gemaakt, excuses aangeboden (heel vaak).

Dus vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen...! En gelukkig ging vandaag wel alles goed!

De operatie kan overigens wss pas in Juli maar dat moet dan maar!!

Ik had dit trouwens wel ge-update in mijn vorige topic, maar misschien heb je het net gemist.

Weet je trouwens hoe ik die kan verwijderen? Staat niet zo goed voor de reputatie van Dr Kappel terwijl het een misverstand was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Ik ben net eindelijk (jawel) op consult geweest bij dr Kappel.

Ze zegt dat ze bij mij de prothese op de spier gaat plaatsen omdat ik schijnbaar genoeg borstweefsel heb van mezelf.

Ik vroeg me af of er hier dames rondlopen met implantaten op de spier en hoe het er nu uitziet. Ik heb namelijk nogal mijn twijfels, ook na het lezen van jullie adviezrn aan andere meiden.

Oja en is de herstelperiode hiervan korter? Zoja hoe lang dan? Mag je dan bijv alweer eerder van alles doen?

Thanks a lot, vond t niet heel duidelijk terug in de zoekbalk resultaten en google ;)

Ik ben door dr kappel geholpen en op haar advies de 240cc op de spier genomen,

ik heb en had al snel rimpeling die steeds zichtbaarder word helaas.

ik was echt plat en had bijna tot geen weefsel.

Achteraf had ik al meteen spijt van de 240cc wilde ze eigelijk wat groter nog maar ben op haar advies afgegaan wat mij op dat moment beste leek mischien ook niet meer in. was allang blij dat ik borsten kreeg.

na 5jaar kreeg ik steeds meer last en pijn nu (7 jaar later na de bv) kwam volgens dr kappel is het kapselvorming volgens mijn andere arts is dat het niet maar komt het door de borstprothse zelf. We gaan het zien wie gelijk heeft.

als het dit keer goed gaat word ik volgende week geopereerd en dan weet ik eindelijk waardoor het komt of niet.

Dit keer worden het geen monoblock omdat ik bang ben dat het weer het zelfde word en er toch nog steeds vrij weinig bekent is zover.(minder dan de andere soorten)

Als ik jou was zou ik sowieso nog bij andere op consult gaan voor gewoon advies wat hun jou zouden aanbevelen zodat je wat hebt om over na te denken.

( ik ben alleen bij dr kappel geweest omdat ik alles vergoedt kreeg en zij mij destijds ook echt super goed geholpen heeft met alles van advies tot aan de vergoedingen(ivm geen weefsel) hoe en wat ik moest doen en naar wie ik moest gaan enz. ) En de operatie,(littekens) heeft ze super mooi gedaan daar kan ik niks over verkeerds zeggen dan top.

Als je nog vragen hebt kun je me pb sturen

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook voor de spier en ben heel slank, ik had voor de bv een c cup dus had genoeg weefsel, ik voeg je even toe :)

Moet je er wel bij vertellen dat jij siliconen hebt en dan ook nog de stevigere variant; de cohesive 2 ;)

Waardoor rimpels al minder de kans krijgen :)

Anders gaan we appels met peren vergelijken

( ik bedoel dit niet verkeerd hè :) )

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bedankt voor de reacties en de tips allemaal!!

Rominaa bedankt voor het toevoegen! Je nieuwe boobs zijn echt prachtig!! Maar je had van tevoren ook al mooie borsten! Mag ik vragen wat het verschil is tussen de herstelperiode die jij hebt doorgemaakt en eentje van dual plane?

Engels bedankt voor je verhaal. Wat vervelend dat je zoveel klachten hebt gekregen!! Hoe is het nog afgelopen dan? Raad jij mij af om naar dr Kappel te gaan? Of toch niet?

Dikke knuffels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja ! Excuus ik heb inderdaad silicone (mentor) en heb voor coh2 gekozen omdat ik niet een erg dikke huid heb en bang was voor rimpels!

Als je over de binnekant voelt, voel ik wel wat "deuken" maar het is niet zichtbaar, ook niet als ik voorover hang.

