Ga naar inhoud

MC Amstelveen ook vrouwelijke pc's???


Madampje

Aanbevolen berichten

Haha, BB wil het vast wel allemaal samenvoegen in het Madampje wil tieten-topic. ;):45:

SLAZ -> Sint Lucas Andreas Ziekenhuis ;)

Ja! Dat is haar echt precies! Ik heb vooral veel van Selms en Nio gehoord en door alle verhalen heb ik heel specifiek naar Nio gevraagd toen ik een afspraak inplande.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha het SLAZ staat voor Sint Lucas Andreas Ziekenhuis :P oh oke op die fiets:) kijk anders even op mediconsult misschien kan je daar wat meer info over haar en misschien foto's vinden! Ik vroeg het omdat ik zelf eerst graag een vrouw wilde maar na een slechte ervaring met een vrouwelijke Plastisch chirurg (PC) En daarna Nio ben ik helemaal om voor de mannelijke haha maar bij jou heeft het niets met eigen smaak te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahahah Spekkie, Wonka en Linapinda jullie laten me ontzettend lachen !! Gekke meiden!

Ja dat is een goeie dat zal ik eens tegen die vent van mij zeggen ;)

Oja, .. SLAZ... whuahahah voel me nogal blond nu.

Nouja, thanks again!

Zijn jullie allemaal al geopereerd????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn een nog niet officieel opgerichte Nio fanclub. Wij domineren dit forum en krijgen stiekem betaalt door dr Nio voor het aanbrengen van klanten. Zo sparen we onze tieten bij elkaar.

:D


Oh en trouwens, kun je bij het sLAZ in termijnen betalen? (bij het mc amstelveen kan je maandelijks 50 afbetalen!) Of moet je het hele bedrag in een X ophoesten?
Mag ik trouwens vragen wat jullie betaald hebben daar?

Geen termijnen. 3100 euro voor siliconen. 3500 euro voor hydrogel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn een nog niet officieel opgerichte Nio fanclub. Wij domineren dit forum en krijgen stiekem betaalt door dr Nio voor het aanbrengen van klanten. Zo sparen we onze tieten bij elkaar.

:D

Geen termijnen. 3100 euro voor siliconen. 3500 euro voor hydrogel.

Haha, gek wijf :45:

Maar je kan naar mij komen voor vragen/ervaringen over 85% gevulde siliconen en naar Wonka voor hydrogel. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en trouwens, kun je bij het sLAZ in termijnen betalen? (bij het mc amstelveen kan je maandelijks 50 afbetalen!) Of moet je het hele bedrag in een X ophoesten?

Mag ik trouwens vragen wat jullie betaald hebben daar?

Ikke 3100,- en idd in 1x ophoesten.

In termijnen kan daar niet..

Maar ik zou daar niet mij keuze van af laten hangen als im jou was..

Zou eerder tijd sparen en wachten op de chirurg waar je voorkeur naar toe gaat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een consult bij het SLAZ kost geloof ik €90,- maar kan worden gedeclareerd als je een verwijs briefje van de huisarts hebt. Bij Nio was het zo dat als je belt je er binnen een week terecht kunt voor een consult, maar de enige manier om erachter te komen is bellen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.