Ga naar inhoud

indalen prothesen


Gast littleboobs

Aanbevolen berichten

Tja Daffy .. een pc weet wel hoe prothesen te plaatsen .. maar heeft als man toch niet de ervaring en het gevoel zoals een vrouw zelf een bv ervaart :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik hoop dan maar dat het antwoord van de pc ook voor mij van toepassing is. De bolling aan de zijkant van mijn borsten is best groot. Daardoor zit mijn tepel dus niet in het midden. Aan de bovenkant is de zwelling aardig weg maar aan de zijkant is het nog best heftig.

Maar ben ook pas 3 weken po dus hoop dat wanneer ik geduld heb het vanzelf zie veranderen. Aan de onderkant van mijn borsten voel ik mijn eigen oude lege borst, terwijl de rest echt goed gevuld ( of opgezet is)

Als ik het antwoord van de pc lees maak ik me toch ook wel een beetje zorgen als de prothese idd niet gaat " indalen"

Groetjes,

Marisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik hoop dan maar dat het antwoord van de pc ook voor mij van toepassing is. De bolling aan de zijkant van mijn borsten is best groot. Daardoor zit mijn tepel dus niet in het midden. Aan de bovenkant is de zwelling aardig weg maar aan de zijkant is het nog best heftig.

Maar ben ook pas 3 weken po dus hoop dat wanneer ik geduld heb het vanzelf zie veranderen. Aan de onderkant van mijn borsten voel ik mijn eigen oude lege borst, terwijl de rest echt goed gevuld ( of opgezet is)

Als ik het antwoord van de pc lees maak ik me toch ook wel een beetje zorgen als de prothese idd niet gaat " indalen"

Groetjes,

Marisje

Hey Marisje .. Ik vind het ook raar dat een pc beweert dat een borstprothese niet indaalt , terwijl internet er vol van staat .

Ik ben ook 3 weken po en sinds dit weekend merk ik dat de zwellingen onder mijn borsten begint af te nemen en de vorm hierdoor mooier wordt.

Ook mijn littekens zijn beter en niet meer rood en erg gezwollen . Ik werd bijna gek van de eerste resultaten . Het duurt blijkbaar een paar weken , zelfs maanden

voordat het vocht volledig weg is . Ik had ook dat gevoel alsof de onderkant mijn oude borsten waren .. Maar daar komt nu stilletjes verandering in .

Zelf heb ik soms weinig geduld .. en wil meestal direct al resultaat zien . Maar dan loop ik meestal uit op een ontgoocheling .

Ik masseer mijn borsten en littekens wel dagelijks met neutrale ongeparfumeerde olie .. Alhoewel sommigen beweren dat het niet mag .

Stel ik wel vast dat het bijdraagt aan het afvoeren van vocht in je borsten alsook je littekens stukken soepeler maakt (met geduld)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Emotion,

Wat een opluchting dat je het herkent van de onderkant van je borsten ! Ik schrok me wild toen ik dat las van het niet indalen. Ik voel echt mijn oude slappe borst aan de onderkant maar jouw bericht lezende gaat dat dus wel veranderen ?

Natuurlijk zijn we ongeduldig. Het is iets waar we naar uitgekeken hebben, veel pijn voor hebben gehad, en over de centen maar niet te spreken, tja dan wil je eigenlijk de volgende dag al zien hoe het echt is geworden ;-)

Ik kijk vaak naar de foto's van Arna, daaraan kan je echt zien wat er in 3 maanden gebeurd. Dat kan natuurlijk ook bij de anderen, maar de voor situatie was bij haar ongeveer hetzelfde als bij mij, en we zijn in dezelfde kliniek geholpen, vandaar dat ik me daar een beetje aan vast hou !

Dank je voor je reactie, ben enigzins gerustgesteld dat jij het ook zo voelt !

Groetjes, marisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisje .. leuke tip van jou ! Ben ook eens gaan kijken naar de foto's van Arna en ja .. ook wel wat gelijkend met mijn resultaat de eerste dagen en daarna .

Ik begon al te denken dat mijn bv mislukt was . Vooral omdat onder mijn borsten en littekens nogal gezwollen waren en het leek wel daardoor alsof ik een dubbele kin effect had .

Ook ik was bang voor hypertrofische littekens .. die waren echt wel lelijk hoor . De afgelopen 2 dagen heb ik echt wel het gevoel dat alles toch beteren gaat en de zwellingen toch aan het afnemen zijn ..

Wat een opluchting !!

Nog wat geduld Marisje .. het komt wel goed .. alleen hebben we wat meer tijd nodig en ieder herstel is anders en individueel , en als je dan leest hier dat er ook nog po's zijn met dezelfde probleempjes en je herkent jezelf hierbij .. kan het een opluchting betekenen als je dan merkt dat je niet alleen bent met herstel kwaaltjes of uitblijvende resultaten .

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.