Jump to content

Voorstellwn

LovelyLara

Recommended Posts

Posted

Hoi dames,

Ik stel mij ook maar even voor!

Ik ben Lara en ik ben 20 jaar. Ik riep vanaf mijn 14e al dat ik zo ontzettend graag een borstvergroting wilde. Ik heb altijd op gezond gewicht gezeten en heb altijd een C cup gehad. Ik was altijd wel redelijk tevreden met mijn borsten dus ik vond het niet echt nodig om een borstvergroting te nemen. Ik ben sinds de laatste 6 maanden ontzettend afgevallen en tot mijn verdriet is er weinig over van mijn C cup. (1.68/51kg). Ik zit nu al weer een hele poos te denken aan een borstvergroting maar er is zo ontzettend veel informatie te vinden dat ik door de bomen het bos even niet meer zie.

Ik blijf gewoon fijn meelezen op het forum & zal zeker nog veel vragen stellen! :56:

Posted

Hee!

Welkom op het forum. Gefeliciteerd met je keuze om dit te gaan doeN meis! Een paar weken geleden kwam ik hetzelfde als jou op dit forum. Ik ben ook 20 jaar (1.68 en 65 kilo wel is waar :67:) dit forum zal je echt helpen met je keuzes en je twijfels. Ik was zonder dit forum nooit bij Nio terecht gekomen waar ik nu wel bij ga en supee blij mee ben! Alle meiden op het forum zijn hardstikke lief en behulpzaam, dit is alleen wel een beetje verslavend:$ heb je al een plastisch chirurg op het oog?

Liefs

Posted

Ik vind het ontzettend fijn om ervaringen te lezen van meiden die ook mijn leeftijd hebben! Heb je niet ook ontzettend veel twijfels gehad? Soms denk ik wel eens.. Ik ben pas 20..ik ben nog zo jong!

Nog niet.. Ik was inderdaad net aan het lezen over Nio! Maar ik zie zo ontzettend veel verschillende klinieken dat ik het stiekem eigenlijk even niet meer weet :102: .

Heb jij al je consult gehad bij Nio?

Posted

Welkom op het forum!

Voor informatie ben je aan het juiste adres ;)

Ik kan me voor stellen dat het ook wel een beetje overweldigend kan zijn al die informatie hier. Je ziet verschillende pc's voorbij komen en iedere pc heeft zo zijn eigen werkwijzen en ideeën over wat goed en mooi is. Het is daarom belangrijk om meerdere consulten in te gaan plannen om te zien bij welke pc je het prettigste voelt en het meeste vertrouwen heb.

Heb je vragen dan moet je die gewoon stellen. Er zijn genoeg meiden die je willen helpen met het antwoord. We hebben rechtsboven ook een zoekbalk zitten die erg handig kan zijn als je specifieke informatie wil hebben.

Heel veel plezier op het forum!

Posted

Ja ik ben al bij nio op consult geweest hij raadde mij 400cc op de spier aan. Maar wat ik er wel bij wil zeggen nio maakt echt hele mooie boobs maar in zijn consult vond ik hem persoonlijk vrij snel en gejaagd, en vertelde die alles wel erg roos kleurig. Op het moment dat je al genoeg info hebt over een bv en je het zeker weten wilt en een idee hebt van wat je ongeveer wilt kan dat heel goed! Maar anders is het ook goed om nog bij een andere pc een consult aan te vragen.

Liefs

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.