Ga naar inhoud

MC Amstelveen ook vrouwelijke pc's???


Madampje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey schatteboutjes!!!

Wie weet hoe lang het bij het Lucas Andreas ziekenhuis duur voor je geholpen wordt? Dan heb ik het over een borstvergroting (monobloc hydrogel).

Dus voor je terecht kunt voor een consult en de operatie zelf?

Alvast Superbedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey schatteboutjes!!!

Wie weet hoe lang het bij het Lucas Andreas ziekenhuis duur voor je geholpen wordt? Dan heb ik het over een borstvergroting (monobloc hydrogel).

Dus voor je terecht kunt voor een consult en de operatie zelf?

Alvast Superbedankt!!

Misschien moet je even bellen naar het SLAZ... In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst ;)

Voor hetzelfde geld gaat Nio of van Selms een keer op vakantie, en dan zit je zo 1 a 2 weken verder hihi...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel allemaal ! Zoals altijd weer een schat aan informatie, ik geloof dat ik verliefd ben op dit forum haha <3 !!!

Linapinda haha ja nu je het zegt, dat is een heel goed idee! Heb ineens toch veel meer vragen dan verwacht, en had er eigenlijk nog niet aan gedacht, het allemaal in 1 topic te plaatsen. Zou niet weten hoe ik die dan zou moeten noemen, mijn vragen zijn zo divers :P
Maar goed dat je het zegt ik besef nu pas dat het misschien hinderlijk kan zijn voor andere gebruiksters. Hoe doen jullie dat met al jullie vragen? *ben nog een groentje ^_^ *

Spekkie jaaaah superbedankt! Had geloof ik via de telefoniste al gehoord dat er een vrouwelijke chirurg werkte maar dat was eeuwen geleden toen ik nog erg twijfelde of ik het wel of niet wilde dus heb het niet onthouden en wist niet of ze er nog steeds werkte...

charlotteemma1994 natuurlijk mag je dat vragen :) Persoonlijk maakt me dat eerlijk gezegd niet zo veel uit, maar mijn man vind dat een prettiger idee ... :P Weet niet wat voor beeld hij van die PC's heeft maar ik krijg het niet uit zijn hoofd haha. Dus ach ja dan maar zo.

Linapinda hahahaha jaaaaaaaaaaah die heb ik ook zien lopen, wist direct wie je bedoelde!! Heb ooit bultjes laten wegbranden uit mijn gezicht (zaten precies naast mijn kin en naast mijn neus, leek net eens heks haha) en dat was via een consult bij haar. Maar omdat ik altijd iedereen alleen maar over de mannen daar hoor dacht ik dat zij misschien niet zulke relatief gecompliceerde ingrepen uitvoerde? Zij is slank, donkerbruin haar, elegant omhooggestoken en straalt klasse uit toch ;) ?????


Maarre.... wat is SLAZ????:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.