x_fr1908 Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Heey lieve leden! Ik heb op 27-01 mijn bv gehad dus al 11 dagen geleden en moet zeggen dat het iedere dag een stukje beter gaat..maaarrr...nu heb ik al een aantal dagen last onder mn armen/oksels, precies waar het randje van mn bh loopt. Begint nu gewoon echt pijnlijk te worden!! Heb al een grotere gehaald en die zit op zich wel lekkerder onder mn arm maar die bied niet genoeg steun aan mn nieuwe aanwinsten! Wat kan ik hier nou aan doen..ligt het aan de bh's die ik heb? En welke bh's dragen jullie? En hebben jullie hier dan ook last van?! Ik heb trouwens de sport-bh's van de hema liefs
snoepje84 Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Je kan ook even stuk van oud shirt halen en onder de zere plekken doen waarschijnlijk als de zere plekken weer hersteld zijn. Dan kan je zonder is eigenlijk net als nieuwe schoenen eerst blaren heb je eenmaal blaren gehad ervan dan krijg je ze haast niet meer Ik heb zelf de medium sportbh van hema die zit erg lekker
best_boobie Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Hoi hoiAllereerst gefeliciteerd!!Hm.. hoe moet ik me dat voorstellen? Loopt jouw sportbhrandje zo hoog dat het in je oksel komt? Is het een pijn van het schuren van de bh, of is het meer dat het een trekkend gevoel van binnen is.. een spierpijngevoel?Er komt vaak spierpijn, en okselpijn voor bij het zakken van de prothesen, maar weet natuurlijk niet of dat bij jou nu het geval is...Misschien kun je anders eens een foto plaatsen? Kunnen we zien hoe het eruit ziet?Ik weet het anders ook niet, hihixx BB
x_fr1908 Posted February 8, 2015 Author Posted February 8, 2015 Hoii!Ja heb ik geprobeerd inderdaad om er iets tussen te stoppen maar blijft pijnlijk...raar toch?!Bh rand zit er zo goed als tegenaan maar kan me niet voorstellen dat het echt daarvan komt..dat het wat irrirant zit oké maar dat het echt pijn gaat doen is toch vreemd. Het voelt schurend en brandend...maar als ik er op druk voelt het inderdaad weer als spierpijn. Misschien dan toch de pijn die bij het zakken hoort. Daar had ik nog nooit van gehoord dat je daar last van kan krijgen, op die plek dan!
best_boobie Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Ja de aanhechting van de spier, die loopt daar ook gedeeltelijk.. Verder.. als het brandend aanvoelt, dan zou het ook nog een zenuw kunnen zijn, die weer gevoel door gaat geven.. Komt ook vaker voor, en zul je ook nog op andere plekken gaan voelen.. Helaas hoort dat er allemaal bij Ik denk dat je pijn heel normaal is, en dat je bh er weinig mee te maken heeft, zoals het nu op me over komt... Draag wel een bh die goede ondersteuning geeft, dat is beter dan een te losse bh Een goed herstel!! xx BB
snoepje84 Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Ja dat sheuren branderige gevoel heb ik ook erg naar net of je huid kapot scheurt
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.