Mijn herstel ging heel goed en heb eigelijk geen pijn gehad.. bij dp word er natuurlijk wel even in je spier gesneden! Maar het is bij ieder verschillend denk ik, heb ook meiden met voor de spier gezien die wel weer pijn hadden.

Welke cup heb je nu ?

Liefs Romina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rominaa. Bedankt voor je antwoord!! Wat fijn om te horen dat je weinig pijn hebt gehad! Goede keuze. Die zou ik persoonlijk ook prefereren volgens mij heb ik ook een nogal dunne huid. Maarja ik ben geen expert...

Ik heb volgens dr Kappel een kleine B. Maar persoonlijk vind ik t meer lijken op een AA tje (zie m'n foto's)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat je consult alsnog positief is verlopen

maar ga je ook nog bij een andere pc op consult ? of wil je op zeker bij Dr Kappel?

het is wel verstandig om ook naar een andere pc te gaan, en eens te horen wat die zou kunnen plaatsen, en op welke manier etc, dan zou Nio natuurlijk een goede keuze zijn, en die werkt ook met monobloc

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh ik zou ook zeker nog een consult inplannen!

Als je persee Monobloc wilt zou ik bij Nio een consult inplannen,

Dr. Demeyere is echt een schatje die veel voor de spier plaatst.

Maar goed wie ben ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bedankt voor de reacties en de tips allemaal!!

Rominaa bedankt voor het toevoegen! Je nieuwe boobs zijn echt prachtig!! Maar je had van tevoren ook al mooie borsten! Mag ik vragen wat het verschil is tussen de herstelperiode die jij hebt doorgemaakt en eentje van dual plane?

Engels bedankt voor je verhaal. Wat vervelend dat je zoveel klachten hebt gekregen!! Hoe is het nog afgelopen dan? Raad jij mij af om naar dr Kappel te gaan? Of toch niet?

Dikke knuffels

Hey bedankt voor de reacties en de tips allemaal!!

Rominaa bedankt voor het toevoegen! Je nieuwe boobs zijn echt prachtig!! Maar je had van tevoren ook al mooie borsten! Mag ik vragen wat het verschil is tussen de herstelperiode die jij hebt doorgemaakt en eentje van dual plane?

Engels bedankt voor je verhaal. Wat vervelend dat je zoveel klachten hebt gekregen!! Hoe is het nog afgelopen dan? Raad jij mij af om naar dr Kappel te gaan? Of toch niet?

Dikke knuffels

Ik zit nu te wachten op een nieuwe borstvergroting en worden deze verwijderd. ik zelf dit keer niet meer voor monoblock gekozen.(bang dat het me weer overkomt)

Ik heb waarschijnlijk gewoon pech gehad helaas, en zijn volgens mij hier nog een paar vrouwen op het forum die ook monoblocks hebben en wel goeie ervaring.

Ik raad je niets af want ik zelf vond dr kappel heel erg aardig in omgang en ook begripvol en ze heeft mijn borsten wel mooier gemaakt litteken is bijna niet te zien.(heb alleen deze pech gekregen maar daar kan dr kappel niets aan doen)

maar ik raad je wel aan om nog andere pc te spreken wat hun voor een advies hebben zoals hierboven al werd gezegt nio en dacht ergens te lezen nog 1 pc is.

Je kan dan hun adviezen vergelijken. wie weet zegt de andere pc wel dat het mooier is iets meer cc of juist achter de spier vanwege rimpeling of juist het zelfde als kappel.

Dat is echt mijn advies om meerdere pc's te spreken en niet meteen op 1 advies afgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keuzes in PC die werken met hydrogel zijn beperkt, echter... Je kunt ervoor terecht bij Nio, van Selms, Visser (vrouw), accz (zou ik niet aanraden) en wellnesskliniek (België)

Verder weet ik niemand die ermee werkt en de vijf genoemden, waar kappel bij hoort, zijn de enigen in nl die werken met hydrogel

