chargie Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Hey ben nu al 3 weken po Vorige week zijn mijn draadjes er uit gehaald en ben echt tevreden hoe me littekentjes der uitt zien. Soms voelen ze nog branderig aan maar ziet er totaal niet ontstoken uit ofzo. Het is meer inwendig dat et wat prikt. Is dat normaal? Momenteel smeer ik nog niets op mijn littekens omdat ik niet durf Ik vroeg mij ook af welke wondermiddeltjes er bestaan? Xxx
Booby Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Je mag smeren zodra alle korstjes weg zijn. Ik raad het littekenserum van Bergman aan! Duur in aanschaf maar littekens verdwijnen zeer snel! Anders is vitamine e ook een goede optie En die steekjes zijn normaal, die blijf je nog wel even voelen, hoort bij het genezingsproces!
chargie Posted February 7, 2015 Author Posted February 7, 2015 Aah leuk om te weten! En kan je die serum online bestellen via hun site?
Booby Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Weet ik niet zeker , volgens mij verkopen ze het ook bij de douglas. Het serum is fijner dan de crème trouwens ik had ze beide , maar ik hou niet zo van crèmes in een potje ivm hygiene haha dus beter die serum (is een pompje, dan blijven de ingrediënten beter hun werk doen)
margriet2380 Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 HoiIk heb bij mijn 1e bv littekencreme gesmeerd, was mooi genezen, de 2 andere bv niets gesmeerd, net zo mooi genezen.Je huid doet normaal gesproken alles zelf.Mocht je nu slecht genezen dan kun je overwegen om Dermatix Siliconengel te gebruiken.Liefs Margriet
chargie Posted February 8, 2015 Author Posted February 8, 2015 Aah leuk om te weten. Had ook zo'n site gevonden met natuurproducten zoals met honing op littekentjes masseren enzo
xJojo Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 ik lees ook veel dat bio oil goed helpt??? (via instagram volg ik een paar meiden die dat gebruiken?)
Ruitje Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Ik gebruik ook de dermatix Nu een 2 maanden en vraag me af of ik nog wel een tube zou bijhalen want littekens zijn al mooi gewordenIemand een idee Hoelang de littekencreme moet smeren?
R1989 Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Waarom durf je je littekens niet in te smeren? Ik smeer zelf littekencreme van biodermal. Omdat ik een beetje huiverig was met het aanraken van m'n litteken ivm bacteriën was ik eerst m'n handen met dettol zeep.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.