Lau470 Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 Goedenavond dames! Zoals het onderwerp al aangeeft, heb ik de afgelopen maanden hier al heel veel gelezen maar had mij nog nooit aangemeld. Dus bij deze Vele hier zullen het herkennen: shirts die niet leuk staan, de push up bikini uitknijpen voordat je gaat liggen, een sexy blouse? Jaja echt charmant hoor die lubberende bovenkant. Dus al jaren is mijn antwoord op de vraag "wat zou je doen met een miljoen?" -nieuwe borsten - leuke vakantie - nieuw huis. Maar altijd op nr 1 die bv.. Ik heb altijd gedacht dat je zes weken vrij moest nemen en dat het dus nooit zou gaan gebeuren. Tot ik afgelopen zomer hoorde dat dat helemaal niet hoeft. Vanaf augustus info aan het verzamelen, wie wat waar hoe en hoeveel? Ik wilde graag de intake en nazorg in de buurt, en dan bleef er weinig keuze over. Na het verhaal van Sylleke te hebben gelezen viel bergman voor mij af, en vond de voorbeeldfoto's op hun site ook te klein dus die viel af. Dan zit hier nog het umcg, maar na een zeer negatief interview te hebben gelezen van hun "hoofd" chirurg, waarin hij aangeeft dat hij niet achter cosmetische chirurgie te staan, ja viel dit toch ook af. Plus dat ik mij op een of andere manier er niet over heen kon zetten dat daar vrouwen zitten die ècht ontevreden of ziek zijn. Die keuze zit dus bij mij tussen de oren En dan accz.... tsja de verhalen hier zijn niet altijd even positief. En dat was lastig, zoveel mensen zoveel meningen. Dus ik op consult. Meteen aangegeven "voor minder dan 400cc doe ik het niet" . Wetende dat er best voldoende eigen weefsel is. Het consult was heel prettig, en het advies kwam op silimed natural 470 xhp. Precies wat ik wilde: het maximum onder de 500 (daar trok ik een soort lijn) maar wel zoveel mogelijk projectie en cc's. 26 januari was het zo ver, op naar Bocholt. We waren prima op tijd. Na de operatie maar heel even suffig geweest en meteen daarna kwamen de praatjes alweer. De eerste twee dagen na de operatie waren het lastigste, met name het Hulp vragen bij alles dat je doet. Ik ben nu 1,5 week verder en het gaat super! Heb er nu echt moeite mee om niet te tillen, en vooral de armen niet omhoog te gooien. Maar dat moet dan maar even. Voor nu nog de heerlijke (not) martelband om. Oja en voor ik stop: wat een geweldige adviezen worden hier gegeven! Ik ben erg open geweest tegen iedereen, maar was doodsbang voor de reactie van mijn ouders. Las hier toen iets over een foutje. Dus zo heb ik het ook gebracht: jullie hebben bij het in elkaar zetten van mij een foutje gemaakt dus daar wil ik nu wat aan laten doen. Echt geweldig! En ja, mijn ouders waren niet verrast en daar waar ik zo bang voor was, bleek helemaal niet nodig. Ze zijn dol enthousiast en snappen mij helemaal. Zo dat was het voor nu, typen op de telefoon is een beetje een ramp met zo'n verhaal. Fijne avond
Lau470 Posted February 6, 2015 Author Posted February 6, 2015 Onze situatie is niet bepaald te vergelijken. Ik ben (na 15kg te zijn afgevallen) 83 kg en 1.76m lang. Met de overtollige ook op de borsten, was ik vrijwel zeker dat er minimaal 400cc in moest kunnen. Op mijn streefgewicht zit ik nog niet, qua planning was het ook niet echt praktisch maar goed. 2014 bleek ineens het jaar van sporten en afvallen en plots kwam daar het besef dat een bv dus wel binnen bereik lag. Zie mij aanstaande zomer al lopen, het streefgewicht moet lukken en dan eindelijk een fatsoenlijke bikini op het strand!!
