Ella87 Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Hoi ik ben benieuwd als dit er "allemaal bij hoort" ?Me borsten en vooralll 1 kant voelt als of het een schaafwond isAls ik alleen al heel licht met me hand erover heen ga dan trek ik automatisch al weg Dus echt heel gevoelig / pijnlijkWie kent dit en hoelang houd dit aan?
wendy80 Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Dit heb ik ook. Alleen aan de onderkant van mn borsten. Ben nu 3.5 week PO. Bij controle zeiden ze dat dit normaal is, dus ik maak me geen zorgen :-)
Guest Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Ja hoor dat hoort er helaas bij en is dus heel normaal. Je heb binnen eigenlijk gewoon een grote wond zitten en dat voel je dan ook. Hoe lang het duurt is moeilijk te zeggen. Het herstel is voor iedereen anders, maar het zal geen maanden duren hoor
Ella87 Posted February 8, 2015 Author Posted February 8, 2015 Oh meiden fijn! Bedankt voor jullie reactie!! Xx
Booby Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Ik heb het ook , zelfde dag als jou geopereerd. Bij mij voelt heel de buitenkant beurs en pijnlijk aan en verder nergens last van, irritant haha
Vicky1993 Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Heb precies hetzelfde gevoel, ene dag meer als de andere.Ook heb ik het gevoel alsof er allemaal naalden in gestoken worden, denk dat dat de zenuwen zijn die weer herstellen.Vervelende is dat daardoor mn sportbh echt niet lekker zit, een irriterend gevoel. Maarja zal vast binnenkort wel over zijn haha
anotherone Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Oh ik heb precies hetzelfde! Dacht dat het aan mij lag, vervelend gevoel inderdaad.Ben blij dat dit een bekend probleem is haha
Ella87 Posted February 9, 2015 Author Posted February 9, 2015 ja idd die bh is echt een last, ik trek het ook continue naar beneden want ik voel het zo zitten haha maar ben blij te lezen dat het bekend is!
Martie Posted February 9, 2015 Posted February 9, 2015 Zelfde verhaal hier. ik ben 23 januari geopereerd en mijn borsten zijn hypergevoelig. Alleen de onderkant is volledig gevoelloos. Bij momenten beginnen mijn borsten als erg verbrand te voelen, alsof ik te lang in de zon gelegen heb en ik kan er eigenlijk geen aanraking tegen verdragen. Ik ben al een andere sportbh gaan kopen maar het maakt niet echt een verschil. Net zoals Ella trek ik hem constant naar beneden in de hoop dat het lastige gevoel betert. Het is niet echt super pijnlijk maar wel irritant. Zou dit na 6 weken moeten beter zijn?
Linapinda Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 Ik heb dit ook vooral aan de zijkanten en de onderkant en t voelt alsof m'n huid gewoon tot z'n max strekt. Het jeukt ook nog eens heel erg. Maar even doorbijten! Pfff
Gigi21 Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 Ik heb dat vooral bij mij linkerborst lijkt idd of ie tot zn max strekt brand ook beetje met vlagen !!
Larissa1984 Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 En ik zit nu te lezen waar ik nu een paar dagen last van heb...Dat het verbrand aanvoelt.... En steeds aan die Bh trekken!Dat doe ik dus ook sinds 2 dagen...Goed te lezen dat het vervelend is maar wel normaal!!X
Guest Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 Ik ben nu 3 maanden en 2 weken verder en ik het ook nog. Wel stukken minder. Maar met vlagen. Het doof zijn van je borsten? je tepels etc etc, kan een jaar duren. Afgelopen dinsdag mijn laatste controle gehad bij Nio en die zei het mij. Maar ik begin me er minder aan te storen. Het hoort erbij. Bij de 1 zal het meer zijn dan bij de ander. Dus maak je geen zorgen, het hoort er allemaal bij he? Het is toch een operatie en afzonderlijk van elkaar..
Kim1985 Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 sorry!!! het enige waar ik nog last van heb (4weken PO) overgevoelige tepels en vocht eronder en een doof gevoel op de onderste helft van mijn borst...Al vast wel goed komen meid! Iedereen herstelt op een andere manier!Kus
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.