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen dank! Mag ik vragen waarom je graag de monoblock wilt en geen silicone ? (Sorry als ik eroverheen heb gelezen) als je namelijk graag voor de spier wilt en het is mogelijk zou ik dat zeker doen! En als je net als mij een dunne huid hebt, zou je met silicone ook voor een wat steviger prothese kunnen kiezen, ik vind ze bij mij echt al soepel aanvoelen, en mijn vriend merkt er niks van :D

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames, bedankt voor het reageren! Niu ik zou best willen hoor, bij een andere PC nog op consult. Maar na alles wat ik heb gelezen over dr Kappel, en helemaal na de ontmoeting, heb ik een sterke voorkeur om door haar behandeld te worden. Bovendien heb ik niet de luxe me te kunnen veroorloven bij nog een andere arts op consult te gaan helaas..

Verder Rominaa, wil ik graag monobloc hydrogel o.a. omdat ik in de toekomst graag ooit nog een kindje wil en borstvoeding wil geven. Wetenschappelijk is nooit iets aangetoond dat er klachten kunnen ontstaan door Siliconen, maar bewezen is wel dat het in je bloed terecht komt, en dat ze siliconen uitzweten. Voor mezelf zou me dat nog niet zoveel uitmaken, maar zo'n kwetsbaar, pasgeboren baby'tje daaraan bloot te stellen vind ik toch een ander verhaal.

Wat fijn dat ze nu al zo goed aanvoelen!!

Hoelang moest je herstellen? En mocht jij ook je armen niett hoger dan je schouders wekenlang?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heehee ik heb ook op de spier maar wel eurosilicone 85% gevulde, je kan ff kijken maar ik wee tniet of je er iets aan hebt. Toen ik bij Nio was op consult heb ik ook gevraagd naar hydrogel en die zei gelijk dat kan maar ik plaats ze nooit op de spier want de kans op rimpels is veels te groot. Ik wil je niet bang maken maar dit komt wel uit Nio's mond. De man die erom bekend staat dat die risico's durft te nemen (vooral in dr zin van aantal cc's) dus ik zou er zeker over nadenken en dit ook met dr kappel bespreken. Dan ga ik nu nog even een vraag stellen uit nieuwsgierigheid die je niet hoeft te beantwoorden als je em te persoonlijk vind, maar wat is de reden dat je van je vriend niet door een man geopereerd mag worden? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Charlotteemma bedankt voor het meedenken !! Je maakt me niet bang maar zet me zeker wel aan het denken... Wat ik me dan vooral afvraag is waarom dr Kappel dit dan promoot? Zij is toch ook zeker een ervaringsdeskundige?

Zal het er met haar over hebben...

De reden van mijn man,.. Ja wat hij erover zei is dat mannen mannen blijven.. Hij vind het gewoon geen fijn idee haha. Maar laatst naar die tegenvalller met dr Kappel dachten we dat dat dus niet meer door zou gaan. En toen begon hij zelf ook wel over Nio. Is meer een voorkeur dan een eis.

Charlotteemma weet jij wat het verschil is tussen de herstelperiode van duaal plane en op de spier? Aangezien jij die laatste hebt gehad en ik hier alleen maar verhalen lees over de dual plane instructies... Je hoeft niet te antwoorden hoor maar dit kan ik namelijk nergens vinden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tuurlijk antwoord ik :) ja vind ik ook gek waarom stuur je nio niet een mailtje en kappel Dan kan je zelf kijken hoe ze erover denken? Oke dat kan! Is misschien ook een gek idee hoewel als je nio hebt gezien weetje zeker dat hij nooit wat zou doen hahaha ontzettende droog kloot die kijkt naar je alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat jij daar in je blote borsten staat ( hij ziet er natuurlijk ook zo'n 100 perweek denk ik :P) emm ja mijn herstel was echt fluitje van een cent na een week had ik al het gevoel alsof er noout iets was gebeurt en moest ik me echt inhouden om niet iets te doen wat niet mag, terwijl cmgiess dual plane had en toch echt wel meer last had! Op de spier mag je ook sneller dingen doen als tillen en zulke dingen volgens mij was het ook zo met op de spier mag je na 2 weken werken bij dual plane na 4 tot 6 weken..

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.