Guest Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobs. Ik zal je titel aanpassen en je datum erin zetten zodat we allemaal kunnen zien wanneer jou dag was Ik zet ook je pc erbij en ga er eigenlijk vanuit dat de operatie door v Onselen is gedaan. Mocht dit niet het geval zijn dan geef je maar een gil Veel leesplezier en een fijn herstel gewenst!
Lau470 Posted February 7, 2015 Author Posted February 7, 2015 Dank je wel Esmiralda. Het klopt, van onselen heeft mij geopereerd.
Jadekiss Posted March 28, 2015 Posted March 28, 2015 Hoi Lau, bedankt voor je verhaal...Ik zit erg te twijfelen over het accz vanwege de gemende meningen inderdaad...Voor ons Groningers is er natuurlijk minder keuze. Ik vind België geen optie echt te ver... Maar ik denk inderdaad dat het umcg en martini ook geen opties zijn. Als je hier op het forum umcg intoetst krijg je 1 negatief topic. Dus ja dan valt dat ook al af...Lastig allemaal!
Serenity Posted March 31, 2015 Posted March 31, 2015 Hoi Lau, bedankt voor je verhaal...Ik zit erg te twijfelen over het accz vanwege de gemende meningen inderdaad...Voor ons Groningers is er natuurlijk minder keuze. Ik vind België geen optie echt te ver... Maar ik denk inderdaad dat het umcg en martini ook geen opties zijn. Als je hier op het forum umcg intoetst krijg je 1 negatief topic. Dus ja dan valt dat ook al af...Lastig allemaal!Ik heb het ook bij ACCZ gedaan! Erg tevreden erover. Ik ben trouwens geopereerd door Kruppa.
Lau470 Posted April 4, 2015 Author Posted April 4, 2015 Sorry Jadekiss, zie nu pas je reactie!Nee hier in Groningen hebben we maar weinig keuze wat dat betreft. Ik heb zelf voor accz gekozen omdat ik op voorhand al wist dat ik bij martini, umcg en bergman niet blij zou zijn. En het gesprek was heel prettig.maar ik heb niet het figuur, en de droomboobs om er 200/300 cc in te stoppen. Voor minder dan 400 zou ik het namelijk niet doen. Hou er wel rekening mee dat de operatie zelf niet in Groningen is, maar het consult en nazorg enz wel gewoon. Heb je trouwens inmiddels een beslissing genomen of nog niet? Liefs Lau
Guest Zomaariemand Posted April 4, 2015 Posted April 4, 2015 wat een leuk verhaal lau! en wat top dat je blij bent, nog gefeliciteerd met je nieuwe boobs:) ik heb zelf mijn 1e consult bij kliniek amstelveen bij dr karim ik heb nu aa en aaa 65 158 lang en 48 kilo maar weinig borstweefsel. ik ben benieuwd wat erbij mij gaat passen! kijk maar bij me foto, als je wilt Ik ben ook bij Karim geweest: consult en operatie zijn me goed bevallen!
Guest Zomaariemand Posted April 4, 2015 Posted April 4, 2015 Onze situatie is niet bepaald te vergelijken.Ik ben (na 15kg te zijn afgevallen) 83 kg en 1.76m lang.Met de overtollige ook op de borsten, was ik vrijwel zeker dat er minimaal 400cc in moest kunnen.Op mijn streefgewicht zit ik nog niet, qua planning was het ook niet echt praktisch maar goed. 2014 bleek ineens het jaar van sporten en afvallen en plots kwam daar het besef dat een bv dus wel binnen bereik lag.Zie mij aanstaande zomer al lopen, het streefgewicht moet lukken en dan eindelijk een fatsoenlijke bikini op het strand!!Ik heb zo'n beetje hetzelfde postuur, ietsje langer... Afgevallen en veel aan het sporten en nu ook mooie bijpassende borsten...Oh, en ik heet ook nog eens Laura! Hahahaha... Toevallig!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.