Demi94 Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Hallo allemaal! Ik heb vorige week een consult gehad met Dr. Straten via Diana Gabriels. Ben heel tevreden maar ik begin te twijfelen over de grootte. Ben bang dat ik ze misschien te groot vind worden, maar als ik dan kleiner ga ben ik weer bang dat ik spijt krijg.. Ik heb nu een grote B en krijg 300 cc voor de borstspier. Ik wil uiteindelijk op een D uitkomen heeft iemand hetzelfde gehad misschien of kan iemand me tips geven. Als ik na de foto's kijk die gemaakt zijn vind ik het wel heel mooi.. Is dit normaal dat je gaat twijfelen, volgens Dr. Straten kon ik altijd nog bellen als ik toch kleiner wilde gaan. Hoop dat iemand tips heeft hihi!
snoepje84 Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Ben je tenger of wat voller gebouwd. Ik heb 330 cc gekregen en had aa ik kom hiermee waarschijnlijk ook mee op een d uit
Demi94 Posted February 7, 2015 Author Posted February 7, 2015 Ik wel wat voller ben niet mager. Ik weeg ongeveer 60 en ben 1.68. Ja dr. Straten zei tijdens het consult al, we verkopen geen cupmaten maar dat 1 cupmaat ongeveer 140 cc is dus dan zou ik met 280 cc op een D uitkomen
Pinklady89 Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Beste DLRT,Het is ook erg van belang wat voor profiel die 300 cc heeft, is het medium, high of extra high profile? En van welk merk zijn de gekozen implantaten? Het ligt namelijk niet zozeer aan het aantal cc, maar aan het profiel (die geeft aan in hoeverre je borst naar voren zal komen).
MeMo Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Hoi DLRT, ik heb 300cc met ongeveer dezelfde bouw als jou als k het zo lees Voeg me even toe, dan kan je mn foto's zien. Ik kom uit op 75D, 70E. Dus eigl wat je wil
Demi94 Posted February 7, 2015 Author Posted February 7, 2015 Hoi Pinklady89,Ik krijg high profile en ze zijn van Mentor, zal dalijk een foto plaatsen van mijn passessie.Hoi MeMo,Oh fijn ik heb je toegevoegd! Wat had jij voor de operatie voor maat?
Demi94 Posted April 24, 2015 Author Posted April 24, 2015 Hiii ladies! Welke sportbh voor na de bv raden jullie aan?? Ik krijg 1 juni mijn bv bij Dr. Straten via Diana Gabriels. Diana heeft mij aangeraden die te kopen van haar site. Heeft iemand hier ervaring mee of deze goed zijn of zijn er misschien betere? Ze heeft mij aangeraden 75D te kopen maar ik twijfel of ik voor de zekerheid niet 2 verschillende maten moet pakken. Hoor vaak dat ze te strak zitten Nou alle tips zijn welkom!! Thanks
Guest Ava Posted April 24, 2015 Posted April 24, 2015 Ik heb na mijn operatie de Carefix Anna gebruikt na vele goede verhalen hier op het forum en was erg blij dat ik die gekocht had. Hij is elastisch en comfortabel en je kunt kiezen uit S/M/L maten, dus het komt niet zo nauw als bij gewone cupmaten, wat fijn is aangezien je je precieze maat nog niet weet na de operatie. Overigens zijn hier al heel veel topics over, dus via de zoekmachine kan je vast meer tips vinden. Ik zou in ieder geval gaan voor een bh met een voorsluiting.
Mininaa7 Posted April 24, 2015 Posted April 24, 2015 Deze is fijn om te dragen. Ik had een maat L genomen aangezien ik een E/F heb. http://www.online-care.eu/pd/196/nl-BE/postoperatieve-bhs/carefix-annaVeel plezier met je nieuwe boobs!!
Fem Posted April 24, 2015 Posted April 24, 2015 Triumph triaction of de Hema heavy. Die laatste is ook maar 16,50 euro. Straten is ook een voorstander van deze beide sportbeha's
Dreamer! Posted April 24, 2015 Posted April 24, 2015 Carefix anna super fijn en makkelijk aan te doen
Guest Amber19 Posted April 24, 2015 Posted April 24, 2015 Hoi!Ik ben ook door dr straten geholpen en hij zei dat die van Diana maar slappe troep was. Ik heb de Hema heavy aan en die vind hij erg goed!Xx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.