Boogie Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Hallo allemaal,Door een vriendin die al een BV heeft gehad werd ik gewezen op dit forum. Ik ben Boogie, 39 jaar en moeder van 2 kinderen. Sinds de geboorte en bv-periode van mijn jongste ben ik al ontevreden over mijn borsten. Vroeger had ik mooie, volle en best grote borsten. Het was het enige van mijn lichaam waar ik trots op was. Na mijn zwangerschappen en borstvoedingsperioden is daar helaas weinig van overgebleven....ik heb nu slappe, kleine borsten waar geen volume meer inzit. Sinds ik 2 jaar geleden ook nog 6 kilo ben afgevallen is het helemaal droevig...Ik heb geprobeerd het te accepteren maar dat lukt niet echt. Na lang twijfelen daarom toch besloten om me te gaan oriënteren op de mogelijkheden van een bv!Ik heb veel twijfels. Zo is het geld natuurlijk een struikelblok. Daarnaast is mijn man niet wild enthousiast maar steunt me wel als ik het echt wil. Maar de grootste twijfel is of ik het allemaal praktisch kan regelen. Het is voor mij bijv. heel lastig (door werk, kinderen en een paar andere verplichtingen) om twee weken rust te nemen, geen idee hoe ik dat zou moeten inplannen. Nou ja, veel twijfel dus maar ik wil me toch gaan oriënteren en hoop hier veel info te vinden!Ik woon in NH en zou dus ook het liefst in NH geholpen willen worden. Ik vraag me na eerste google rondjes nu af of een behandeling in een ziekenhuis goedkoper is dan in een kliniek? Of is een kliniek toch echt beter? Nou ja, ik ga me hier eens inlezen en alvast bedankt voor alle info!
Guest Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Welkom op het forum.Je herstelperiode is heel belangrijk na je operatie. Ook moet je je bedenken dat je 6 weken je ellebogen niet hoger dan je schouders mogen en dat als ze dual plane worden geplaatst je dan ook niet meer dan 2 kilo mag tillen. Het kan een uitdaging zijn, maar als je het echt wil is er altijd wel wat te regelen. Een ziekenhuis kan net zo goed zijn als een kliniek. Het gaat natuurlijk om de pc die de operatie uitvoert. Je zal merken dat momenteel heel veel meiden bij Nio geopereerd worden en die opereerd ook in SLAZ ( Sint Lucas Andreas Ziekenhuis) en die zit in Amsterdam. Ik kom zelf ook uit NH maar ben in België geopereerd omdat dit voor mijn gevoel de arts was die dat kon maken wat ik wilde en ik voelde me ook erg op mijn gemak bij hem. Het is dus ook aan te raden om meerder pc's te bezoeken om zo de verschillen te zien. Iedere pc heeft zijn eigenvoorkeuren en ideeën en het is aan jou waar je je het beste bij voelt.Heel veel leesplezier op het forum!
Boogie Posted February 7, 2015 Author Posted February 7, 2015 Dank je wel! Ik ben me flink aan het inlezen. Ik lees ook veel de naam van Frans Straten die volgens mij ook in het MCA werkt. Ik ga denk ik sowieso een afspraak maken met Diana Gabriels. Maar eerst maar eens goed lezen hier!
Boogie Posted February 7, 2015 Author Posted February 7, 2015 Heeft er iemand hier ook ervaring met lippofilling? Dat lijkt me wel wat haha! Ik heb Diana Gabriels gemaild en meteen al een reactie. Ben erg benieuwd. Ik zit vooral echt met het herstel. Hoe lang mag ik geen autorijden en fietsen bijvoorbeeld? Ik kan eigenlijk geen twee weken vrij nemen, en ik heb ook nog twee kleintjes thuis. Lastig hoor allemaal! Maar goed, eerst maar eens een consult!
Kemi Posted February 16, 2015 Posted February 16, 2015 Hoi Boogie,Ik lees met je mee. Heb een soortgelijke situatie wat zwangerschap en borstvoeding betreft. Succes met de oriëntatie.Groetjes Kemi
M(.)(.)S Posted February 17, 2015 Posted February 17, 2015 Hi Boogie, Ik woon ook in NH en wordt aanstaande donderdag geopereerd door Dr. Moojen-Zaal in de Velthuis kliniek in Hilversum. Van horen zeggen mag je na ongeveer een week weer fietsen en autorijden maar hoe dat in de praktijk gaat kan ik je nog niet vertellen
loveut Posted February 17, 2015 Posted February 17, 2015 hmm ik moet zeggen dat die 2 weken toch sowieso enorm belangrijk zijn, en dat je daarna nog steeds wat dingen niet zult mogen doen..lipofilling hoor ik dat het erg duur is omdat je vaak meer dan 1 behandeling nodig hebt en het resultaat vaak niet blijvend is, met wat ik begrepen heb.. ga vooral verschillende pc's af maar het gaat wel echt belangrijk zijn dat je toch 2 weken vrij krijgt, want als je een bv gaat doen en vervolgens complicaties oploopt omdat je niet genoeg rust hebt genomen zou ook zonde zijn.xx
Newbie Posted February 17, 2015 Posted February 17, 2015 Hoi Welkom! Het hangt er een beetje van af wat de arts gaat doen natuurlijk.. Voor de spier is een stuk sneller genezen als dual plane of achter de spier. Ikzelf heb dual plane en die 2 weken had ik echt nodig! Daarna ging het wel maar nu na 4 weken zijn er nogsteeds dingen die niet kunnen/mogen.. Ik zou eens op consult gaan bij verschillende pc's kijken waar jij je goed voelt en wat ze je aanraden. Als je dat weet ben je al een stukje verder en kan de keuze makkelijker gemaakt worden denk ik.. Succes
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.